Sunday, December 6, 2009

KB Mall - kebakaran? kematian? runtuh?




Dua maut kereta terjunam dari parkir pasar raya
06/12/2009 8:26pm
KOTA BAHARU 6 Dis. — Dua pelajar perempuan sebuah kolej kejururawatan Masterskill cawangan Kota Baharu maut manakala seorang lagi parah apabila sebuah kereta terjunam dari tingkat atas sebuah pasar raya KB Mall di sini.
Jurucakap polis yang mengesahkan perkara itu berkata berdasarkan laporan awal kejadian itu berlaku pada pukul 5.40 petang.
— BERNAMA


Terkini: 7.00 petang




Sesuatu terjadi di KB Mall petang tadi, dijangka melibatkan kematian..di luar KB Mall, jalanraya sesak dan lautan manusia..


Siapa yang boleh sahkan...




5 comments:

  1. doakan orang lain dilanda musibah tapi sendiri yang kena. dah kata dah tak boleh doakan kemusnahan orang lain. berhati2 dgn apa yg kita minta kerana Allah maha mengetahui

    ReplyDelete
  2. u make me terperanjat brader~
    saya tak tahu pula ada parkir kereta di sebelah atas kb mall ni. yg saya tahu di belakang mall ada tempat meletak kereta yg luas.
    kesian keluarga pelajar dua orang ini yg maut.

    ReplyDelete
  3. Walaupun kejadian mungkin tiada kaitan langsung dengan doa Nik Aziz terhadap Najib tetapi sikap itu tentunya 'dibalikkan' bila berlaku kejadian seperti ini.

    Apakah Nik Aziz akan hilang maruahnya atau kehilangan kuasa di Kelantan jika dia mengakui kesilapan dan memohon maaf..

    ReplyDelete
  4. teringat ketika johor dilanda banjir besar. orang kelantan siap cakap orang johor banyak dosa. tapi dia tak ingat pulak kelantan tiap2 tahun banjir. mcm mana pulak tu ya. nauzubillah. semoga kita dijauhi dari sikap seperti itu

    ReplyDelete
  5. Bala dah mula melanda negeri Raja Jembal yang croni...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...