Thursday, June 14, 2012

Atas jasa PAS - Malaysia dapat balik kuota haji 20ribu..

Dengan larangan yang dibuat oleh golongan dan puak perasan ulama PAS terhadap ahlinya supaya tidak menunaikan haji pada tahun ini kerana dijangka pilihanraya umum maka sudah tntulah melegakan kerajaan arab saudi untuk membenarkan semula kuota 20 ribu jemaah haji dari Malaysia memandangkan 'puak' yang dijangka membuat onar tidak turut serta untuk menganggu 2 juta umat Islam untuk beribadah.

Dari 20 ribu itu tentulah majoritinya dari puak UMNO dan 'atas pagar' yang mengutamakan ibadah haji. Walaupun mungkin UMNO akan kehilangan 20 ribu penyokong fizikal tetapi insyaAllah 'doa' di tanah suci lebih dimakbulkan.

Kata pok nik juga: "Malah, Nabi Muhammad sendiri menunaikan haji pada tahun ke-10, sedangkan ayat mengenai wajib haji turun pada tahun keenam," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program MASS CPR peringkat Negeri anjuran St John Ambulans Malaysia (SJAM) di sini, hari ini.


Tetapi tidak pula poknik terangkan lebih lanjut samada penagguhan  Nabi Muhammad sendiri menunaikan haji adalah disebabkan pilihanraya akan dijalankan pada masa itu/

Kalau tak salah, poknik juga pernah tangguh dan batalkan haji atau umrah selepas bakal pemergiannya yang ditaja oleh swasta yan berkepentingan didedahkan media !!!


3 comments:

  1. awat hampa ni kuda kayu sangat ps bukannya pemerintah tapi yang ada kuasa sekarang ialah umno haram jadah laknat

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengikut pas kan lebih rendah iq dari lembu feedlot. apa nak heran macam anon ni juga. memang umno berkuasa tapi pas memang tak ada kuasa. hanya jadi lembu dap dan anwar. sikafir yang organise bershit 3, pas badigol yang lebih2 samapi berdemo di mekah dan madinah. tak ke bodoh tu kerana sikafir dah berjaya lembukan pas. tapi pas megah, samapi jadi terlebih bodoh.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...