Sunday, February 1, 2009

Rakyat nak tahu..

7) Bila kerajaan akan membina dan menyelenggara jalanraya ke satu standard yang membantu pengurangan kemalangan akibat jalanraya yang teruk dan tidak ada tanda tanda keselamatan yang wajar - bila keraajaan mahu berhenti membunuh rakyatnya sendiri.

6) Untuk mengtasi masalah kenaikan gula tidak lama lagi, Shahrir wajar tidak membiarkan Kuok monopoli impot gula - harus dibenarkan kepada lain lain syarikat untuk membawanya masuk dengan harga yang lebih rendah - ada berani ke ..

5) Kenapa Kerajaan negeri yang dikuasi Pakatan belum lagi mengeluarkan bukti bukti bahawa Menteri Besar dan Ketua Menteri Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Perak yang dulunya dituduh menyeleweng dan rasuah, sekarang kenapa diam.

4) Kenapa pendatang asing halal dan haram masih tidak dikurangkan secara besar besaran untuk digantikan dengan wargta tempatan dalam menghadapi kemelut ekonomi dengan pembuangan pekerja dan penutupan kilang.

3) Kenapa 15% surcharge tambang bas express belum turun

2) Kenapa harga petrol belum turun.

1) Kenapa harga barang belum turun.

1 comment:

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...