Tuesday, June 2, 2009

Ahmad Maslan - kenapa Manek Urai dan bukannya Pontian..

Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Haji Ahmad Maslan kini berada di Manek Urai sedang bersiap-siap untuk turun menoreh atau mungkin juga sudah memulakan torehan dalam misi 'tidur bersama orang kampung dan menoreh getah bersama mereka'.

Bagus, tapi sayang semuanya sudah terlewat...

Ahmad Maslan patut berada di Pontian (P164) melakukan perkara yang sama dan bukannya di Manek Urai, cara kerja wajar 'rawat sebelum parah' dan bukannya buat perangai 'mengaku saudara ketika musim durian berbuah dikampung' - dan pesan Najib 'no more maggie project' - UMNO JANGAN BUAT SILAP LAGI sebab Nik Aziz pesan - depa huluq hampa kebas tapi pangkah PAS

Senario semasa juga menunjukkan apa sahaja yang UMNO akan lakukan semuanya serta tak kena pada mata rakyat sekarang ini, rindu nak tengok UMNO bertanding tapi pangkah PAS kerana benci UMNO - inilah yang patut UMNO fikirkan. Rindu tapi benci. Kenapa ?????????????

Lambat laun UMNO akan berhadapan dengan pilihanraya kecil di kubunya yang paling kuat dan potensinya tetap sama, tewas..

Apakah Ahmad Maslan begitu yakin Pontian terlalu selamat buat UMNO hingga dia merasa tidak perlu bersama pengundinya seperti di Manik Urai..

4 comments:

  1. ala...tak payah nak kutuk Ahmad Maslan tu.....dah tugas dia.....sama juga macam pemimpin Pakatan Rakyat (boleh gunakan perkataan ini ke?) ...jadi ahli parlimen kat Selangor tapi terpekik terlolong menyibu kat Perak tu apsal? Pikirla sendiri

    ReplyDelete
  2. diorg gi terpekik terlolong... tapi menang... kiter ni memanjang kalah. Ni la masalahnya. Kena buat kajian betul2, knapa perkara ni berlaku..

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Dilantik jadi menteri untuk buat kerja mentadbir negara. Bukan suruh pi tidur rumah orang. Habis tu kalau nak tahu isi hati pelacur kenalah g tidur ngan pelacur kot. Baguslah idea Wak Maslan ni.

    Wak Maslan, saya nak tahu betul ke mak-mak datin ni kesunyian. Camna tu Wak, nak p tidur rumah mereka ke. Jawab Wak.

    Nak tengok lama mana dia boleh buat. Tunggu masa nak ketawakan saja.

    ReplyDelete
  4. Apa yang Ahmad Maslan lakukan bagus, tetapi lebih wayang dari realitinya...lebih baik dia mulakan di kawasannya.

    Dan sarankan setiap YB lakukan di kawasan masing2 sebelum mulakan di kawasan oghang..

    tu saja

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

KAYANGAN KECIL TAWARAN COMPOUND TENTULAH KAYANGAN BESAR JUGA AKAN ADA BIDUBICARA, TAK GITU

 https://www.thestar.com.my/news/nation/2021/12/01/neelofa-and-hubby-given-dnaa-in-sop-violation-case-to-be-issued-compound-notices-instead ...