Saturday, March 1, 2014

anwar sedang dinyahkan kawan...

saat dan ketika ini adalah masa yg paling sesuai untuk menyahkan kuasa dan pengaruh berlebihan anwar ibrahim untuk dap menjadi dominan mutlak pakatan pembangkang:

1. anwar kalah dun kajang dengan pengundi cina berpaling tadah atas peranan isrimewa dap - kemenangan wajar diberi kpd calon mca - mengurangkan pengaruh melayu dan pkr dalam dun selangor dan tetap mengekalkan kepentingan cina dalam dun selangor.

2. kemenangan khalid sebagai timbalan preiden mengalahkan azmin . kekasih anwar - sekaligus menggugat anwar yg akan hilang sokongan kuat.

Dijangka anwar terpaksa membuat pengumumam terbuka menyokong azmin dan menggunakan kebijaksanannya untuk memastikan azmin menang - kekalahan azmin adalah satu kedudukan merbahaya kpd anwar atas hubungan rapatnya dng azmin dari perkongsian semua maklumat a-z anwar.

umno sudah tentu menyokong samada 'azmin' atau 'khalid' untuk memberi tekanan kpd anwar?

3. pakatan pembangkang perlu mencari jurucakap baru yg lebih bersih dan sewajarnya dap akan mengambil peranan ini bagi memastikan perjuangan dan kepentingan pengundi cina dipenuhi semaksimanya dengan memberi tekanan kpd umno untuk melaksanakannya samada peranan luar dari dap atau peranan dalam dari mca.



No comments:

Post a Comment

CASH IS KING VS KING COBRA

Smart Politician terpaksalah kita akui walaupun dia juga banyak kelemahan dan kekurangan... Anggap dia siffu dan ayah... Kena dengar nasihat...