Monday, March 31, 2014

musa hitam bercita-cita...

kelabu asap punya si musa hitam ini - tiba2 terjah mahathir dng tuduhannyg balik kena btg hidung sendiri - dicap penipu dan pembohong besar !!!!

musa masih ada peluang lagi untuk betulkan - kata sahaja kata2nya disalah petik oleh wartawan atau dia keliru dng saolan moderator atau mengaku sahaja dia diugut oleh amerika untuk berbohong - musa tak perlu bimbang untuk terus bersandiwara dan berbohong - itu lumrahnya yg mahir selaras dng ijazahnya dalam sains politik.

kenapa rakyat perlu rasa pelik kalau kenyataan musa boleh berputar 360° sedangkan pada hakikatnya raja putar alam malaysia sdg disanjung pengikutnya walaupun berpuluh kali berbohong, partinya terus menang pilihanraya.

keadaan sekarang adalah terbaik untuk musa ditawar atau menawar dirinya sebagai penasihat PKR menggantikan anwar yg bertanding presiden pkr. jika anwar terpaksa ke penjara, musa hitam adalah manusia yg paling terbaik untuk memimpin pembangkang ke putrajaya sekaligus membebaskan anwar.

musa hitam penah menempah nama sebagai bakal perdana menteri dan tidak logik cita2 itu mudah padam bagi seorang politikus.

dan bukankah umno juga sdg mengalu-ngalukan sesiapa shj yg mampu menyelamatkan najib dari terus diserang mahathir dan daim?

1 comment:

  1. TMH ni dah ikut jejak Mike Tyson yang masuk PAS ke? Ini semua dah expired tapi mencari ruang untuk survival dan relevant, tak kira kalau kena tukar kapal, yang penting ada masyuuuukkk. Kita belum dengar Tun Mahathir side of story berhubung cara TMH execute gerakan tangkap Ibrahim Libya. Possibly blunder ini yang memberi Tun Mahathir "second thought" kewibawaan Musa Hitam untuk naik jadi PM. Oleh kerana tak sabar dan melihat Tun Mahathir dah side-line dia, maka ada pulak gerakan untuk jatuhkan Tun Mahathir semasa pemilihan UMNO. Selanjut nya kita lihat perpecahan UMNO dan timbul party Semangat 46.

    ReplyDelete