Wednesday, June 21, 2023

MISSI 64JUTA

 

Harap hubungi admin dengan kadar segera untuk update profile dan lain lain info penting


Masri Jamaludin

ASMA' BINTI OTHMAN@ABD RAZAK

FAIZ BIN FAKHIR KHAN

MOHAMAD KHARIL SHAH BIN SAMUDDIN



........

RAHSIA DAN PENDEDAHAN TERBARU seorang Jurutera yang luas pengalaman dalam dan luar negeri. Beliau teamp-up dengan pakar analisa kewangan dan beberapa lagi yang berpengalaman termasuk mereka yang sudah mencipta pendapatan jutaan sehari.. aku ulang, income satu juta lebih sehari, income dari rangkaian, bukan bisnes kereta selam atau pe;luru beroandu....tetapi dari bisnes quantum metal.

Teori atau analisa ini dibentangkan dipentas, di hadapan kira kira 395 orang yang separuh sukses.


Teori ini dibuat secara individu sebelum ini tetapi kali ini dii perkemaskan dengan segala data dan kajian atas kerjasama semua di atas.


Bagi mereka yang kurang minat dengsan rangkaian (networking) ini sangat sesuai kerana analisa  ini tidak memerlukan rangkaian tetapi syarat lain pula yang perlu dipenuhi adalah memiliki kemampuan.


Anda diperlukan mempunyai cash yang tidak akan diganggu selama 6 tahun (maksima) atau 3 tahun (minima)

Daftar atas nama anda sendiri di QM tetapi berada dalam satu group mentor untuk info dan panduan,

Memerlukan cycle jual beli dengan keuntungan minima 10% sebanyak 6 kali dalam setahun. Mentor akan nasihatkan anda tempoh masa beli dan jual...Semua modal dan keuntungan perlu jadi modal semula untuk beli seterusnya (compounding)

Cycle 6 kali ini perlu lanjutan kepada 6 tahun atau sekurang kurangnya 3 tahun.


Sebagai contoh jika modal adalah RM50,000.00 dan telah sempurna 6 cycle jual beli dalam setahun selama 6 tahun berturut turut ia akan berakhir dewngan hasil rm64juta pada setiap individu.

Kenaikan harga emas 360% dari sekarang.


Tak masuk akal dan mustahil tetapi itulah hakikat.

Jika 10% pun sukses dengan kenaikan harga emas hanya 36%  ia tetap membawa kepada keuntungan 6.4juta selepas 6 tahun atau sekurang kurangnya 1 juta dalam tempoh 2 tahun.


Ini info awal, masih terus diperhalusi oleh pihak team management dan sekarang sedang mengumpul mereka yang berminat dengan modal RM50k (sekali sahaja) dan paling penting untuk ingatan...wang ini atas akaun sendiri direct dengan syarikat dan boleh dikeluarkan bila bila masa tanpa syarat...


Yang ada modal RM50k dan mampu untuk bertahan tanpa mencuitnya dalam tempoh 2tahun-6tahun boleh fikir fikirkan.... kita akan mulakan secepat mungkin selepas pakar analisa memaklumkan harga emas sesuai untuk mulakannya.


Bermula dengan harga emas yang sesuai adalah wajib untuk mencipta minima keuntungan 10% sebanyak 6 kali dalam setahun (6 kali jual dan beli) x 6 tahun .. 


Hanya dengan kekuatan syarikat, eko sistem dan pemimpin yang berpengalaman sahaja mampu dilakukan.


Banyak lagi berita menarik sedang dalam proses yang tidak dapat dimaklumkan sekarang.

Bererti anda belum terlambat.


https://my.quantummetal.com/register?_inviteCode=qm%3a%2f%2fcustomer%2fB48985B7-0880-4E68-B5D0-2CB2CF03F42C






“Tahun lalu kita tetapkan misi untuk melahirkan 1,000 jutawan emas di bawah Agensi Angel Group ini. Alhamdulilah, hari ini sudah 112 jutawan yang terhasil di bawah agensi ini.

“Kita sasarkan baki jutawan itu dalam tempoh lima tahun lagi. Buat masa ini, kita yakin serta positif sasaran 1,000 jutawan dan satu keluarga, satu kilogram emas dapat dicapai melalui sesi latihan, perkongsian ilmu daripada jutawan yang terhasil di bawah agensi ini dan modul yang telah dibentuk.


https://www.kosmo.com.my/2023/06/20/angel-group-sasar-satu-keluarga-miliki-1-kg-emas/


seperti disarkan oleh harian kosmo.













No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...