Saturday, August 31, 2013

bila pru14 akan hampir masa tu lah perkasa akan bangkit...fuyoooo hebat

dalam menjawab beberapa kritikan tentang kelemahan di awal pentadbirannya semasa memegang jawatan pm, paklah pernah menyatakan bahawa dia memerlukan setahun dua untuk 'warm up' sebelum benar2 dapat berfungsi sebagai pm..apa reaksi org melayu dng jawapan itu, apa reaksi umno, apa reaksi mahathir, apa reaksi perkasa?

hari ini apabila ketua pemuda perkasa mempertikaikan najib dan mendesaknya meletak jawatan atau berundur dalam kapasiti perdana menteri malaysia ( dia tak desak letak jawatan presiden - dia tak campur urusan parti umno, lantak umno lah nak kekalkan najib sebagai presiden atau tidak )

apa pula reaksi perkasa?
.... bagi masa untuk najib warm up.......

kenapa ada double standard antara paklah dan najib sedangkan najib membawa keputusan lebih teruk di pru13, sedangkan najib lebih bagi bantuan dan bagi muka kpd kaum yg lebih kaya dan rasis dan dalam masa yg sama kepentingan kaum melayu dikurangkan, dikongsi dan dinafikan.

apa yg tersirat, perkasa hanya bangkit setelah najib gagal totally

1 comment:

  1. setuju.. undurlah haji najib.. bagi orang lain memimpim.. kalo xnk lepas jawatan PM, lepaskan lah jwtn presiden UMNO.. UMNo bukan hak haji najib

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...