Thursday, May 22, 2014

shahrir samad disekolahkan... isu hong leong bank

selepas beberapa hari umno dicelakakan oleh pariah estet..setakat mana umno uruskan secara setimpal untuk dijadikan pengajaran tidak pula diketahui keberkesanannya dan kini terbuka kepada penilaian umum...

dalam isu seperti ini tanggungjawab lebih kpd setakat mana peranan pemuda, kj dan soldadu2nya... sejarah yg bermula di era paklah hingga sekarang, sekadar menyaksikan mereka hanya jadi jaguh di laman sendiri....tak mustahil berulang.

hatta jika pun kj gagal, janganlah pula mengharap sesuatu yg "keras" dari najib dan muhyiddin...silap haribulan tindakan umno pulau pinang dianggap bukan mewakili umno!!!

dalam ketika yg sama shahrir samad dan umno jb juga menangguhkan demonstrasi terhadap hong leong bank selepas disekolahkan...carilah maklumat lanjut

jika ada sebahagian melayu terus merasa sukacita apabila umno dicelakakan, maka itu lebih menggambarkan kesilapan dan kelemahan umno itu sendiri, mereka menghina parti dan bangsa mereka kerana hanya setakat mampu duduk dan lihat, wait and see...

jika umno sudah di celakakan, suka atau tidak dalam masa yang terdekat, pkr dan pas juga akan menerima nasib yang sama di tangan DAP, wait and see...penyokong mereka jangan suka sangat atas apa yg berlaku kpd umno, nasib mereka akan sampai selagi mereka bernama melayu dan Islam..

3 comments:

  1. rasa amat kecewa, seakan putus harap dgn kepimpinan melayu UMNO yg "simpan" telor utk menyelamatkan zuriatnya. Moga ada manusia bani tamim yg muncul membela Agama Islam dari diporak perandakan dan dihina oleh umat dajjal.

    mie esjii

    ReplyDelete
  2. dah lama sejak era dollah UMNO tidak lagi memperjuangkan agenda melayu...sedar la melayu.umno.. pemimpin kamu hanya menggunakan kamu untuk tujuan kuasa mereka saja..

    ReplyDelete
  3. NAK CARI MAHATHIR ADA ,BERLAMBAK
    TAPI NAK CARI LAGI SATU TUN MAHATHIR SEBAGAI POEMIMPIN PENGGANTI
    SUKAR W/PUN ADA
    TUN M MASIH ADA TAPI DAH JAUH USIA
    JIKA DIA KEMBALI ''DUDUK'' DITEMPAT DULU , DAH TAK SAMA MCM DULU
    UMNO HILANG ARAH ,,,KITA SUDAH PARAH
    DOLLAH JADIKAN UMNO TERSALAH DAN PARAH
    NAJIB PUN DAH MULA TAK TENTU ARAH ,
    TAKUT DIA MENYERAH ,,, dan kalah,,,DIA MULA TUNDUK , LEMAH ,
    TEKANAN DARAH TIADA MASAALAH
    TAPI TEKANAN DARI RKYAT ,,,RUPA2 LEBIH PARAH
    LEBIH BAIK PERGI SEBELUM REBAH ,,,TAK APA
    TAPI JARANG TERJADI BELUM 'MATI' DI PANGGIL ''ARWAH''

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...