Thursday, June 5, 2014

jangan terlewat mencadangkan kpd najib...menteri mana yg perlu "touch and go"

sudah ada memperkatakan tentang kemungkinan rombakan kabinet akan berlaku dalam masa terdekat atas kemasukan semula dan lantikan kabinet kpd mca dan gerakan.

sebagai PM yg berjiwa rakyat sudah tentu dia sudi mendengar pandangan rakyat, jadi ambillah peluang tersebut untuk mencadangkan sesiapa dlm kabinet sekarang yg patut "go"....anggaplah kontak setahun mereka sudahpun tamat...

bagi yg kehilangan jawatan... sambungkanlah khidmat mereka atas jawatan parti di bahagian atau negeri masing2...2018 lebih penting dan mungkin peluang untuk kekal dicalonkan, dilantik sekali lagi.

Antara yang dicadangkan:
1) Menteri Ayam
3) Menteri Cuti-Cuti-Cuti-Cuti 1Malaysia
2) Menteri Stadium


UMNO adalah pengamal demokrasi tulin sebenar...ini hanya cadangan, so jangan marah k !!! 
Gunapakai demokrasi jangan pala boto k !

1 comment:

  1. Jgn. kita TERPERANGKAP KD - dgn. perancangan halus si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Kem. Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan nikan sgt penting utk kaum BUMIPUTERA, terutamanya umat Islam/Melayu - jadi aku syak ini telah diRANCANGkan dgn. amat halus, utk. MENJATUHkan Menteri Islam/Melayu YB Datuk Hassan Malek dan digantikan dgn. si DALANG-DUA-MUKA plg. merbahaya, si GerakanKAPIR! Lihat di http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2014/06/skandal-rm40juta-hassan-malek-mungkin.html , Skandal RM40Juta : Hassan Malek Mungkin Digantikan Dengan Mah, Oleh Sungai Rapat, June 3, 2014!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...