Sunday, March 16, 2014

wajar ke bomoh mh370 didakwa?

tidak wajar! fokus kpd pencarian...

dakwa kerana negara malu? ramai yg memalukan negara malah memburukkan...apa tindakan? pilih bulu?

terlalu banyak dalang yg berkeliaran termasuk dlm isu kehilangan mh370 tetapi masih bebas.

kebebasan haknya wajar dihormati walaupun kita tidak setuju atas caranya...niat membantunya lebih mulia dari yg mengutuk dan mempersenda kehilangan mh370, mungkin dianggap kolot tetapi bagaimana pula yg canggeh pun sampai sekarang masih tak dapat dikesan???

jawapan balasnya untuk menampar mcm menampar buaya sangat tepat kpd org yg sarankan dia ditangkap...dan cabaran letak jawatan tak terjawab...

dalam masa yg sama, azizah menuduh dan mempersenda kerajaan malaysia menggunakan bomoh tikar sebagai memalukan tetapi tidak pula dia sedar dan insaf anwar panjat jantan lebih memalukan lagi !

6 comments:

  1. Kerajaan seWAJARnya Mengucapkan Terima Kasih kpd Raja Bomoh kerana berusaha untuk membantu dengan apa yang ada, segala ilmu di dadanya.

    Sekurang2nya dengan ilmu yang dia ada dia telah mencuba, berusaha mencari pesawat MH370 yang hilang..

    Apa yang Khairi Jamaluddin Buat? Pie Balun Maya Karim lagi ker?

    Seleuruh Rakyat Malaysia sepatutnya berusaha dengan apa cara sekali pon, sekurang2nya berdoa sebagai yang paling kurang berdaya, bersolat hajat, mengaji dsbnya..

    Bukan nya mengarahkan ambil tindakan? Tindakan apa nak di ambil?

    Boddoh betul lah si Khairi Nie... Perwakilan UMNO silap pilih orang boddoh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilmu apa benda? Ilmu sesat???? Sudah la..lu pun bingai pi belajar tauhid dari basic bro!

      Delete
  2. Tak wajar ditangkap... bomoh itu lebih mirip kepada badut atau pelawak. Menghiburkan kita semua yg tengah kusut dengan mh370.. Tiap kali aku tengok aksi dayung tu keras perut aku tahan gelak.

    ReplyDelete
  3. AnonymousSunday, March 16, 2014 2:07:00 PM
    APA USAHA ANDA DALAM MENCARI MH 370 .... gelak anda tidak dapat membantu keluarga terbabit .... setidaknya Bomoh ( Psikik ) Ibrahim telah melakukan sesuatu ......

    ReplyDelete
  4. Dunia luar akan ketawa besar seandainya bomoh di tangkap,sebab niat bomoh baik,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niat tak menghalalkan cara beb...betulla lu ni sakit kepala..bodoh tak boleh diajar

      Delete