Tuesday, December 8, 2015

ZAHID KENA JADI PENYELAMAT...

Zahid walaupun bukan Timbalan Presiden, sekadar bidan terjun TPM tetapi jika keadaan terdesak bolehlah dianggap lulus dan layak untuk jadi Pemangku Perdana Menteri jika Najib ada berani sahut cabaran Muhyiddin untuk berehat.

Dalam berehat, cuba Najib buat talk, betapa ramai yang datang? Itu kita sembang lain kali...

Lebih molek, Zahid lantik pula Shafie jadi Pemangku TPM bagi mengimbangi seluruh sokongan kepadanya.

You all ingat, Muhyiddin dan Mahathir nak bersuara lagi !!!
Semua settle beb...

Melayu akan lebih bersatu, PAS lebih mudah didampingi... pembangkang bagai kapal tenggelam...


10 comments:

  1. Aku TAK NAK ZAHID JAWATAN LEBIH DR YG ADA SKARANG!
    kalau boleh zahid dgn najib kekubur atau kelongkang dua dua tuh! Zahid penipu @pengampu@pembelot (dulu taik pkr) najib perompak@pembohong@penjahanam bangsa.
    Dua dua AKU TAKNAK!
    maaf aku tak stuju dgn admin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu saja yang "terbaeekk" umno ada dan boleh menyatukan banyak pihak terutama untuk menang PRU.
      Musuh dan kawan politik bukan selamanya.

      Kj sebagai setiausaha dan hishamuddin sebagai ketua penerangan atau sebaliknya.

      Umno perlu diperkukuhkan dengan.memulakan.pembersihan.

      Muhyiddin dan Najib tidak boleh menang atau kalah semuanya. Mereka perlu betundur dalam ertikata terkorban (bukan berkorban)

      Delete
  2. PM bukan ikut umno tapi ikut bn. Apa kedudukan zahid dalam bn? Muhyiddin adalah timbalan pengerusi bn. Bukan boleh suka2 main letak aja.

    ReplyDelete
  3. apalah nasib UMNO ni yang hebat dipancung.Kalaulah Zahid lah pilihan Keluangdiomand untuk mengisi jawatan PM alamat lagi hancuslah Malaysia.

    ReplyDelete
  4. bagi saya sorrylah nak terima Zahid jadi PM.Tahap menteri pun dan cukup baik bagi beliau.Jangan lah nak memandai calonkan dia sebagai PM keluang diomand.Itu pun dah nasib baik beliau dilantik sebagai TPM kerna kekosongan jawatan akibat pemecatan Muhyudin sebagai TPM.Munkin Najib rasakan Zahid mampu mengalas tanggungjawab TPM lebih-lebih lagi beliau ternampak begitu menyokong tahap gila kepada Najib.

    ReplyDelete
  5. Pengkomen RBA DAP yang menyelinap masuk dalam blog KD.

    ReplyDelete
  6. Tin kosong jadi PM? otak dia lebih bodoh dari najib! Ingat najib suka2 nak lantik tin kosong tu...?

    Umpama dalam ilmu persilatan, adakah tok guru nak beri semua beliau kepada anak muridnya? Apa akan jadi jika semua ilmu diberi pada anak murid? Dah tentu tok guru kena pancung.

    Begitu juga dengan najib, dia dah la bodoh dungu dan blur, nak cari timbalan yang lebih pandai dari beliau?

    Dah gilo ko apo ko?

    ReplyDelete
  7. Banyak yang tak layak dari yang layak, Banyak pula yang syok sendiri. Lebih ramai yang suka jika timbalan preseden di pecat, Itulah corak permainan pemimpin UMNO. Dulu sanjung melangit semasa Tun memnjadi PM, bila beliau dah bersara, bukan main hebat lagi yang mencela..Masanya akan tiba juga untuk anda.Allah lebih mengetahuinya apa yang tersirat dan tersurat

    ReplyDelete
  8. Ikut kata pepatah melayu "kalau takde rotan, akarpun berguna juga"....!! Tapi itu kalau dalam konteks hal keluarga, atau tok penghulu kampong sakit ke...bolehlah yeob gantikan sekejap. Tapi ini cerita nak memangku jawatan Perdana Menteri wehhh.....??? Zahid setakat ni tak layak lagi. Yang terbaik biarlah Tsmy yang memangku dan memegang jawatan itu. Yang Dipertuan Agungpun rasanya tak keberatan.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...