Friday, March 21, 2014

pembangkang tewas di kajang - angan mat jenin umno

hidup atau mati, menang atau kalah prk kajang adalah sesuatu yg sangat penting untuk
masa depan pkr, pembangkang dan anwar sendiri.

jika tewas - proses penghantaran anwar ke sungai buluh akan jadi lebih cepat dan mudah?

apakah anwar sentiasa tidak putus asa untuk mencari satu 'perundingan' walaupun terpaksa membayarnya dng kos yg tinggi dan orang lain terkorban demi dirinya?

anwar sewajarnya tunjuk berani dan tidak sabar ke penjara jika dia 'benar' kerana rakyat akan sentiasa di belakangnya...apakah anwar sudah hilang keyakinan reformasi??????

Lebih elok anwar masuk ke penjara terlebih dahulu bagi memastikan reformasi 2.0 akan lebih berjaya....tanpa anwar ke penjara, slogan memperjuangkan keadilan untuknya sudah tentu hambar.

kezaliman ke atas rakyat sangat sedikit malah bagaimana mungkin brim dianggap zalim???

jika tewas - khalid semakin berkuasa dan harapannya untuk menang timbalan presiden sangat cerah malah mungkin bertanding presiden bukan suatu yg mustahil.
ada kemungkinan azmin bertanding presiden mengelak bertemu khalid dng meletakan tian chua utk bertanding timbalan.

sesuatu yg mungkin tidak pernah berlaku sebelum ini ialah apabila wan azizah dan nurul izzah yg turun berkempen telah dimaki dan dipanggil haramjadah oleh pengundi kajang.

satu cabaran untuk anwar yg sering mengaku lebih cerdik dari najib untuk kekal menang di prk kajang jika benar partinya bukan haramjadah atau mahu terus kekal dng gelaran tersebut!!!!!!

jangan sampai dia sendiri terkena!

No comments:

Post a Comment