Saturday, June 27, 2009

Sah!! NIK Aziz terdesak yang amat sangat..


Kemaskini: 28Jun
Nik Aziz mahu perdebatan atas tajuk pilihannya: Debat embah dia atas tajuk dia yang bagi - kenapa UMNO tolak Islam.

Kenapa tidak atas tajuk - Siapa khianati Islam?

Semakin terserlah Nik Aziz adalah ulamak palsu bertopengkan serban, PAS sudah hilang kredebiliti Islamnya dengan tindak tanduk Nik Aziz yang lebih kuah dari nasi.


Nasa wajar minta Nik Aziz berundur dari kerusi Mursidul yang sepatutnya berperanan di belakang tabir membetulkan kepimpinan PAS dan bukannya berada di barisan hadapan menganggu tugas panglima sebenar, Hadi.


Nik Aziz mungkin sudah gila glamour, atau nak sama glamour macam Rosmah - hari hari ada je laporan di media untuk mereka.
Ahli kedua dua parti dah mula geleng kepala - apa sudah jadi?

Catitan asal: 27jun

Hadi Awang ditawar dan dijanjikan sebagai PM oleh Pakatan Pembangkang selepas PRU13 menyebabkan Hadi buat pusingan 'U' dan menolak kerajaan perpaduan bersama UMNO? - satu perancangan licik Anwar apabila dirinya juga tersepit dengan kes mahkamah dan memungkinkan dia juga tidak layak menjadi PM, malah DAP sendiri tidak mahu berperdanamenterikan sesaorang yang begitu banyak tuduhan jenayah dan calar balarnya?

Dan kini Nik Aziz tanpa segan silu mengangkat dirinya setaraf dengan Perdana Menteri dengan mengajak Najib untuk berdebat dengannya bertujuan menutup segala kesilapan kesilapannya yang lalu dengan alasan permsalahan politik semasa tidak boleh diselesaikan melalui media.

Siapa yang buat masalah? Siapa yang memberi berbagai hukum dan fatwa mengocak perpaduan orang Islam dan Melayu di Malaysia sekarang. Jika UMNO umpama Chin Peng dan ajaran sesat Ayahpin kenapa pula Nik Aziz teruja sangat nak berdebat? Nak cari populariti atau TERDESAK YANG AMAT SANGAT untuk menyelamatkan Manek Urai.

UMNO jangan terperangkap sekali lagi, jangan bodoh dua kali untuk menerima pelawaan yang penuh tipu muslihat ini. Berhati hati dengan Nik Aziz yang bersahabat dengan jin dan syaitan.

3 comments:

  1. orang nak berbaik jgn terus ditolak. saya kadang2 mabuk fikirkan kenapa pas berdendam dengan umno sampai begini. memang betul umno ni main politik. tapi pas pun sama.
    atau mungkin sekarang ni pas rasa overconfident dia boleh menang 2013, tak payah guna umno nak berkuasa.
    walau itupun alasannya, tak boleh berkawan ke?

    ReplyDelete
  2. Mungkinkah kita sudah tersalah pilih pemimpin...harapkan pagar, pagar makan padi...

    ReplyDelete
  3. Debat ajerlah.. bukan nyer rugi apa pun..

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...