Tuesday, December 8, 2015

MENJELANG PAU, ADA MENTERI TUNJUK BODOH SENDIRI...

Kata Nazri Muhyiddin memang patut rasa tunggul sebab dia tidak ada Kementerian, tak ada benda yang nak digulung...

Tahap Menteri bodoh, ini perhimpunan parti politik, dengarlah apa yang Timbalan Presiden nak bercakap pasal politik, pasal pilihanraya, pasal imej parti yang hancur.

Tentulah Timbalan Presiden tak akan bercakap siapa yang paling rajin bawa masuk pelacur dari negara Cina yang menyalahguna visa pelacongan.

Era Mahathir, Tun Musa tanpa jawatan kabinet masih diberi peluang merasmikan sayap dan ucapan penggulungan - itulah negarawan yang jantan namanya.


10 comments:

  1. Kebanyakan pemimpin pikir tembolok sendiri dan keluarga mereka. Tengok aje lah kemewahan anak anak dan adik beradik mereka yang ditonjol sendiri oleh mereka..

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni bawah presiden Bapak Najiban al pondani. Nak buek camno..

    ReplyDelete
  3. Si Nazri ni memang bodoh kepala botak!!

    Otak kecik macam Dinasor mudah2an cepat MAMPOS!!!

    ReplyDelete
  4. Nak jadi menteri kena bercakap mcm orang bodoh. Tapi pandai pusing kasi kaiya raiya.

    ReplyDelete
  5. tunggu PRU 14.....ramai dalam UMNO angguk pala je.....bila undi....hancur lah kepimpinan yang ada ini.....rakyat sudah mula muak dengan kenaikan kos hidup yang tinggi.

    Pemuda UMNO akan bawa isu...tapi percayalah....akan di lihat sahaja....

    ReplyDelete
  6. Salam.manusia ni kalau dah terlampau banyak makan duit haram, mana bolih berfikir dengan sempurna, macam tulah otak Nazri apabila mahu mengulas Muhyiddin.

    ReplyDelete
  7. jangan jadi bodoh....dan jangan putar fakta salah....sewaktu musa merasmi sayap dia timbalan presiden....tp adakah dia di pecat.....adakah dia memalukan presiden... adakah dia menyonsong arus? cukuplah KD.... tengoklah meroyan TSMY tu.... boleh harapker dia dapat pastikan perpaduan utuh.... mcm gila talak adalah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn jadi bodoh.. musa terang2 lawan mamak..
      Muhyidin lawan 1mdb..
      1mdb xde kena mengena dgn umno.. hishamudin hussien sendiri yg cakap

      Delete
  8. Kalau berani buatlah pemilihan.... Barulah jantan...takut punya... Berucap pun tak bolih...penjilat sedarlah kamu bertuankan seorang pemimpim Yg penakut n Bacul...seteruk teruk dap...pkr..pas ada juga pemilihan

    ReplyDelete