Google+ Followers

Saturday, October 29, 2016

SARAN AHLI PAS PAKAI BAJU MERAH...

nak berhimpun,  nak luahka....

Buat tarikh masing masing..
Jika ada persamaan tarikh..
PDRM kuasa mutlak kata putus..

Baju Bersih
Baju Merah
Baju Hitam..
Serban Putih..
Serban Hijau..
Baju Kotor...

Yang Baju Merah sebok nak sama tarikh kenapa?
Takut buat sendiri tak ada orang?
Saja nak gaduh?
Gila publisiti...

Dicadangkan BERSIH5 pinda tarikh lain..
Tengok ada tak orang gila pun nak tarikh tu

Kj kata dia ok kalau pemuda nak ikut baju merah asal tidak buat huru hara?
Macamana Kj boleh jamin?  Hakikatnya matlamat utama baju merah nak gaduh?
Elok sarankan ahli PAS juga sertai dengan pakai baju merah... Hadi should be no problem?

Akhir kalam... Matlamat semua nak cari sokongan,  tunggu dan lihat siapa yang dapat lebih simpati,  lebih penyokong,  lebih undi...

4 comments:

  1. Dah biasa china gadoh dengan Melayu. May 13, di Sungai manik. Larest di Low Yatt. So kalau bergaduh lagi pon jadi macham perkara biasa dah..

    ReplyDelete
  2. Dah biasa china gadoh dengan Melayu. May 13, di Sungai manik. Larest di Low Yatt. So kalau bergaduh lagi pon jadi macham perkara biasa dah..

    ReplyDelete
  3. Biasa la bro. Kuning saja tak nampak meriah. Nampak suram. Tambah warna merah baru la umphh! Tambah lagi warna hitam dan putih, sgt colourfull.

    ReplyDelete
  4. Baju kuning kulit sawo matang tak Best. Elok baju kuning kulit kuning langsat mata sepet yg Mai. Baru shok tengok nnt antara baju kuning dgn baju merah/hitam siapa lebih pendekar..kalau setakat guna tangan tu kira ok lah kurang2 dua2 pihak boleh melepaskan apa yg terbuku di dalam hati masing.

    ReplyDelete