Google+ Followers

Wednesday, March 29, 2017

KAN DAH PESAN, JANGAN PIKUL BIAWAK... KAN DAH KENA KENCING








PAS tentunya kini sudah tahu apa rasa apa warna apa bau terkena kencing biawak, kencing berdepan,  kencing di muka.

Kena kencing selepas PAS menolak BERSATU...
Kena kencing selepas Hadi gelar UMNO biawak..

Turut terkena tempias ialah seorang pemimpin kanan umno yang sebelum ini terlepas cakap.. Sanggup bersama pas
walau hilang kawan lama. 

Semasa mahu memnentangkan Hudud di Parlimen awal 2016, PAS keluar dari Pakatan Rakyat atas dakwaan DAP tiada hak untuk menentang usul PAS mengenai hudud walaupun bersetuju hak mereka untuk tidak menyokong di Parlimen. 

Keputusan kerajaan untuk membentangkan RUU355 dibawa ke mesyuarat Barisan Nasional (?) Kenapa urusan kerajaan tidak dibawa ke kabinet sebaliknya ke komponen parti? 

Sudah tentu umno mahu memaklumkan bukan umno yang tolak bukan kerajaan yang tolak tetapi komponen BN.  Umno tak salah maa.. 

UMNO tidak pula mengambil sikap bodoh sombong seperti PAS untuk bergaduh sesama rakan komponen BN apabila mereka tidak bersetuju umno/kerajaan membentangkannya. Keputusannya umno mendahului keputusan barisan Nasional dari remeh temeh selera PAS.

Apakah itu petanda umno tidak Islamic seperti PAS atau jawapan yang paling budiman dan syahdu,  PAS menghormati dan memahami pendirian umno?
Kikikiki

Kalau ikut liga bolasepak FAM yang kebetulan masih ditakok lama,  PAS adalah pasukan yang paling corot,  nasib baik ada parti Kadir Sheikh Fathil paling bawah. 

Nasib baik PAS Selangor tak ikut rentak lebai malang yang mahu memutuskan kerjasama dengan PKR. 

Ini semua cerita malang buat PAS tetapi tidak semestinya sama duka sama sedih buat Hadi Awang,  politik adalah permainan/game  !!!

Untuk PAS Hadi jadi PAS Nik Aziz dan berada di landasan yang betul semula, lepaskan Hadi Awang,  Nik Abduh dan konco konconya di muktamar nanti. 
Tuan Ibrahim Tuan Man pengganti yang layak. 


25 comments:

  1. Ha ha ha ... ketawa sampai terkencing ... ha ha ...nasib kalu laa Labu... ha ha ,, kusangka panas hingga ke petang... he he.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah Parti tonggang langgang masuk angin keluar Asap,,stupid punya Pak Lebai

      Delete
  2. Salam. Kalau dah ketuanya kaki kencing..Maka..Pemimpin dan nya juga pasti terbau akan Hancingnya.

    ReplyDelete
  3. Kalu letak biawak jadi presideng, ramai tok lebai sokong. Pasalnya lidah biawak serupa lidah ular mak pas. Cakap tak serupa bikin.

    ReplyDelete
  4. Lagi la teruk bila mantan PM dan mantan TPM dikencing oleh DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isunya anon 10:01 tak puas hati sebab mantan PM jadi Penasihat Pakatan, Nama PakatanbHarapan sudah mohon didaftarkan, protem yg adil. 4 wakil bagi setiap parti, yang menyusul satu logo, satu manifesto.

      Harap dilaga dipecah belah pembangkang, tak juga berlaku..
      Asyik di ulang DAP jadi abang besar dan menguasai, diingatnya DAP itu macam umno tamak haloba

      Delete
    2. Lebih teruk melayu yang sokong MO1 tapi tak dapat satu sen haram,,namun Cina cerdik pandai dapat Berbillion dari MO1 iaitu Jho Low

      Delete
  5. Padan dengan muka Hadi!!...cakap besar mulut longkang....konon semua parti diMalaysia ni dok berebutkan PAS termasuk Umno dan pembangkang......sekarang apa rasa kou Hadi??...ambik kou!!..lebai sesat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak makan kiri kanan tp melepas....

      Delete
  6. Cina DAP pun cerdik jugak... cuma disimpan nya dulu. Kalau Pakatan Harapan menang PRU 14 nanti, dia akan tuntut macam2 sampai lunyai Melayu dibuatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke? Lepas jadi pecacai, kerja bomoh pula sekarang..

      Delete
  7. Seperti yang dijangkakan, golongan Munafiq Laknatullah didalam Pakatan Hopeless (PAN Imayam, OKR & PPBM & DAPigs) amat bergumbira bersama kaum kafir harbi didalam BN dan juga Pakatan Hopeless kerana amat bangga usaha PAS untuk mendaulatkan Undang-Undang Islam terbantut!

    Kepada kaum Islam di Malaysia..adalah jelas sekali kaum Munafiq Laknatullah dalam Pakatan Hopeless adalah hamba kepada kaum Kafir Harbi Laknatullah! Ini bermakna sebarang undi kepada kaum Munafik ini samalah dengan mengundi kaum Kafir Harbi yang suka Berzina, Sodom, Berjudi, Minum Arak, kaki Rasuah, dan sebagainya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno xmunafik lahanat?
      Kah kah kah..

      Kalau ada lg pembentangan RUU kt pdg merbuk sila roger ye.

      Baju ungu masih jual lg x? Nk bli dlm 10 lai la

      Delete
    2. Habis tu umno ko nak cakap apa? Alim taik kucing? Kah kah kah..

      Sebelum ni kemain lagi cakap orang munafik la...laknatullah la...habis umno yg takut mca dan mic tu apa? Pondan??? Kah kah kah

      Delete
    3. Saiful,

      You are a goon but you feel you are not
      You are s fool but you feel you are not one.
      I am telling you....go to hell with umno and pas.

      Orang melayu islam takut DAP tersangatlah bodoh dan cetek matematik. Sils baca otsb blog

      Orang yang momomkan DAP kurang siuman. Cina rakyat malaysia ditakuti, china komunis tanah besar dihormati, siap dijuslnya trx, ecrl, port dsn banyak lagi demi duit china komunis untuk bayar hutang najib...CANT YOU SEE???
      Allah bagi you otak, mata, telinga dan mulut untuk tujuan kebaikan, bukan bersekongkol dengan hadi 90 juta dan najib 2.6 bil...

      Delete
  8. Kemengan besar pilihanraya jika pas dan bersatu dapat berkompromi..sebahagisn besar rakyat Melayu menhharapkan percantuman ini...Melayu celik k8ni mshu umno dikuburkan..umno khianat melayu .gulagula dh jadu pahit.kata2 manis ..siiimpaanlaah..media kerajaan asyik mnipu jet..Melayu.cina.india dh terkonooo...dap tempat cina tkda masaalah..melayu macamana..????...

    ReplyDelete
  9. Mahatir dan keluarga anti Islam, Najib dan majoriti menteri juga anti Islam, PAN dan PKR pun anti Islam juga... Next PRU14 nanti nak pangkah apa ya... pening2 memikirkan anggaran 500,000 anak luar nikah yg ada sekarang, jadi tak heranlah kalau sepanjang tahun ada banjir, ribut, bunuhan dsb... he..he..

    ReplyDelete
  10. Majoriti MP Melayu yg ada dalam parlimen sekarang adalah anti Islam. Hanya pandai berpolitik untuk kepentingan diri sendiri, periuk nasi sendiri. Macam haram jadah, pergi jahanamlah anda semua!!!

    ReplyDelete
  11. Confused?

    Ruu355 modal politik pas atau umno atau
    Pkr atau ppbm atau dap????

    ************

    “In recent times, the "complete" Muslim is sometimes considered to be the one who dedicates himself solely to worship and doesn't engage in anything else, staying in his place of prayer and not leaving it, keeping to the required dhikrs and wirds (prayer words). This image is absolutely unlike the image of the life of the Prophet and his companions who followed him. While worship was a part of the book of their lives, struggle for the sake of Allah filled its pages, struggle for freeing society from false beliefs and superstitions, struggle for establishing correct beliefs, freeing it from oppressors and tyrants, protecting the weak and establishing justice among people.

    Similarly, the life of a Muslim who dedicates himself solely to struggle and social activism, if it lacks worship and a deep connection to Allah, is lacking and malformed in comparison to the picture of a wholesome Islamic way of life."
    Muhammad al-Mubarak (d. 1981)

    ****************

    Macam2 kita harapkan dari pemerintah. Apa pula sumbangan dan usaha kita pada negara?

    Watch "Help of Allah | Ustadh Wahaj Tarin" on YouTube
    https://youtu.be/-N0xHX8JBOM

    Reply

    ReplyDelete
    Replies
    1. GST. Sumbangan kepada negara la tu. Tak kira sape. Org kaya, miskin, gelandangan. Budak, tua, muda semua tak kira undi apa kena bayar GST bila beli brg. Kiranya menyumbang pada negara.

      Delete
    2. Kenapa agaknya singapura, indonesia ada gst? Kadar gst singapura indonesia?

      Delete
  12. Tak perlu dengar pelbagai alasan dangkal.
    Kebanyakan species ular dan Biawak lidahnya cabang 2. Tapi species ketua gerombolan lobai PAS lidahnya mungkim lebih cabangnya.
    Pentaksub pada ketua2 benyai ini, tidak punyai lidah, malah akal pun dipenuhi Taek Low.
    Nasib kamu2 ler lobai oii. Cuma minta kurangkan perangai burok suka jual ayat2 suci.udwh2 ler, kamu PAS dan pentaksub yg lahanatkan diri. Kesiaaan tul ler.
    Moga melayu akbirnya dpt keluar dari totoknya.

    ReplyDelete
  13. http://www.havenishell.blogspot.my/

    ReplyDelete