Saturday, August 27, 2016

NAJIB YANG MENEMPAH...





Apapula gelaran dan ayat yang sesuai selepas Najib bersara...

Tun Dr Mahathir telah meletakan dan mengangkat bangsa Johor,  bangsa Kedah,  bangsa Kelantan dan bangsa serta kaum  di semua negeri menjadi bangsa Malaysia dan Malaysia Boleh di peringkat dunia untuk dihormati dan disegani...

Sultan Johor  meletakan bangsanya di sekitar jajahannya...

Dan siapa pula yang menjahanamkannya di peringkat dunia hari ini...








Aktiviti haram MO1 dan Transgender tidak banyak bezanya,  saling memusnahkan negara...



19 comments:

  1. Senang je KD...pemimpin KAKI SONGLAP

    ReplyDelete
  2. madey kutty kerala anak gampang lah yg merosakan nama negara sebab dendam kesumat dan kepentingan kroni dan legasi dia ... pegi mampus org tua tak sedar diri tu .. puiii !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 12:28, faktanya di mana?
      Anak anjing anak babi pun tahu menghargai jasa kedua ibubapanya?

      Delete
    2. MO1 = zNajib Lanun Bugis Penyamumun Tersohor Dunia.

      Pengkolom Pelir Lnun Bugis 1 = Anon 12:28 PM Musibat Twragong

      Delete
  3. Tak payah la nak gelar orang itu atau ini nujum pak kluang ooiii. Buka mata pagi2 je dah cerita politik... dah sebok nak jaga tepi kain orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik jaga tepi/dalam kain kakak kau!!!

      Delete
  4. Quran ada buka dulu ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pagi pagi macai dah melalak. Anjing pun masih tidor lagi...

      Delete
  5. Tun lupa yg anak buah tengah demo, dia pulak lepak2 dgn family kt langkawi. Bagi la sokongan sikit kt budak2 u serta org awam demo suruh tangkap mo1. Ni dh kira kencing budak2 hingusan ni, tak baik mcm tu. Set program biar selaras la, lepas program kt keterah, pegi la ke kl utk sokong demo. Lps tu nk buat family day buatlah. Atau mungkin tun takut kena tangkap sebab buat demo? Setakat ni, apa demopun, tak ada tangkapan yg betul2 tangkapan, selain tangkapan kosmetik. Nak takut apa ntah. Kesian budak2 hingusan tu sbb kena kencing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanalah dengan kau yang Bahlol dan Bongok!!!

      Lanun Bugis releks2 dengan family menghabiskan Berbillion USD dan ko pulak tungkus lumus mempertahankan segala perbuatan musibatnya.

      Delete
    2. tak jugak anon 6:50. aku cuma kesian dengan bebudak hingusan tu. agaknya apa yang difikir oleh bebudak tu. kalau tun sendiri tak boleh suruh sesiapapun tangkap mo1 (siapa mo1? - tu kata pm najib), apa kejadah budak hingusan yang belumpun habis belajar nak terpekik terlolong mintak mo1 ditangkap. sebenarnya bebudak tu nak mintak siapa tangkap mo1? nak suruh polis? nak suruh tentera? kenapa tak tangkap sendiri? itulah namanya perjuangan tak pakai otak. assignment belum siap dah gunakan otak untuk buat demo bodoh macam tu. kalaulah semua siswa kat malaysia ni sokong bebudak tu tak apa juga. ni entah berapa kerat, apa yang dorang dapat? tak pasal2 muka jadi viral, lepas tu universiti akan ambil tindakan, lepas tu kena mengadap senat, kena gantung pengajian atau disingkirkan.... dapat apa? ni la namanya salah tempat letak otak. patutnya di tempat mulia dalam kepala, bukan isi dalam lutut. tau kenapa tun tak follow bebudak itu berdemo? kenapa tun memilih untuk berfamily day kt tioman? sebab tun yang bijak dan agak tak ada impak besar hasil demo bebudak tu.....

      Delete
    3. Anon 8:44, kalau kau yakin sangat budak mahasiswa tu tak berapa kerat, tak ada sokongan, kenapa kau meracau macam murai tercabut ekor.

      Lebih baik kau nasihatkan bapa tiri kau cepat cepat luluskan permohonan parti BERSATU.

      kami nak bersatu pun jadi masalah ke?

      Delete
    4. mmg betui bebusak mahasewel hanya beberapa kerat ... jauh nak banding dgn zaman reformasi DSAI ... memalukan ... bodoh bertingkat tingkat ikut DAPigs .... phuiii !!!

      Delete
  6. baik bebudak tu lagi dari ko yang dok menjilat pungkok najib ngan rosmah...sian keturunan ko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. keturunan ko jilat pukok madey kutty tak habis lagi 22 tahun nak sambung lagi pukok org tua kutuk nak mampus tu .... phuiii !!!

      Delete
  7. Setuju sangat2 dg anon 8:44:00. Tapi Anon 6:50:00 dan anon 9:04:00 adalah tergulung dlm kalangan orang tak bertamaddun dg bahasa yg kurang ajar bila menyebut... bahlol,bongok..menjilat pungkoq. Ini semua contoh manusia yg bligh tapi cetek akal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lah yg pajang akal ... cam akal madey kutty perosak negara... shu up you kata Sultan Johor !! phuii !!!

      Delete
  8. Pengomen yang tiada fakta, dinasihatkan sekadar membaca dan diam jika tidak mampu berbahasa sopan.

    ReplyDelete
  9. Suma bodoh kena kencing.....semak cerita dulu sama ada mo1 atau tdm yg kencing

    ReplyDelete