Google+ Followers

Sunday, June 11, 2017

APA NASIB EXCO PEMUDA UMNO?

Apa nasib exco pemuda umno kalau adakan sidang akhbar minta Najib jangan lari kalau Di ajak berdebat oleh Tun dan kalau dia minta najib jangan jadi orang bisu berminggu minggu tentang 9.5j yang dibayar kepada Shafee Abdullah dari akaun peribadi.

Agak agak berapa tinggi Kj akan melompat?

Apapula agaknya nasib exco wanita umno kalau dia adakan sidang akhbar minta Rosmah jelaskan tentang isu shopping sakan di luar negara?

Agak2 berapa orang agaknya pemimpin umno terjun bangunan melatah?




Pecacai elok tumpu isu dalam kain sendiri pun masih banyak,  elok cuci dulu sebelum PRU








12 comments:

  1. Lagi cobaan alih tiang gol

    ReplyDelete
  2. UMNgOK lawak X-UMNgOK! Lantak korang lerr

    ReplyDelete
  3. politik murahan.. parti yg wujud sbb nak jd PM.. lps pru kalau tak menang confirm masuk lubang taik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daripada menyokong parti korup dan KLEPTOKRASI .......!!

      Delete
    2. parti wujuk sbb PM ko Klep le..cubaan untuk alih tiang gol lagi..cuba lagi 1.29

      Delete
  4. Semua tajuk tajuk perbahasan yang diketengahkan oleh KD adalah berbentuk hasad dengki dan dendam kesumat.
    Tak de satu tajuk pun yang berbentuk perpaduan ummah sempena bulan Ramadhan yang mulia ini.
    Berpuasa di tolak dosa mengumpat.... tak tau le berapa banyak pahala yang tinggal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bape byk pahla ko dapat dok makan dedak jibo hari2 nie?

      Delete
  5. kd lupa beliau berpuasa. takat tahan lapar dahaga maknanya puasa level anak2. puasa juga tapi masih bnyk ruang untuk dibaik pulih. kalau yang berbunyi itu adalah exco armada, kot mana terbabitnya dengan exco pemuda umno? tak perlulah kaitkan kononnya exco tersebut dibayar oleh umno. soalannya mudah, kenapa anak2 pengerusi mempunyai kekayaan luarbiasa dan adakah presiden mempunyai skandal dengan perempuan isteri orang. tak kaitpun dengan pemuda umno sebab soalannya mudah dan boleh dijawab. jawab sahaja tanpa kaitkan dgn sesiapa dan parti mana. soalan tu untuk individu. yang ditanya sahaja perlu menjawab. yang lain tak payah meraban nak alih tiang gol. selamat berpuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6.38
      sex dan umngok tak dapat dipisahkan..kalau betul dia ada scandal, kenapa dulu dalam umngok di diamkan? Asal keluar dari umngok je, ada scandal tu, ada scandal ni..atau pun dalam umngok sebarang kesalahan dihalalkan sbb dia ahli umngok seperti yang terjadi pada MO1..

      Delete
  6. Kesian org melayu tk mampu beli rumah. Rumah flat harga 3 ratus ribu..ahli umno yg bodo bodo dok tngok jer tk bole buat apa ikut jer..bukan banyak pun dapat duduk pun rumah setingan .najisb bagi gula2 sikit jer diaorang dh bolr jilar telor ..camni punya Melayu memang tk bole pakai spesis penakuf.bacul dan dayus keja diaorang nk kaya cepat lspas tu malas..otak dh tkda fungsi..keja mengambil kesempatan jer...lepad tu berlagak macAM BERani tapi bila jer ajak berdebat laaaariiii...takuuut..itulah umno ahli ada perangai pelik nk jual pun lantakla jnji asyhuuk....umno keja menipu jet pandai...berani kerana benar dh lama hiilang dlm umno...mari kita kuburkan parrti korup ini..parti umbo dh rosak dgn rasuah

    ReplyDelete
  7. Melayu kena berani la..umno dh tk bole harap..diaorang pdnakut...lim guan eng sebuk dia bwak mahkamah .najisb bila lagi...menipu la kalau najisb tkda scandals ..org buta pun tahu yg dia ni banyak scandals...yg buta sebenar nya ahli umno...buta hati....sondol jer janji asyuk

    ReplyDelete
  8. Anuar musa.sharil samad.isa samad.kj.jamil khir bahafom. Kj.sharizat..zahid karton nama2 pemimpin umno kita geli nk panggil??????????????? Last skali tk lupa najiiibs....apa yg rakyat nk harap kt nama2 ni...diaorang dh ingat rakyat bodo jer...diaorang jer pandai...pandai menipu jer..

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..