Google+ Followers

Friday, March 10, 2017

ASTARGHFIRULLAH...



Sebab itu kalau ada yang menceritakan tentang keborosan dan kemewahan melampau pada individu atau pihak tertentu terutama pemimpin pemimpin parti politik yang di amanahkan rakyat...


Tidak ada peliknya kalau berdasarkan siasatan ini...

Pemimpin pemimpin seperti inilah harapkan pagar,  pagar makan padi dan seperti inilah juga yang tidak mahu hilang kuasa hilang jawatan dan sanggup berikrar untuk terus menyokong pemimpin atasan sejenisnya.

Kalau diambil langkah menilai semua exco di setiap negeri,  pasti majoriti hidup bermewah di luar kemampuan,  baru sepenggal jadi exco rumah dan harta bertambah 3.4 kali ganda.  Mana datang puncanya...


Tetapi, kalau tiba tiba dibebaskan. Jangan pelik pula... 

Kalau Melayu,  golongan rakyat bawahan terkenal dengan juara rempit dan dadah,  di peringkat atasan juara pula salahguna dan rasuah.. 



22 comments:

  1. Setuju 100 peratus dengan penulisan tuan admin.

    ReplyDelete
  2. Ini semua salah DAP.. Haramjadah punya Umno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang..pkr dap pan pun samalah bahalol...bodoh punya org...

      Delete
    2. 542, adalah dipercayai ulat dsri suku species Melyu Jumudtotok. Ulat ni tak punyai otak, maka dia hanya kesumat utk tuding tanpa hujah.
      Selain musnshkan daun kepala sawit, jlat ni gemat Taek Low da amat taksub minum kingcin Lobai.
      Nasib lah kita, dk tak ramai lagi ulat bansa bansat ni. Kan?

      Delete
  3. Dulu ada seorang adun bebas tak silap. Dia keluar dari parti mane pun tak ingat. Lama dah, baca dlm harakah. Saya pun dah 2 tahun tak beli. Bila dinilai hartanya. Dia merupakan YB paling tak banyak harta. Income dia cuma dtg dari gaji sebagai adun sahaja. Takde income lain. Bila ditanya, dia cuma jawab , kalau nak cari kekayaan jgn ceburi politik, politik bukan untuk kumpul harta. Tapi berniaga. jujur saja, insyaallah anda akan hidup senang. Tapi hari ini baik dari mana2 pun. Ada lagi tak manusia macam ni.

    ReplyDelete
  4. Tak cukup bukti..lepas
    Rasa2 blh agak dah kesudahannya..

    ReplyDelete
  5. Tggu apa lg..dah byk kes didepan mata..
    Kita turunkan umno kali ini..tak salah rasanya bg peluang pd bersatu..

    ReplyDelete
  6. Fucckkkk....kikikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck that keris in your own arsehole!! Yea yea ,kem on babe.

      Delete
  7. Entahlah...manusia mmg tk pernah puas..🐵🙈🙉🙊🐒

    ReplyDelete
  8. Same je, tengok lah bila pembangkang perintah Malaysia nanti.....rasuah tak kemana. Dua tiga tahun pertama memerintah tunjuk baik le, lepas tu mula la mangaut, mula la memukat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok le tu..ada jugak baiknya dua tiga tahun..

      umno? Takdenya nak baik 2,3 tahun..ada peluang je dia akan rembat...tengok ketua dia pun kita dah tau...ermm Ustaz2 dlm umno buat apa? Kumpul harta dunia jugak? Terbaikkkkkkk

      Delete
    2. Bahalol kau tengok kat selangor ni penjilat pkr kaya raya dulu dok rah setinggan sekarang harta berjuta bukan ada business pun...jgn senang sangat nak cari salah org..yg salah tu biar dihukum..bukan salah parti..

      Delete
  9. madey & boboi tgk pun senyum kambing je. mesti dorang ckp exco ni bodoh piang. sepatutnya exco tu dtg belajar menuntut ilmu mcm mana nk songlap hidup. biar hidup nmpak zuhud tp belakang beratus2 proxy & syarikat. biar berjalan dlm lumpur bak kata madey tp travel dgn style naik private jet & porsche jumpa rakyat. kekeke

    ReplyDelete
  10. Orang lain yang buat salah kenapa nak sabitkan dengan orang lain?
    Bukan dia belajar dari Big boss dia ke?

    ReplyDelete
  11. http://captainmgs.blogspot.my/2016/12/rahsia-azmin-terbongkar-lagi-pegawai.html?m=1

    link atas tak pegang jawatan exco atau apa apa pun hilman bole makan di nobu KKCC.. boboi makan 2 otg di NOBU RN800.00...... taj sikong pun exco di johor tapi kata orang puak sana pun lebih kurang jugak... astafirullah...... kikikiki

    ReplyDelete
  12. http://captainmgs.blogspot.my/2017/02/terbongkar-azmin-kerahkan-adam-rosly.html?m=1

    rasuah budak2 assmin di Selangork. ... tayang duit 2 kilo dlm beg di dakam kereta.... jawatan AMK saja....


    jom UBAH Selangork Darul Pluralism Murtad


    ini kali lah...

    UBAH & SIMEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubah simen dan kemudian bila dan bila dapat memerintah pemimpin kamu akan kaya raya.....rakyat jgk yg menderita....

      Delete
    2. FuUCcKkkk....kikikikikiki

      Delete
  13. Malu ada pemimpin mcm ni...seluroh keturunanya, sezaman dengan khir toyo, sooner lim guen enging

    ReplyDelete
  14. Specis pencuri... tangan panjang... malu ooooo... mana nak letak muka!!!!!!

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..