Sunday, February 8, 2009

Lompat ke BN - hina

Kemaskini 8.04pm

Daripada penyokong UMNO menghabiskan masa dan tenaga memboooo..karpal sigh adalah lebih baik mereka memasang sepanduk merayu Nizar memohon maaf kepada Sultan dan kembali ke jalan yang jernih. Penyokong PAS pula perlu menggesa Nizar menuntut semula jawatan melalui mahkamah secara sopan dan terhormat atau secara teknikal dan strategi yang sama kembali berkuasa.

Rakyat perlu suasana yang aman dan pertikaian melalui kertas sahaja.

................................

Calon Ketua Pemuda, Mukhriz sarankan PAS Perak sertai UMNO untuk mentadbir negeri. Mungkin dalam hal ini Nizar sesuai dilantik semula sebagai MB dan Dr. Zambri sebagai Timbalan Menteri Besar.

Tetapi kenyataan Nik Aziz mungkin tidak mampu menjadikannya realiti .Nik Aziz sendiripun dah nyanyuk sesat, katanya lompat ke BN - hina tapi kalau lompat ke Pakatan - syurga.

Sebesar manapun ulamak tetapi terlalu politik maka yang subahah pun (seperti krisis di Perak) ulamak tersebut tetap memilih kroninya yang betul. Sepatutnya Nik Aziz memberi tegur nasihat yang membina untuk kebaikan sesama Islam. Kalau UMNO itu puak yang zalim dan jahat - balasan menunggu mereka khususnya di PRU13 nanti.

Tapi agaknya apa komen Nik Aziz kalau YB PAS kompat ke DAP atau PKR - dua kali syurga kot.

1 comment:

  1. ya la tu.... lompat le lompat ....
    jgn salah lompat sudah le....

    kah kah ka

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...