Google+ Followers

Saturday, December 10, 2016

KJ ADALAH ASSET UMNO

Seperti yang pernah saya sentuh sebelum ini, goyang atau tidaknya Najib bergantung kepada sokong atau tidak sokongnya PEMUDA UMNO yang diketuai Kj.

Muhyiddin tidak boleh menjejaskan Najib,  Zahid (sekarang)  sudah hilang bisa dan tiada siapa lagi yang boleh menggugat Najib.

Surat palsu Zahid letak jawatan sekadar untuk menggigilkan Zahid bahawa surat palsu itu boleh bertukar jadi betul bila bila masa, bukan
 atas kemahuannya,  tetapi atas kemahuan pihak lain.

Cerita Kj hantar surat letak jawatan dan tarik balik sudah tentu punya alasan terbaik.. Tiada hadiah istimewa selain peluang untuk menjadi PM dalam usia yang muda,  itu cita cita Kj.

Kalau dibandingkan dengan Zahid dan Hishamuddin,  Kj lebih layak,  setanding dan setaraf dengan Najib dalam bab menguruskan wang dan harta negara.

Usaha Tingkat 4 terbantut selepas dibongkar Tun Dr Mahathir kini boleh beroperasi semula.

14 comments:

  1. Menurut cerita dongeng Kejora, KJ adalah idola alaf baru yg telah menarik jutaan pemuda menjadi ahli UMNO. Dialah punca Tun Dol jadi mua & lalai hingga asyik ZZZZ sebab semua kerja2 pentadbiran negara telah diambil oleh budak2 hingusan di tingkat 4.

    ReplyDelete
  2. Setuju najib bergantung pd pemuda umno... Terbukti kaki bodek dilantik jd senator... Kasian orang lama... Tak pandang sebelah mata pun olih najib... Pandai pandai bawa diri... Terutama ketua ketua bahagian (Jamal Org Zaid)

    ReplyDelete
  3. KJ will not last long. A superficial leader has short memories and acts like a chameleon. Unlike KJ, najib is a desperate leader who is terrorised by his own guilty memories. Zahid is a compulsive liar, a leader who has always been troubled by his meek and unintellectual mind. Hisham is the worst leader, no sting and achieves nothing as he only depends on corroborations.

    Ini sajalah yang orang umno ada masa ini......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spot on bro 2:31 pm...you're absolutely right.....!!!

      Delete
  4. Kd, aku ada sikit je cadangan. Hari2 ko balun umno dan najib, serta siapa shj yg boleh dikaitkan dgn najib. Apa kata selepas ini ko highlightkan apa kebagusan parti baharu mahathir (ko dh declare ahli?). Apa gerakerja parti baru tu buat dan akan buat. Inilah promosi namanya. Bukan hari2 hentam umno tapi takde apa maklumat pasal parti baru tu. Rakyat hanya dapat dihasut benci umno-bn tapi nak pilih bersatu utk apa? Semata-mata kerana dendam dgn najib sahajakah? Pru14 dh dekat bro, promosikan produk sendiri la, bukan hari2 asyik memburukkan produk org lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,

      Saya tak setuju pandangan anda

      Ada beza antara memberitahu rakyat fakta sebenar berkenaan dengan perlakuan pemimpin seperti najib, zahid, hisham atau khairy dengan MEMBURUKKAN.

      Jika perlakuan pemimpin ini tak diberitahu pada umum, apa akan terjadi apabila waktu pru.

      Contoh

      1. Setelah tony pua dan rafizi gagal mengenengahkan penyamunan 1MDB oleh najib, TDM berjaya membuka mata rakyat. Nak najib terus jadi PM dan menyamun?

      2. Setelah pembohongan zahid tentang derma pak arab, orang ramai tahu sapa itu zahid. Nak orang ini jadi PM?

      3. Setelah gagal menangani krs mh370, kita tahu siapa itu hishamuddin keris lembik kerana hari2 cari corroboration. Apa yang dia achieve? Nak orang ini jadi PM?

      4. Sekarang terbongkar kes KJ nak resign namun tarik balik. I never trust this hypocrite to kead thid country. A chameleon at its height of living.

      Delete
    2. KD
      teruskan update pasai pembohongan umnobn, najib pencuri and ahli umno pemakan dedak, biar rakyat tau yg depa semua adalah syaitan yg bertopengkan manusia.
      rakyat semakin tertekan tapi depa dok perabih duit kita, incometax ligan kita tapi depa terlepas.
      aku harap sangat us extradisikan najib bangsat nie.
      hidup Tun and hidup bersatu, lingkuplah parti pas and hadi awang yg bersekongkol dng najib pencuri.

      Delete
    3. Walaupun kali ini dia berbahasa-basi meluahkan kata2 lunak tapi beracun, bau hangir lagi menyegit Kejora @ 3:04 pm tetap menyerlah.

      UMNO ibarat wadah perjuangan yg dah 'expired' & rusak berdasarkan prestasi & kredibiliti negara di mata rakyat & persepsi buruk oleh negara2 luar di dunia.

      Delete
    4. Hanya orang UMNO shj takut parti mereka tewas. Baru shj terasa kehilangan pengaruh, sudah jual murahan kata UMNO dibenci. Pelbagai Kritikan hari ini kalau dah tak boleh nak sambut itu tanda-tanda UMNO sudah tiada kemampuan.

      UMNO sudah pun di tumbangkan di Selangor.

      Delete
  5. Practically all umno leaders are suffering from delusional problem. And it is bad for a country already having political and economic uncertainties.

    With mounting debts each day facing current regime, the generations to come will have to suffer as a result of delusional leaders. The future of the country is at stake, independence compromised.

    ReplyDelete
  6. 1. Would KJ deny mukhriz's allegations and sue him?

    2. Why it takes zahid so long to respond to the alleged flying letter as najib and false royal denan were very much earlier to denounce this? Is zahid sizing up the situation before opening his mouth? Surely the WRITER MUST BE WETTING HIS PANTS NOW:)

    ReplyDelete
  7. Ismail sabri of lowyat2 fame said poison pen letter would not affect umno. Shahidan handkisser thought the same.

    Just wonder who was/were the writer/writers? They alleged false signature. Get the police experts to ascertain this.

    Wonder if some can publish the true signature of zahid based on public documents available. Compare it with the signature on the poison pen letter.

    ReplyDelete
  8. Bagaimana kalau sekiranya surat itu tulis oleh ahli2 umno sendiri, dibuat dengan kesalahan ayat, protokol dsbnya?

    Kalau pembangkang yang buat, faham le tapi saya fikir mereka tak sebodoh itu. Kalau orang umno sendiri buat, boleh jadi juga supaya kuda mereka ganti najib! KEBENARAN KES INI HANYA DIKETAHUI OLEH PENULIS ATAU PENULIS2 DAN ALLAH SWT.

    semoga Allah tunjukkan kebenaranNya......aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Modus operandi yg sering juga diguna pakai oleh Kejora dalam dakyahnya, terutama dalam kes mentohmah & menghina Tun Mahathir & keluarganya.

      Delete