Friday, March 28, 2014

Azmin ganti anwar sebagai penasihat...

Beberapa blog menyiarkan kekecohan dalam parti PKR semata-mata adanya usaha mengalihkan khalid sebagai mb, khalid mahu bertanding timbalan presiden, diikuti dengan tian chua yg juga berminat untuk posisi yg sama, azmin nak tanding jawatan apa pula? mungkin sesuai ganti anwar sebagai penasihat?

Apapun kekecohan yg berlaku dalam PKR spt yg digemburkan tetapi setakat ini tidaklah sampai calon bidan terjun mereka kalah di kajang, malah menang bergaya, undi melayu dan anak muda bertambah !!!  sudah ramai pemimpin kanan meninggalkan parti itu tetapi pkr tetap kuat atas faktor 'anwar'.

Manakala parti yg berdisiplin, beretika, aman makmur seperti mca dan umno terus merosot.

Umno kena belajar dari kesilapan diri sendiri - mengekalkan najib dan muhyiddin sebagai presiden dan timbalan presiden tanpa pertandingan dng alasan mengelak perpecahan adalah kesilapan besar.
Kini mereka terus berada di situ walaupun prestasi dan pencapaian merosot teruk.

Masa sudah terlewat untuk umno bertindak kecuali siapkan diri jadi pembangkang yg baik selepas PRU14! bukannya satu dosa atau kesalahan untuk umno kembali berjuang dari bawah selepas sesat dihujung jalan.


1 comment:

  1. Saya rasalah belum pun GE 14 ini PKR akan bungkus dan PR bertarabor.Orang yang bolih satukan mereka hanya DSAI saja,bila dia masuk jail,dan beliau ibarat kucing,bila dah dimasukkan dalam sangkar tikus pun bercakaran sama sendiri untuk mendapat kuasa dan pengaroh dan wang.Kita sama samalah perhatikan.

    ReplyDelete