Google+ Followers

Tuesday, March 28, 2017

PAS SELANGOR SAY NO... AZMIN RELAX TAK PERLU JAWAB

Memang kerja bodoh geng lebai malang mendesak PAS putuskan kerjasama dengan PKR sedangkan lebai lebai PAS di Selangor masih sayangkan jawatan mereka. 

Hakikatnya yang mendesak itu tak ada jawatan kerajaan di mana mana peringkat. Lagi pun desakan lebai malang yang kalah diperingkat kawasannya sudah tentu tak ada nilai pengaruh. 

Hadi sendiri tidak guna kuasa diktatornya untuk memutuskan kerjasama dengan PKR yang sebelum ini dipanggil biawak lebih besar. 

Demi jawatan,  biawak pun biawaklah.. 

Hakikatnya,  PAS meroyan dan kesipuan apabila BERSATU tinggalkannya tanpa sangka. 

12 comments:

  1. Biawak pun biawak lah. PAS Selangor boleh tanggung janji masukkk...

    ReplyDelete
  2. Sbb Duit la geng 6.6% dok pertahan najib walau pun dah nak jd bangkai..

    ReplyDelete
  3. Sbb duit jugakah yang tersingkir ingin terus berkuasa?

    ReplyDelete
  4. terlalu byk sangat parti !!!

    Lepas PRU 14 nanti, bila BN menang besar, parti pembangknag yg akan terus hidup ialah DAP, PKR dan PAS ajer...parti pembnagknag lain e.g AMANAH dan PBBM akan dibubarkan atau mati secara natural....Percayalah!!! Hehehe

    ReplyDelete
  5. ....azmin kena diam...maklumlah tahun ni adalah tahun terakhir jadi MB...dan tahun ni juga parti PKR/PPBM & PAN Imayam akan terkubur pada GE14! Amin!!

    ReplyDelete
  6. Saiful jangan kata macam tu tak baik tau nanti ada orang marah

    ReplyDelete
  7. MB MAKAN ICE CREAM DALAM JAMBAN
    MORAL RENDAH AKHLAK JADI TARUHAN
    PADA RAKYAT SELANGOR YANG BUDIMAN
    ASAMIN MB PALING SINGKAT DI NEGERI TUAN

    kita pastikan pegang rekod MB paling singkat di Selangor

    ini kali lah

    ubah & simen

    ReplyDelete
  8. Kesian, puak puak yang mengidam nak perintah semula dengan kekuatan, 6.6%.
    Cermun diri dulu le..

    ReplyDelete
  9. Yang paling meroyan Mat Sabu dg parti PANnya. Lebih2 meroyan lagi Khalid Samad bukan PAS yg meroyan.
    Sebenarnya Azmin Ali dan PKR tengah gabra...sebab PAS nak ambil balik kawasan2 yg dipinjamkannya kepada PKR semasa PRU 13 yg lepas. Habis le Azmin Parliament Gombak bukan dia punya lagi. Dia menumpang je.

    ReplyDelete
  10. Semua kawasan yang PAS menang sekarang akan dItandingi AMANAH dibantu komponen pembangkang lain, undi bukan Melayu akan diberi kepada AMANAH, tupasal pas meroyan.

    ReplyDelete
  11. AMANAH ni parti yg tersangat junior, pengundi pun bukan tahu sangat. Logonya pun entah ape ape.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanah adalah 'cream' terbaik dari PAS dulu. PAS tinggal yg hamPAS. Puak terlahap Q7 90J dan sekongkol sedondon pink karer. Penanggung Biawak, tp masih pekik berlumur Tael Low. Kesian pejuang2 PAS tulin...Hijrahlah kamu.

      Delete