Sunday, August 9, 2015

KEYBOARD WARRIOR DIPERLUKAN

Najib akui kehebatan serangan di media maya memihak kepada pesaing dan musuhnya.

Najib seolah menggambarkan apa yang dibuatnya hebat dan betul belaka cuma dinafikan oleh keyboard warrior yang tidak menyokongnya.

Katanya lagi, zaman Mahathir ada banyak perkara tidak betul tetapi ia tidak jadi isu dan tidak diperbesarkan, dilupakan kerana internet belum lahir.

Apa yang dilakukan sekarang hanya mewarisi apa yang telah PM terdahulu lakukan..

Ingatan:
Siapa yang membawa internet masuk jika Mahathir benar takut kepada internet?

Bakankah Mahathir mempelawa mereka untuk mencari silap dan salahnya termasuk membenarkan bank mendedah akaunnya..

Bukankah Mahathir sedang menunggu persaolan mereka..

Bukankah Tunku Aziz hadir untuk mendedahkan keburukan Mahathir di program N2H tetapi terkincit balik awal.

Yang nak tuduh dan fitnah Mahathir di sini..sila nyatakan nama, ic, alamat lengkap..
Kalau tak berani...kekalkan diri anda sebagai anjing kurap.

Berbalik kepada keywarrior yang sangat-sangat diperlukan Najib untuk mempertahan "kebenaran" dirinya...
Ramai di sini yang sudah lulus ujian jilat mangkuk layak memohon..

KD juga berminat kalau tawaran lumayan!!!

35 comments:

  1. Internet disalahkan... klw najib duduk zaman mahathir pulak camne? Nampaknya mahathir ni flexible... cepat mengikut arus zaman & cepat ambil kesempatan atas technology.

    ReplyDelete
  2. zaman Tun M dh ada Internet daaaaa...apa muda sgt lupaaaa...hok yg bg jaminan pd MSC Internet takan di tapis/sekat sapa kalau bkn Tun M...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada internet tapi yang ada berapa kerat je. Masa itu pegawai kerajaan yang buka blog proAnwar masa reformasi diambil tindakan.

      Aku ingat ramai rakan aku kena ambil tindakkan disiplin kerana membuka blog. Lepas kerja mereka buka komputer dan tengok trash sekali. Sungguh takut masa time Dr.M.

      Dr.M ini pukimak kata Dr Shannon Ahmad. Memang benar.

      Delete
    2. nmpak jelas ko ni pro pembangkang..

      dh pro pembangkang kan.. so keja ko mmg mbangkang jela.. pastu caci dan maki..

      itu jela..

      Delete
    3. zaman tun m memang dah ada internet tapi penggunaanya tak meluas la...bodoh betul la geng kd ni..Cuma yg aku sedih KD pun bodoh sama..takkan tak faham zaman ni ramai keyboard warrior ..

      Alahai KD KD...apala kau ni..takkan la aku nak ulas apa itu viral...

      Delete
  3. Kelentong lagi Najib....internet dah ada masa zaman Tun lagi.

    Cakap-cakap Najib dah tak boleh nak percaya lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau tu yg bodoh..Najib lebih faham wassup dan telegram..
      kau ingat zaman Tun M ada smartphone ya...bodoh bodoh dan bodoh...

      Delete
  4. Ted manoff nek tempoyak dan anon2 blh mohon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa Danial dah bgtahu Din turtle buka komen..Apasal diam je..Bukan kau cabar kita orang ke?

      Tak payah sembang kencang la kalau komen kena tapis...

      Mulai sekrang kau bgtahu DIn turtle..kadir jasin dan Tun M buka komen ..Aku bg seminggu je engkorang semua dah panas buntut..oii sudah la najib yg kau kata pondan Facebook dia sapa2 boleh komen tau..

      Tun M semenjak dia perintah sampai la pencen mana ada kebebasan..Dia tapis la ngok...

      Minta maaf cakap la Ted manoff seorang je masuk berperang dah cukup bungkus semua...

      Delete
    2. anon 4.06,

      ko tu yg sembang kencang..

      komen syok sndiri..

      Delete
  5. Asyik sibuk nak salahkan org aje...

    Cermin diri sendiri dulu...

    Orang dah tak sokong ko lagi la Najib. Dah asyik meroyan aje bunyinya

    ReplyDelete
  6. Tak payahlah nak tuduh orang yang kritik Najib sebagai menentang UMNO kerana sekarang ni Najib yang menjahanamkan UMNO, Najib yang sabotaj UMNO dengan membiarkan UMNO menjadi mangsa akibat skandal jenayah Najib itu, tak pasal-pasal masalah peribadi Najib dah diheret menjadi masalah UMNO hingga UMNO pula yang teruk menanggung beban yang bukannya beban UMNO pun, beban tu diheret oleh Najib kerana nak selindungkan skandal jenayahnya itu.

    Najib tak payalah nak suruh orang lain jawab bagi pihaknya, Najib ada mulut, Najib ada lidah, malahan yang buat masalah itu adalah Najib sendiri, maka pasal apa Najib nak suruh ahli UMNO menjawab segala pertanyaan yang ditanya kepada Najib pula, yang ditanya adalah Najib, yang buat hal pun adalah Najib, bukannya ahli UMNO, itu pun Najib tak reti nak fikir ke? Nak jawab macam mana kalau ahli sendiri pun tak tahu maklumat apa yang mereka nak jawab.

    Macam RM 15.4 bilion pelaburan 1MDB di dalam Brazen Sky, GIL Fund, dan Aabar Deposit, pelaburan itu dibuat oleh Najib dan kuncu-kuncunya, dalam bidang apa pun tak tahulah, tak diberitahu, di mana pelaburan itu dibuat pun tak diberitahu, bukannya ahli UMNO yang 3 juta orang ni yang buat pelaburan itu, bila rakyat tanya dalam bidang apa pelaburan itu dibuat dan di mana pelaburan itu dibuat, apa ahli UMNO nak jawab?

    Malahan pasal USD 700 juta bersamaan RM 2.63 bilion itu, wang itu Najib yang terima dan dimasukkan ke dalam akaun Najib, bukannya 3 juta orang ahli UMNO yang terima wang itu dan wang itu tak dimasukkan ke dalam akaun ahli UMNO 3 juta orang pun, malahan yang gunakan wang itu adalah Najib, bukannya ahli UMNO, jadi apa yang 3 juta ahli UMNO nak jawab dari mana sumber wang itu, siapa pendermanya, malahan ditanya mana buktinya wang itu diserahkan kepada UMNO, apa yang 3 juta ahli UMNO nak jawab sedangkan bukan mereka yang buat semua itu, tapi Najib, pasal apa Najib nak suruh ahli UMNO jawab pula dan Najib larikan diri sembunyi belakang tong beras pula?

    Isunya kini dalam isu RM 2.63 bilion bersamaan USD 700 juta itu, ada atau tidak dalam penyata kewangan UMNO bagi tahun 2013 yang dihantar kepada Pendaftar Pertubuhan itu? Ini ahli UMNO bolehlah jawab, ada atau tidak saja, yang lain pasal RM 2.63 bilion bersamaan USD 700 juta itu, Najib kena jawablah, dia yang buat.

    Itu tak termasuk lagi pembelian stesen janakuasa elektrik yang dah nak luput lesen operasinya lagi dua tiga tahun, dibeli dengan harga RM 18 bilion, malahan ada stesen janakuasa, Genting Sanyen, harga pasaran RM 400 juta, tapi pembelian oleh 1MDB dengan kelulusan oleh Najib dengan harga RM 2.3 bilion, lebih RM 1.9 bilion berbanding harga sebenar, hampir 5 kali ganda lebih tinggi dari harga sebenar, itu Najib yang luluskan pembelian itu, bukannya ahli UMNO 3 juta orang yang luluskan pembelian itu, jadi apahal Najib nak suruh ahli UMNO 3 juta yang tak tahu menahu pasal jual beli stesen elektrik yang bermasalah itu menjawab pula bagi pihak Najib sedangkan mereka tak ada maklumat lengkap pun, Najib yang buat masalah tu, pasal apa tak jawab?

    Fikirlah wahai ahli-ahli UMNO sekalian Najib buat masalah, dia suruh 3 juta ahli UMNO yang tak tahu apa-apa pasal masalahnya itu pula yang jawab, apahal ini?

    Tindakan Najib adalah seperti dia berak di sana sini, tapi suruh ahli UMNO kutip berak dia dan suruh ahli UMNO cuci jubur dia pula, tak pasal-pasal parti diheret lingkup kerana Najib buat hal, lepas tu nak menyeret ahli UMNO jadi mangsa pula.

    Sedarlah semua.

    Abu Bakar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat siBakar ni tak faham. Alah hai do your research. Bsnggang

      Delete
    2. ke ko yg x faham..?

      Alah hai do your research. Bsnggang

      Delete
    3. Najib kini perlu dirawat dihospital bahagia. Kesian kat dia sampai dah tak tahu apa lagi nak cakap untuk mempertahankan diri sendiri smpi minta ahli2 UMNO 3juta orang pulak untuk menyokong kesilapan yang beliau lakukan. BIGGEST JOKE OF THE YEAR................KAH KAH KAH

      Delete
    4. aku suka abu bakar
      Dia ni salah seorang bakal mendapat durian runtuh kalau Muhiydeen dapat jawatan PM..

      Cuma aku rasa Muhiydeen akan serba salah psal tak tahu nak bagi jawatan apa
      Ya la...sekejap jadi ketua polis...sekejap jadi SPRM .Malah ada masa jadi penganalisa ekonomi tahap dunia..

      Delete
    5. 4.02, kalau tak suka TSMY , zahid kan ada, yang dok kat MT pon boleh....

      Yang penting Najib letak jawatan...setuju?

      Delete
  7. Keris berayon,ted manoff Dan nek tempoyak si haram jadah dajal zionis sodomi sila sahut tawaran kd tu....ke dah bertukar jd anon sekarang ni??come on lah jangan malukan pahlawan lanun korang tu...duit dah dpt senyap!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik....hang pulak jadi batu ronson. Istighfar bro.

      Delete
    2. Brim nilah yg bantu rakyat, kita bagi brim, pada masa sama kita naikkn harga brg, cukai, mnyak, semuanya kerana rakyat, kita rasa denyut nadi rakyat, apalagi rakyat mau?

      Delete
    3. Haramjadah punya penyamaq..tak habis2 nak samun the glory of the ORi Ted Manoff....sendiri penyamun identiti orang lain tudoh Bro Najib penyamun konon...macam sial je la ko ni penyamaq Bangkai

      Delete
    4. eh perasan jela ko nie ted manoff 6.35..

      apa ko igt hny ada seorg saja ker nama ted manoff dlm dunia ni..?

      x habis2 dgn cacian dan makian ko tue..

      bahasa dan perangai sama buruk..

      teruk.. teruk..

      Delete
    5. Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

      ..baru aku tau penjual ikan pun dlm kategori glory (..cam biasa la ted, poyo..)..kan hari tu aku da habaq hang suh beli cermin..hang beli dak..

      p/s: ..apesai hatiku berkata ted manoff poyo dan nek tempoyak rabak adalah orang yg sama..hmmmm...

      Delete
    6. Isu bertukar dari anon kp[d nama sebenar bkn isu nya...yg aku cabar adalah geng2 bloogers KD tunjuk keberanian jgn asyik nak cantas komen..

      Isu ini timbul bila danial sudah nak spin kami penakut..sudah lah jgn nak bertikam bab komen ini..Pro Najib dah berjuang sejak 5 tahun lalu..engkorang ini semua nak ambil kesempatan ya..

      Aku nak tanya la ada pi komen malaysiakini dan harakah?

      Selagi depa tak blok engkorang bkn standard kami ada faham tak? faham tak apa itu kena blok?

      kau ingat RBA yg mempertahankan malaysiakini hebat ya..akub tahu la kalau depa tak delete dan blok dalam sebulan je tunggang langgang malaysiani tahu...

      Delete
    7. xde siapa la nk ambil kesempatan ke atas ko la anon 4.00..

      seperti tiada siapa nk ambil kesempatan ke atas nama ted manoff..

      mmg kitorg bkn standard korg.. sebab korg suka caci, maki dan mencarut.. tgk jela komen ted manoff 6.35..

      mcm ni nk ajak bhujah..?!.. emosi lebih..!

      Delete
  8. Apa Yang Najib Amat Memerlukan Sekarang Ini Adalah KEAJAIBAN!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan keajaiban tapi kebenaran. Allah Maha Mengetahui.

      Delete
  9. Sebenarnya Umno sudah banyak mempunyai KEYBOARD WARRIOR, contohnya Kluangdiamond, Din Turtle & lain2, kita kena fahami apa erti Warrior, biasanya Pahlawan seorang pencari kebenaran, bukanya pahlawan yang penipu, serta dibayar untuk berbohong, sekian lama Umno menjadi pembela bangsa, senantiasa bercakap benar dlm perjuangan, tiba2 kita disaran olih pemimpin2 yg korup untuk memperbanyakan keybord warrior bagi mempertahankan perbuatan onar mereka, bagi aku, itu seruan yg pelik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bkn pahlawan la........ ni dipanggil tikam belakang..Bila PRK nanti kau tengok kami barisan depan geng2 KD tikam belakang..

      Delete
  10. KD

    Zaman Tun M tiada sekatan ya..kau silap la zaman tun M ada ISA tahu?
    Kita akui zaman Tun M lah yg buat internet tetapi sejak ditubuhkan sehingga berhenti email pun takda di semua bahagian UMNO ..jangan nak nafikan ya KD..

    Kau ingat zaman Tun dia lahirkan bloggers ya? piraaa mangkuk..KD ni dah teruk kalau nak sokong Tun M pun jgn la melampau..alahai klau nak tahu zaman Tun M la paling lembap intenet..Agensi kerajaan kau ingat faham internet ka..semua masih photostate kau faham tak?

    Zaman Najib la semua dah transformasi..kau buat passport kau faham la...yg lain malas la nak ulas...kau bandingkan je zaman Tun M dan najib bab internet ini..kpd danial buat research apa itu MAGIC..jgm lah bodoh bebenor...

    ReplyDelete
  11. KD kau ingat yg berperang sekarang geng2 dibayar ya?

    KD .....pemuda UMNO mangkuk kau faham tak?
    Kau ingat UMNO ada keyboardwarrior ya?
    Kau ingat Tun M masa serahkan jawatan kpd pak lah dia bg barisan keyboard warriour ya?

    KD..yg dibayar adalah geng UMNO cuma depa tak buat kerja..ada faham..
    Muhiydeen yg kau angkatr pemimpin terbaik UMNO kau ingat ada barisan bloggers ya?jgn jadi bodoh la..

    Yg berperang sekarang semua pro Najib ada faham tak?
    Kami mempertahan ketua kerajaan Islam ada faham tak?
    Disebabkan Najib menjadi presiden UMNO dipilih secara sah oleh ahli2 UMNO maka Kami taat..ada faham tak?

    KD ..geng2 kau dan pemuda UMNO berperang kerana duit ni lah puncanya..kami berperang kerana bangsa ,agama dan Negara..FULL STOP.

    p/s KD tugas kau mudah je semua golongan kiri berhimpunan dibawah kau tapi jgn sampai tikam belakang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulisan komen anon diatas-anda bodoh dan memalukan diri sendiri.

      -Najib Razak-

      Delete
    2. 417...hahaha ultimate mangkuk....
      Skrg da ngaku geng umno dibayar....klu x byr langsung la x wat ape2....

      Ooi mangkuk....sorang pun dr kalangan kami z dibayar...kmi x perlukan apa2 bayaran dr sesape utk sokong PONDAN BUGIS HANG YG MENIPU, MENYONGLAP & MENGKHIANAT NEGARA hang agar berenti...

      Ooi penipu!!! STFU!!!

      Delete
  12. Kajian mendapati Chai upahan ahjibgor ni...

    Dulu

    Geng pro anwar, punyalah kuat kipas bontot anwar sampai nuar kuat bontot orang lain...apa nuar dapat? Dia masuk jail.....siapa punya kerja? Chai2 ini lah....

    Hari ini

    Chai2 ini kipas plak najib.....sama juga, najib akan masuk jail juga kerana penyelewengan dan salahgunakuasa jika pakatan berkuasa....apa najib dapat hasil upahan nya...chai2 inilah punya kerja yang sebabkan najib masuk jail.

    Esok hari

    Chai2 yang sama bertuankan DAP plak...tapi DAP tak bodoh....kunun nak tipu DAP....sebaliknya DAP yang heret chai2 ni ke mahkamah dan seterusnya masuk jail....padan muka!

    Kesimpulannya...

    Bertaubatlah chai2...umur makin meningkat kubur kata mari....sudah2lah tabur fitnah tu...duit haram tu yang kamu suapkan pada isteri dan anak2...takde fakta, takde topik, iq budak spastik lebih baik....maki hamun makanan harian

    Bertaubatlah!

    ReplyDelete
  13. aku bernazar:
    kalau si jibby ni turun atau diturunkan atau takdir Allah menjemputnya, aku nak buat pulut kuning sebekas bg org makan!
    asal umno dan Malaysia selamat!

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...