Saturday, June 21, 2014

itu sahaja yg umno ada

oleh kerana keadaan di dalam umno sudah terkawal kini, najib dan muhyiddin kekal menerajui umno...

itu adalah pilihan ahli dan pemimpin umno, itu sahaja yg mereka ada untuk diperagakan kpd rakyat...

kita doakan yg terbaik buat mereka.

4 comments:

  1. Selagi Najib tidak letak jawatan,selagi itulah kita umat islam dan bangsa melayu akan sentiasa dihina oleh kaum lain dibumi sendiri. Setiap hari ada saja hinaan yang dibuat dan najib buat tak tau aje.Sebab apa?Sebab bagi Najib undi bukan Melayu amat penting bagi dia kekal kuasa dan dia sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama asalkan dapat undi bukan melayu.Dia hanya pentingkan diri sendiri dan isterinya yang gemuk itu yang sedang mengumpul kekayaan di luar jangkaan. Percayalah negara kita akan hancur begitu saja kerana Najib.

    ReplyDelete
  2. Kita kena tahu bezakan antara harapan dan realiti...
    Harapan Melayu dan Islam - seseorang spt Mahathir tetapi bukan Mahathir
    Realiti - ketika dan saat ini Melayu dan Islam hanya ada najib - itu sahaja kualiti yg ada - sudah tidak ada pilihan, sudah tidak ada yg lebih baik darinya (sekurang-kurangnya itu pandangan ahli umno yg menjadi kerajaan kini)

    ReplyDelete
  3. PM yang membosangkang...
    Tidak ada aura memotivasikan rakyat...

    Kluangmang

    ReplyDelete
  4. Kehinaan yang diterima oleh Islam dan Melayu sekarang ini bukan hanya tertumpu kepada Najib maupun UMNO tetapi dipikul oleh semua pemimpin dari SEMUA parti.
    Oleh kerana nak jadi hero, nak nama, nak dipuji oleh bangsa lain SANGGUP membuat apa saja untuk menjatuhkan agama dan bangsa.
    Sekarang ini agama kena ikut parti dan bukan bukan parti mengikut agama. Kepenting kafir dan bukan Melayu diberi keutamaan untuk kepentingan sendiri dan parti.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...