Durian Perak memang terkenal dengan kelazatannya, kucing tidoq, durian tembaga ...tapi tu dulu laaaa..
Sejak dua menjak ini aku dah berpesan pada pak pak menakan kalau hampa dapat calon menantu orang peghak kena preksa dulu asai usui kot kot terkena waris dan baka penderhaka...
Orang peghak kini lebih terkenai dengan negeri yang ada lebih dua MB, ada bekas MB, ada MB haram dan ada MB halal.
Selain dari itu depa juga ada dua sultan, satu yang pakai tengkolok dan satu lagi yang pakai turban....
Agak agaknya depa bangga kot dapat sultan baru, sultan yang berturban.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
KESILAPAN LALU
1️⃣ Ramai orang bercakap tentang emas, tetapi tidak semua memiliki emas sebenar. Ada yang aktif mempromosi, berkongsi ilmu, atau berniaga ...
-
Klik TERKINI APA SUDAH JADI.. # orang kedah makan nasi sebab tu tak berapa nak bodo.. .. POSTING ASAL Kenapa pemban...
-
NAK TUNGGU MENTERI KEWANGAN KAFIR HARBI JUGA BARU KERAJAAN PAS KELANTAN DAN TERENGGANU DAPAT NIKMATI ROYALTI MINYAK TERUS KEPADA KERAJAAN NE...
-
Maklumat lanjut cari sendiri.. Dah malas nak tulis panjang²...tulis panjang stau pendek memang dah tentu PH pilihan rakyat, a...
No comments:
Post a Comment