Monday, April 7, 2014

INI CONTOH TERBAIK KERAJAAN NAJIB + SYED HAMID...PEMBANGKANG PUN SUKA...



kita jangan buat spekulasi melulu...mungkin kebetulan pemandunya OKU, kalu pemandunya tidak OKU mungkin Syed Hamid yg OKU... kalau tak fizikal, tentu minda mereka.

inilah contoh pegawai kerajaan @ pegawai agensi kerajaan yg melalak saban tahun minta naik gaji, kalau hal2 kecil pun mereka langgar, apa lagi jumpa duit tepi jalan....

hidup umno !!?! aku kan sokong umno...

# gambar dan cerita lanjut di blog housePK..

6 comments:

  1. Pantatlah kau Kluangman......Ko pi la isap kote bos engko Madey dan Mukhriz.....Tapi jangan kacau nama Najib.....Nanti ko lenyap dari bumi ini pon takde orang perasan...Faham2 nih....LAST WARNING!!!!!!!

    Lagi, bagi tau bos engkau tu, dah tua baek duduk diam2 je la. Jangan suka2 nak jatuhkan orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini hari kerajaan najib punya nama, bukan kerajan ahmad albab - so kenalah dia tanggung dan jawab dlm keadaan baik atau buruk.

      Pemimpin dipersoal bukan shj di dunia tetapi juga selepas itu.

      Mahathir tidak mampu menjatuhkan sesiapa, paklah tetgolek sebab dia sendiri yg terlanggar bendul, nasib najib di pru14... kuasa di tangan rakyat - Allah yg menentukan - lu siapa? Penjilat yg membawa rebah?

      Delete
  2. Kluangman, apa cerita Dana Herbs? Dah kena kencing ke? Haritu beria2 kau pertahankan

    ReplyDelete
  3. ha ha ha, abis tu pembangkang pun ramai kerja dalam gomen pe

    ReplyDelete
  4. Nak sokong siapa hak masing2 tetapi tanggjungjawab dan amanah bereskan...
    Kalau itu kerenah agensi kerajaan - yg tercemar adalah najib dan umno. Driver itu patut dibuang kerja - ramai lagi penganggur di luar. Pegawai yg bersamanya pun patut dipecat, bersubahat kelas 1.

    Itulah bahananya kalau lantik expired menteri utk terus aktif - nonperform.

    ReplyDelete