Tuesday, August 16, 2016

PUBLISITI POPULAR PERCUMA - TERIMA KASIH UMNO





Komen ikhlas Nazzi sangat tepat, elok Nazri sekolahkan puak pendedak dan pecacai supaya jangan melalak sehingga BERSATU dapat publisiti percuma dan makin popular.

Nazri patut sekolahkan juga pemimpin umno supaya jangan buat komen membabi buta sehingga tampak sendiri bodoh.

Buat dosa kering dan penat je buat fitnah besar besaran kepada 3M, hakikatnya parti itu akan ditolak oleh orang Melayu.

Minoritii Melayu baki dari 3 juta yang sokong membabi buta,  sudah boleh kompromi dengan rasuah, buruk akhlak,  muka tebal dan salahguna kuasa sebagai budaya dan amalan.
UMNO adalah Melayu,  Melayu adalah UMNO.

Nazri patut juga tadikakan ku nan supaya jangan sebok buat bantahan tentang penggunaan bersekutu.

Lebih tepat Nazri patut nasihatkan KDN supaya SEGERAKAN LULUS parti nyamuk tersebut.

Cepat lulus cepat mati.

9 comments:

  1. Barua ni dok meroyan apa????

    ReplyDelete
  2. kesan makan dedak madey kutty ... sama jer PutraMerdeka dgn Kluangman ni ... tahap jamban .. go fly kite !!!

    ReplyDelete
  3. Hehehehe...umno bleh flush dlm jamban.

    ReplyDelete
  4. Menteri Kasut macam go fly kite jugak...
    Terlampau makan dedak banyak sampai lupa rakyat Akan tolak menteri mulut Kasut macam nazri kamjat nie...
    Go fly kite jangan lupa Hari SELASA depan ok
    ADA TELOQ ???

    ReplyDelete
  5. Anjing najib ape yg dia tahu? Tahu nys menyalak je la... najib bagi tulang sikit lg kuat nate ni nyalak... klu jenis babi najib bg dedak... spya lg kuat oink puak2 nate ni... fly kite go n fly ur balls...

    ReplyDelete
  6. Menyalak aja la Penjilat Kahak yg diludah ke langit
    Baik TDM dan TSMY sama aja....masa dlm UMNO kutuk habis PR..esp DAP
    La ni....apa hal
    Jawab la KD dan Penjilat kahak semua
    Benda yang benar tidak terima,benda yang menjurus penipuan diterima macam menjilat kahak
    Buka mata,terima la realiti...jgn asyik kena tipu...lain la kalau memang bangang suka ditipu
    Bukan fly kites to you all....better to fly with air ballons,bigger space....nuts

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Benda yang benar tidak terima,benda yang menjurus penipuan diterima macam menjilat kahak"

      Ayuh chai apa benda yg benar? Bentangkan disini?

      Delete
  7. Dulu Tun dan TSMY dalam UMNO sebab UMNO tak macam sekarang. Sekarang mana kedai kopi sebut je UMNO, bukan semua orang pandang kita....ramai yang pindah meja wakakakakaka. Busuk dah nama UMNO laa ni... Hang x caya...hang pakai baju UMNO duk kat area bukit bintang...nengok apa berlaku...silap silap hang kena booo......hahahahaha Go fly kite with balloon. hahahhaahhaha

    Pantun satu....


    Pucuk pauh delima batu,
    Anak semilang di tapak tangan,
    Mamat atas ni apa yg dia merapu,
    Tak cukup dedak untuk di makan.......hahahahahah

    ReplyDelete
  8. Eh ...tak merapu pun
    Yang merapu diri yg beri komen kut
    Area bkt Bintang....area sapa?.....Biol...mata sepet
    Bangang,tak baca dan buka mata,UMNO buat Mesyuarat Bahagian...ok aja..tak ada baling kerusi pun
    Dedak ok juga,tapi KAHAK....EEEE..KOTOR...masih dijilat....ptui.
    Sebab itu otak jadi biol...kena tipu aja......NUTS

    ReplyDelete