Monday, October 24, 2011

Antara akur atau tak ada telur - PILIHANRAYA LAMBAT LAGI.....

PADANG SERAI 24 Okt. – Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah tiada masalah untuk membuat pertukaran kerusi dengan parti komponen Barisan Nasional (BN) yang lain jika ia merupakan sesuatu yang dipersetujui BN pusat.
Pengerusinya, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata, beliau akan mematuhi sebarang arahan pucuk pimpinan BN berhubung perkara itu.
Semalam Presiden MIC, Datuk G. Palanivel dilapor sebagai berkata, bahawa MIC berhasrat membuat pertukaran satu daripada kerusi yang diperuntukkan kepadanya di Selangor dengan kerusi di Kedah atau Pulau Pinang.
Ahmad Bashah berkata, bagaimanapun tindakan Presiden MIC itu dirasakan masih terlalu awal kerana tarikh pilihan raya sebenar belum diketahui.

1 comment:

  1. MIC akan mengambil jalan selamat, kerusi parlimen yang akan dipilihnya akan ditandingi oleh dua ADUN UMNO yang pasti menang.

    MIC sudah hilang keyakinan untuk menang di dewan undangan negeri, bagi mereka jika menang parlimen, mereka akan minta najib bagi lebih jawatan kepada MP MIC....chaittt..

    MIC tidak akan dilayan oleh mana2 MB, jadi menang di DUN tidak banyak membantu MIC.

    Wei MIC ...chait ular jugak

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...