Saturday, August 13, 2016

BORANG KELUAR PARTI, PERLU SEDIA BANYAK


Dijangka tak ramai yang akan sertai BERSATU, Dijangka tak ramai yang akan istihar keluar parti UMNO...apapun perlulah bersedia kot kot kehabisan borang..

Tun hanya minta kita bersatu, berjuang untuk selamatkan Malaysia dari mereka mereka yang sudah dikenalpasti dan dinamakan.

Susah sangat ke nak bersatu (?) bukan untuk Tun,  untuk diri sendiri,  bangsa dan negara.



# Ramai dah yang keluar parti sebelum ini...
Yang dah mati tapi nama masih tersenarai..
Yang tak datang mesyuarat agung dah berbelas kali...
Yang dah masuk PKR,  PAN, PAN, DAP, PAS dan atas pagar...
Yang tak undi BN sejak zaman Paklah....
Dan kali ini...
Yang tak akan sokong Najib, bukan seorang,  bukan sekeluarga tapi satu kampong dan keturunan...

Jangan percaya tapi boleh cuba...




17 comments:

  1. Saya harap sesiapa yang ikhlas menyokong DS Mukhriz tunjukkan kesetiaan anda keluar dari UMNO beramai ramai. Ayoh kita tentang segala kemungkaran ini.....lagi pun Johari Baharum ni dah lama dah orang tolak dikawasan dia.....tetapi disebabkan dedak dia masih berada disitu....tunggu masa je tuh!!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ingat tak keluar umno 100% org sokong umno...piiiiirah

      Delete
  2. Ya mungkin x ramai yg keluar parti ....tapi pasti ramai yg pusing undi nanti

    ReplyDelete
  3. buat gerakan jus soli lah admin .... semua pribumi automatik jadi ahli dan semua non pribumi beri option to reject if not interested ... berpijak dibumi nyata lah protun semua ... start from zero ... madey dirty politic only apply to distruct existing strong party .... not to eatablih/develop new party ... go fly kite !!!

    ReplyDelete
  4. Dia ini bkn faham pun apa yg dia cakap..sj nak mengampu..kot pru14 ada nama lg. Sdh ada bukti..lantik jd menteri lg...itulah umngok

    ReplyDelete
  5. Kata umno kuat..tak takut. Tp nampak dah meroyannya..

    ReplyDelete
  6. Hanya orang bodoh nak mampos sudi menghambakan diri mereka kepada Si Kitol moden yang dikenali ramai sebagai MahaFiraun/MahaZalim/MahaKutty!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau BERSATU takde benda kenapa goyang dan gelabah MUSIBAT oiii!!!

      Delete
  7. anjing giler jer yang menyokong pahlawan bugis yang telah membangsatkan orang melayu dan mengharamjadahkan cybertrooper nya dia sendiri... kalau ketua pun perangai mcm anjing pengikutnya lagi la... patuh dan akur memBABI-buta mcm orang tadak akal... tapi memang betul pun tadak akal... kalau dah terkena dedak standard cibai nya kan... tak gitu 4.29pm?

    ReplyDelete
  8. Bersatu hanya akan ada tiga orang ahli aje..... Madey,Boboi anaknya dan MatYiddin ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNOnok pulak akan ada ramai pemakan dedak Bongok mcm kau menyokong si Lanun Bugis 1MDB Altantuya Nyut Nyut!!!

      Delete
    2. 5.20 cakap macam baru kena ketum, penaja parti bersatu pun tujuh orang, cakap 3 orang saja, bangang.
      Campur kami keluarga 7 orang dah 14.

      Delete
  9. Panik ker 5.20pm... hehe... tk pun dah nk giler la tu kan...

    ReplyDelete
  10. 5.20pm bukan panik...tapi tgh pancing dedak tu...blum minum petang katanye...huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. saya sudah memohon utk menjadi ahli "bersatu" malalui cara 'on line'

    jika berminat sila lawati :-

    www.pribumibersatu.ml

    selamat berjuang !!!!

    ReplyDelete
  12. mcm ner nak kuar parti....tlg aja cara

    ReplyDelete