Google+ Followers

Friday, December 30, 2016

AZMIN LEBIH SESUAI DIBERI LALUAN MENGETUAI BERSATU

17 comments:

  1. Ya betul boleh cuba..... tapi kawan punya pandangan letaklah seaiapapun.... penyudahnya kita tau siapa yang akan di kedepankan.... itupun kalau masih sempat bertahan dan kekal di arena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. en suharli ni mmg penyokong tegar najib..banyak baca utusan, berita tv3 mesti tak miss..sy tahu sebb dulu saya pun begitu..dia percaya seperti yang diwar2kan, penubuhan PBPM ni ditubuhkan untuk jadikan Mukhriz sebagai PM..senang nye saudara tertipu..macam penyokong2 najib yang lain..tp sebagai org kedah, andai kata Mukhriz dilantik sebagai PM, tak de masalah..waktu dia jadi MB kedah pun dia mudah didekati..dan yang paling utama, dia adalah seorang yang berani menegur, berani bersuara..itu pemimpin yang kita nak..bukan bila ketua buat salah, ketua curi duit, kita mempertahankan saja tindakan tersebut..macam saudara suharli le..senang tertipu..kesian saudara...

      Delete
  2. Apa ke vodoh punya entri... 'anal'lisa mcm gamppang jjerr..... assmin dlm PKR ... boboi nka campak kemano... kikikiki... atau dah ada ura ura jijah nak pecat assmin dari PKR.... tunggu berita hot.... jijah pecat assmin dari PKR..... tungguuuu....

    ReplyDelete
  3. Nape banyak macai najib dalam ni??

    kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Yesss berita terbaru... desas dusus makin kuat.. sebelum sebelum prlilihan parti PKR.... assmin akan dipecat dari PKR....lanhkah terakhir kem azizah. .. langkah drastik kem azizah akan pastikan Azmin kalah DUN Selangor ... sabotaj Assmin di DUN Azmin sudah bermula... Tungguuuuuuu.....

    Mamak dah mulakan langkah hapuskan jidin untuk boboi
    Jem Azizah dengan bantuan Mamak Medey untuk hapuskan Azmin

    Tungguuuuu........!!! Krikkkk.... krikkk...

    ReplyDelete
  5. 4.52... anjing gila najib terlepas sebab makan dedak banyak sangat.
    Bahalol and Tak Ada Akai punya comment !!!
    Hang pie jilat pungkok najib lebih baik Dari buang masa hang tulis yg hang pun tau tau apa dia.
    Hidup TM and Hidup bersatu !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kotornya bahasa yang awak guna. kenapa emo sgt bro, setakat main taip2 komen di keyboard tak perlulah sampai emosi bagai ni. sabar ajelah dgn karenah yg pelbagai ni. awak suka mahathir jangan paksakan orang lain suka beliau. awak benci najib jangan paksakan orang lain kena benci najib jugak. mungkin awak dapat dedak lain, yang suka najib dapat dedak lain. tak kisah la tu, asal masing2 boleh teruskan hidup, betul tak. santai2 sudah la, jangan emo sgt, nanti kena sakit jantung beb...

      Delete
    2. najib memang patut dibenci oleh semua rakyat malaysia sbb selama 7 tahun memerintah, dia banyak susahkan rakyat dan mencuri duit..

      Delete
    3. Kamu yg baru bangun dari koma kut selama tujuh tabun ni... setakat baca berita brim ngan 1mdb jer...... tu kedai 1 malaysia tu nyusahkan rakyat ker..... klinik satu malaysia klinik buang bayi ker?.... lrt mrt tu bawak pasir ker? Cikgu naik gaji.... polis nail gaji. Askar naik gaji.... kakitangan kerajaaan naik gaji.... dan memacam lagi tu kamu tau tak? .... kalau taulah baik dari koma cegini perangai.... lebih baik suruh doktor labu bagi satu injeksion.... you go and out.....

      Delete
  6. Org benci najib sebab bukan mencuri semata2 tetapi sebab mencuri dgn SELAMBA. Anak beranak dibenci pun sebab yg sama yakni mencuri dgn SELAMBA. Kalau pencuri yg biasa sekurang-kurangnya takde la buat muka SELAMBA masa kantoi. Tak pernah ada mana2 yg terjadi dikalangan pemimpin tertinggi negara kita yg bermewah2 ala Ferdinand Marcos anak beranak seperti yg terjadi sekarang. Lebih menyedihkan bila melihat org2 melayu hanya melihat dgn rela malah ada pulak kerana nasi bungkus dan duit poket sikit sanggup menyokong. Selayaknya kaum semacam ini dihina oleh kaum2 lain dan tak perlu lah melenting mcm org bodoh yg perasan pandai dgn menjual semua yg ada..maruah...agama..bangsa. Kaum lain bukan peduli pun malah agaknya dalam hati diorang pun pelik kenapa kaum melayu yg majoriti beragama Islam di Tanah Melayu nie tak boleh beza antara benar dan salah walhal tiap2 minggu pegi dgr khutbah Jumaat, tok mufti berbelas2 bilangannya di Malaysia, ustad2 berlambak2 saban hari siang malam bagi ceramah...bebal ke apa kaum melayu kita nie??? Bila ada golongan2 kecil melayu nak memperbetulkan keadaan maka bersiap sedia la kena maki...fitnah skandal seks sana sini seolah2 mencuri tu tak berdosa. Sorry la umno...United Malay No MORE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pernah jadi ahli umno ke atau pernah undi umno? tak payah la mintak maaf bagai, tak suka tak payah undi. ada orang lain yang sudi. ada banyak pilihan lain dalam kertas undi nanti, bukan hanya ada lambang bn (umno) saja. pilih la ikut suka ko. ko tak pilih, in shaa Allah orang lain akan pilih.

      Delete
    2. 7:56..... cakap mcm alim..... kuat fitnah tak guna gak weiiì.....

      Delete
  7. 2017 nanti MO1 sudah tidak relevant lagi untuk memimpin Negara sebabnya terlalu banyak keladak dan pekong yang telah dilakukan......!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. relevan atau tak, kita tengoklah nanti. pastikan awak dah daftar untuk mengundi bagi mengesahkan dakwaan awak tu benar. nanti bila bn menang lagi mulalah tuduh bangla undi, cina dari china berduyun2 undi. adalah dinasihatkan agar awak dan konco2 siap sedia kt airport dan sempadan negara agar pendatang haram tak masuk untuk undi bn...hahahaha.

      (yang banyak sekarang ini keladak dan pekong parti cap bunga terdedah satu2...
      ketua srikandi....presiden....)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Perangai pembangkang dari dulu tak berubah..... tahi2 dan daki2 yang umno kikis..... semuanya depa kaut.... tumbuk halus2 buat bedak.... pastu kata muka mereka cantik.... faham sendirilah. Sudahnya pipi bau taik. Nak buang malu... harap gugur sendiri. Patu jilat balik. Uwek....

      Delete