Sunday, August 28, 2016

KALAU DIAM TU TANDA TUN TIDAK BERBOHONGLAH...


24 comments:

  1. salam

    dia ni ingat tun gila kuasa sangat dekat menteri tu..adoi..tun hanif pernah kata tun nak hapus isa tapi dia bincang dengan pdrm dulu...pdrm kata tak boleh...tun pm,pdrm bawah dia..kalau dia gila kuasa dah lama dia hapus isa...

    tun tak setuju dengan ops lalang kata tun hanif..tapi tun hanif kata dia juga berkhidmat kepada rakyat..jadi arahan tun untuk tidak buat ops lalang boleh d endahkan kerana pdrm lagi berhak..ada tun campur tangan sbb pdrm nak buat juga..tak..

    tapi tun tak pernah salahkan pdrm atas isa..dia tanggung je sbb dia tau pdrm tangkap isa orang bukan sbb politician..adoi..

    gie7

    ReplyDelete
  2. Taktik Ah Jib Gor untuk alih tumpuan dari bercakap pasal 1MDB.

    Tak usah terikut2 rentak orang gila kuasa.

    Buat apa nak bercerita hal yang lama... ada rakyat sangsara ke?

    ReplyDelete
  3. La ni puak2 bangang ni hari2 dok cungkil dok cari kalau2 ada kesalahan Tun semasa pemeritahan beliau dulu. Sungguh memalukan puak2 bengong yang telah cacat akal ni.

    ReplyDelete
  4. Wei...
    La ni ada rakyat sengsara ke
    1 MDB....dah nak basi dah....Najib relaks aja..tak buat apa pun yang pecah tembelang Kump sendiri ,kita lihat lagi banyaak tembelang akan pecah.Jgn ingat Najib dan kuncux berdiam diri,tiada tindakan secara senyapx diambil.Orang yg kerja senyapx ni bahaya.Cuba perhatikan tiapx kali ANC buat plan semua kantoi.
    Tak payah nak aleh tumpuan....DOJ pun senyap aja.Kata nak tangkap 3 Penyangak pada 22 Aug...habok pun tarak
    Demo Tangkap MO1....Ciput hadir...ingat ribuan students hadir tapi sedih mukax otai demo berbayar tebal muka hadir.....Yg best Penganjur utama blah siangx hari 4.30 ptg.
    Nak tangkap sapa pun tak tahu...DOJ sendiri tak berani menamakan sapa dia...main serekap jarang...from reliable source,those familiar with the subject
    Siasatan taik kucing apa....pihak yg disiasat tidak dipanggil beri keterangan sebab DOJ tahu jika dipanggil ianya akan dimalukan olih 1MDB,sebab 1MDB akan kata tak ada duit hilang pun dan dibukti olih Audit Board
    Bukan nak buka cerita lama,tapi dari cerita lama lah kita dapat tahu buruk baik dan kepincangan yg telah berlaku
    Siapa yg gila kuasa ke....ni kes terlalu banyak jilat kahak la ni...Dah pencen pun masih nak beri arahan dia.......
    Tak payah nak nasihat dia ,dah berumur sebegitu rupa.....mesti tahu apa yang perlu dilaku terutama untuk menghadapi dunia Akhirat kelak....Salam

    ReplyDelete
  5. Pengomen pengomen yang dihormati, gua tabik lu orang kerana defend Tun dengan fakta yang logik.

    Alhamdulillah
    Semoga kerja kerja saudara saudari ini dirahmati Allah,
    Aamiin.

    ReplyDelete
  6. Mereka yang kritik Tun dengan emosi dan tanpa bukti (Siasat,Tangkap,Dakwa)adalah pekerjaan sia-sia.

    ReplyDelete
  7. Tak payah siapa2 gatal nk defend tun. Org semacam tun perlu ke mengharapkan sesiapa defend dia? Maha bijak, maha tahu, maha serba-serbi. Sebab tu di awal namanya ada Maha. Biarkan sahaja sebarang tuduhan dilemparkan kpd tun, tun dah menguasai politik malaysia lebih 22 tahun, pandailah beliau menjawabnya. Ada ke yg rasa tun sudah serba kurang mampu, sebab itu kena dipertahankan dgn hujah2 yg tun sendiri entah setuju entah tidak. Korang fikirlah sendiri adakah tun yg berumur 92 tahun mampu menjawab sebarang tuduhan salah laku sepanjang beliau menjawat jawatan pm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang kau sebok apahal, ada sesiapa ke minta pandangan kau...

      Delete
    2. ntahnya...suhhh...gi kat semah ngan ahjib sana...die tengah tabur tulang tu...

      Delete
  8. Satu perkembangan menarik yang diluar jangka, seluruh tenaga terpaksa dikerah untuk memburukan Mahathir, sampai ke takat dia sendiri terkencing dalam seluarpun Mahathir disalahkan.

    ReplyDelete
  9. harap sprm percepatkan siasatan terhadap anak2 tun. si mokhzani tu pernah jadi top 10 richest man in malaysia.
    dan kekayaan masih banyak lagi. tun m tau kalau anak dia kena tangkap dia pun kena jugak lah. patut lah bersungguh2 nak jatuhkan pm najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan harap sprm jgn siasat najib n semah anak beranak....mereka2 tu sume suci...depa dul kumpul duit dari kuar perut lagi....percayalah....puihhhh...bodoh

      Delete
    2. salam

      bro..tun dah suruh pun siasat dia n keluarganya..tapi tun kata kalau nak siasat semua perdana menteri n keluarga pun kena siasat juga yang lain...

      sorang senyap lepas tun cakap macam tu...

      gie7

      Delete
  10. La....apa ni KD
    Pemakan dedak Najib tak tuduh TDM apa apa pun
    Yg banyak kita nampak Penjilat Kahak yang banyak tuduh Najib
    Apa lagi macam kau cakap la.....Siasat,Tangkap dan Dakwa la si Najib
    POOORAH.....kalau TDM sendiri kata bukti nak tangkap Najib tak ada
    Ini yang mengada nganda menyalak ni lebih kuah dari nasi la ni...
    Bodek tak bertempat atau Bodoh Sombong la ni.....NUTS

    ReplyDelete
  11. KD kata siapa yang kritik Tun dengan emosi dan tanpa bukti adalah pekerjaan sia2. Ooii KD yang kau tu selalu beremosi dlm penulisan boleh pulak. Double standard lah kau ni

    ReplyDelete
  12. Teringin nak dengar komen2 drp anak2 Tun M terutama Mokhzani dan Mirzan. Mereka ini sekarang memihak kpd siapa ya selepas mengaut begitu banyak business dan membuat berjuta2 ringgit keuntungan dibawah kerajaan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha bodohnya ko ni... g suruh ajib si penyamun munafik tu jd bussinesmen, jgn jgn politician kalau nak kaya.. akal kat lututke...

      Delete
  13. anak tunM jadi billionair makan masa puluhan tahun. ada kawan kita lagi dahsyat jadi billionair express package hanya sepenggal je.

    ReplyDelete
  14. anom 5:34...anak anak mahathir babi sedang menyodok tanah cari cacing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk makluman, dari anon 5:36 hingga anon 8:34 berdasarkan ip address adalah orang yang sama, seorang sahaja.

      Delete
  15. Anon 5.34 dan anon 8.34 bukan orang yg sama.

    ReplyDelete
  16. mmg madey kutty diktator .... dia pun dah mengaku ... dia mmg nyanyok ... go fly kite !!!

    ReplyDelete
  17. Apa zahid nak buat..dah blh agak dah..ckp ja pndai

    ReplyDelete