Saturday, December 5, 2015

Kebangkitan Muhyiddin Sudah Lewat...

Bukan tak.nak sokong Muhyiddin...
Tetapi sudah penat dengan pemimpin yang playsafe dan lembek...

Di mana dia semasa orang lain sedang bangkit...
Asyik.ke luar negara.

Selamat berehat Muhyiddin !!!

12 comments:

  1. sebab dia baru terperasan bahawasana Apa yg Cuba di gembar-gemburkan oleh TUN adalah rekayasa gila Dan tak bermaruah serta fitnah liar. Malu alang ...maka dia pun bertaan ala kadar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang tak bermaruah adalah orang yang kutip derma sebanyak $2.6 billion tetapi masuk kocek sendiri.

      Dan lagi yang tidak bermaruah adalah pemakan-pemakan dedak.

      Delete
    2. Lagi X bermaruah orang yang mendengar nasihat salah orang lain dan paling teruk ialah penjilat2nya.... ADA PAHAM????

      Delete
    3. Siapa yg salah bg nasihat tu?
      Adakah KBAB sebab xbg najib dtg nothing2hide? Kerana dah ramai menteri dan perdana menteri malaysia diserang secara fizik dimajlis org ramai?
      Adakah AG lantikan najib a.k.a apandi sebab xbg beliau sendiri jelas diparlimen?
      Lalu dihantarlah hulubalang gagah perkasa membacakan skrip filem..
      Tolong bg tau nasihat mana yg salah?
      Jikalau salah, selasa bila nak saman?
      Tolong3.. aku xmkn dedak dan xnk dedak..
      Jgn bagi jawapan level longkang mcm unspinner

      Delete
  2. Bawa beramal.sudah2 lah tu

    ReplyDelete
  3. Memang betul dgn komen KD tu, molek benor berihat aje lah tinggalkan pada orang yang masih ada "teloq" untuk meneruskan perjuangan menentang diktator seperti Najib dan konco konco nya !

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he he sapa yg ada telor tu ? Zahid ?,hisham keris ?,khairi ECM Libra?sapa lagi ?Mungkin Ts Muhyiddin agak slow langkah nya,Tapi yg kita tau berani ambil risiko hanya beliau dato shafie dan segelintir yg lain.Yg lain semua dah jd ikan freeze

      Delete
  4. Aku dh tulis dulu. Muhyidin bkn individu pejuang yg boleh diletak harapan.
    Beliau takut periuk nasinya dibubuh pasir bkn percaya pd kuasa Allah.
    Jibby akn terus bersialan, umno kemungkinan besar akn berkubur

    ReplyDelete
  5. Bosanlah tsmy...
    Esok nk berucap selepas dihalang berucap semasa pau
    Lepas itu?? Lepas tu ape tsmy??
    Kemon la tan sri...apa yg tan sri buat lepas turun dr tpm yg berimpak tgi..
    Tan sri selalu ckp psl impak tgi..
    Kalo x silap sy tan sri la org yg sejes kn pengecualian cukai kpd parents yg anaknya d international school...
    Puiiii...dahla x support sekolah sendiri lg nk bg pengecualian cukai pd yg kaya
    Tsmy pon sama sj dgn mana2 umno.
    Setakat berucap berapi dah basi..najib tetap najib.
    Tsmy x cukup kuat,xde kekuatan pon nk sergah najib...

    ReplyDelete
  6. 'Kekuatan' UMNO sekarang adalah semata 'melindungi' kepimpinan Najib. Walaupun TSMY dilihat seperti tidak mampu menandingi Najib, itu adalah permasalahan UMNO. PRU 14 adalah medan 'mereka' yang rasa tertipu, tak berpuas hati dan kecewa dengan Najib yang terpalit dengan skandal SRC, 2.6 b, 1MDB tetapi perolehi 'imuniti' dan masih bebas daripada perhatian AG, SPRM & KPN.
    Kita ada mata bila melihat dan gunakan telinga apabila mendengar. Pengundi yang bijak akan menggunakan otak untuk memilih pemimpin masa hadapan.

    ReplyDelete
  7. Budak mihdin tu.....tulur tak kuar punuh.....separuh jer kuar.....so klu gi mcm tunggul pun PAU nnti mme padan pun.......najib tu x kuat bodo ....cuma mihdin jer berkira kira apakah kepentingan dan kekayaan terjejas atau tak.....tunggul pun tunggul la labuuuu...

    ReplyDelete