Tuesday, August 16, 2016

MUKHRIZ KATA JANGAN HIPOKRIK

Bagus sekali mukhriz tidak layan cabaran budak budak pecacai tak cukup akal atau menjawab fitnah songsang yang sengaja dinyanyikan.

Bagi mereka Mukhriz adalah cabaran sebenar,  pemimpin yang bersih sukar nak dikotorkan kecuali perlu difitnah secara besar besaran. 

Kerja kotor ini berbaloi dengan suapan,  halal haram untuk dibawa balik sudah bukan satu halangan.  Yang mengajar bukan orang lain, siffu. 

Sindiran mukhriz secara jelas dan tepat mana mungkin boss mereka dapat berselindung lagi.

Sudah tentu tidak perlu menamakan sesiapapun kerana tidak akan ada sesiapa yang mahu mengaku. 

13 comments:

  1. Bekas setiausaha politik DS Mukhriz tu bukan saja tak cukup akal tapi seorang yang sewel.Hanya orang2 yang banggang saja yang mungkin ada yang percaya cerita dia, tetapi kepada orang2 biasa yang yang cerdek dan cukup akal sampai mampos pun tak akan percaya dengan cerita gila dia tu.....tengok muka dia pun dah cukup2 menyampah!!....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ye ke awak langsung tidak terkesan dgn apa yg disebut oleh bekas org kanan mukhriz ni? Kalau percaya adalah bangang, itu je ayat nak cover isu. Heh! saja je nak tanya. Sebaik sahaja tun mahathir bisingkan isu najib 1mdb, kenapa tidak awal2 lg mukhriz tinggalkan kerusi mb kedah? Duduk bersidai atas kerusi mb kedah bermakna bersekongkol dengan najib, tak gitu? Dah la begitu, masih berkeras utk stil duduk kerusi tu walaupun diminta oleh 'sipemakan dedak' untuk turun takhta. Keras untuk apa sebenarnya? Jika sudah hilang kepercayaan dgn presiden, resignlah dari mengikut presiden. Nak keluar parti ke, nak kosongkan kerusi mb ke terpulang. Ni berkeras untk apa sebenarnya? Ajak naik ke pusat tak nk, tapi masih minat jadi 'pecacai' najib di dun kedah. Bila keinginan tidak disokong, mula la jolok mata, caci maki dan reka tohmahan. Ginilah, betul2 tak percaya ke ada sedikit kepercayaan apa yg disebut oleh bekas org kanan mukhriz itu ada kebenaran.

      Delete
    2. anon august 16 8:29pm

      hang ni lah....cara hang cakap ni, menunjukkan kesan memakan dedak yang di tabur oleh Najib. Tak baik makan dedak. tak ada khasiat. bawa penyakit aje. otak jadi bebal. Akal jadi berpenyakit yang membuahkan nafsu bodoh, tuli, dungu, buta dan membawa segala macam kekotoran pada rakyat malaysia

      Delete
  2. Makan duit haram..percakapan pun keluar bau longkang... Itulah akibat makan dedak busok yg Ayam pun tolak tepi...kasihannya


    ReplyDelete
  3. ya lah boboi bin madey kutty ... penyangak no wahid ... kekayaan negara dia anak beranak dan kroni sapu bertahun ... dia yg hipokrit taham gaban ... go fly kite !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangkap le madey, tin kosong, fitnah dajjal sial kaum pendedak... Apa nak tunggu, korek, tangkao, dakwa.

      Delete
    2. Memang pun kita dah sampai pada fitnah dajjal...yang terang tak perlu bersuluh2 lagi disokong...yang tak nampak, disuruh korek2 dan tangkap....



      Delete
    3. 10.56
      kalau betul tangkap le..kalau salah tetap salah..tak kira PM ke, Tun ke, Anak beranak ke, cucu cicit je..setakat cakap x de guna..air liur mana ada value bro...

      Delete
  4. Ooi go fly kite, baru dapat dedak ka ?
    Rakyat tunggu hang and najib kamjat kelmarin ...SELASA !!!
    awat tak mai ? Pas dah nak saman Hang and Najib penyangak and penipu bila ???
    Cuba hang tundoq tengok sat, ADA TELOQ DAK ???
    Org macam hang nie, lebih baik pie masjid and jng dok subahat dng najib harami....ingat sikit pada ALLAH.
    Rakyat bukan bodoh macam hang...kami ada maruah. !!!
    Hang and Najib ada ???
    Teloq hampa ada ?
    Kami tunggu SELASA depan pulak ok.
    ADA TELOQ ???

    ReplyDelete
  5. Harap tuan admin tak payah siarkan komen2 gila seperti anon10.56 dan 3.40 tu buat membazir ruang saja.Lagi pun komen2 seperti itu tidak memberi apa2 manafaat pun jauh sekali dari boleh dibuat perbincangan.Anon tersebut masuk dimana2 saja blog protun,hanya satu orang dan orang yang sama.Yang jelas dan nyata budak sekor ni memang tak cukup akal Jadi orang2 seperti ini tak perlu dilayan......pada pemerhatian saya budak ini mungkin budak yang gagal didalam hidup membuatkan dia meracau seperti itu,jadi maafkanlah dia ye!!!...

    ReplyDelete
  6. Salam.....nak komen juga. Anon tu sakit apa erk? dia tak takut ke kena siksa api neraka. Adoiyai...anak apa oii...
    Budak ini bukan sahaja gagal dalam hidup......dia hidup dalam kegagalan wahahahahahah

    ReplyDelete
  7. bila penyangap A yang hanya menyangap 10 dirham memperli penyangap B (yang dulunya kawan tapi sekarang ini pesaing)kerana menyangap 20 dirham, apa yang boleh dikatakan ialah si A jangan terlalu over dalam membuka mulut, takut-takut langau hijau yang akan masuk, kah kah kah

    ReplyDelete
  8. Krikkrikkrik.....kahkahkah....jangan hipokrit KUNUN...kalau tang najib suruh saman. APA pasai TAK minta saman jugak? Setakat nafi je? Kihkihkih.....

    #SUPPORTFORNIKAANDJIDIN

    ReplyDelete