Google+ Followers

Tuesday, June 6, 2017

MENGGANAS WALAUPUN BUKAN PENGGANAS

Belum layak dilabel Raja Fitnah kerana 99% pendedahannya tidak berani disanggah,  dinafi atau tindakan undang undang. 

Dua perkara pokok gesaan Rafizi 
1) Penubuhan Suruhanjaya Siasatan Diraja
2) Perincian agihan dan pecahan 9.5J 



Jika ini dilakukan,  sudah pasti tidak ada sebab Puterajaya tidak bergegar. 

Lebih menarik pendedahan terbaru Rafizi (infonya cari sendiri) lebih kepada merujuk kepada kononya dari kebocoran dokumen SPRM tetapi setakat ini tidak pula SPRM dan badan² lain menafikan. 

Info terbaru ini juga (9.5J) boleh dijadikan asas atas perkara baru untuk memohon mahkamah membuka dan membuat semakan semula kes anwar liwat (2).

Cash Is King akhirnya akan menemui jalan gagal atas dua faktor
1) masa
Kebatilan tidak boleh berbohong pada semua orang,  semua masa dan semua tempat dalam satu masa.
2) Bangkai gajah tidak boleh ditutup dengan nyiru. 

Kerja mulia Rafizi wajar disokong dan melalui invoke,  puluhan Rafizi dilahirkan dan bukan perkara mudah untuk mana mana pihak tanganinya. 

7 comments:

  1. Apo yg cuba direpekkan ragizi ini....?
    Mahkamah dah jatuh hukum pada aljuboori.. isj bayaran fees peguam tak ada kena mengena dengan jes liwat ini... kes antara pembantu dan majikan saja.. air mani lam juboo sama yg supply...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 213. Simpan sikit jahil tu.. Buka jurnal penghakiman mahkamah untuk kaji beberapa kes terdahulu.

      Penghakiman dan penghukuman sesuatu kes sangat luas termasuk technical, apa-apa keraguan dan perkara baru yang belum disebut dalam perbicaraan.

      Delete
    2. Yang jatihnhukuman pada aljuboori adalah hakim bukan sapiee yg jatuhkan hukuman

      sooo whatsss....?

      Delete
    3. 433 takfaham atau buat buat takfaham...

      Delete
    4. 2.13 & 4.33
      isu ni timbul sebab duit 9.5juta tu bersumberkan dari SRC yang dimasukkan ke akaun MO1..seperti yang kita semua sedia maklum termasuk MOI, SRC pinjam duit dari KWAP..lepas tu transfer masuk akaun MO1 dimana MO1 cakap tak tahu..hehehehe..itu isu dia..sila hadam..jgn le tunjukkan bodoh kat sini..tak faham, g belajar dulu

      Delete
  2. 433 dungu, tupasal layak jadi penyokong najis

    ReplyDelete
  3. Sharpy Pendakwa lantikan heli.
    RM1k sj wang rakyat kata Nancy,
    RM9.5 under table itu wang SRC,
    Wang siapa yg tak dikata Nancy!
    Wang yg disedut 1mdb..
    Samalah wang KWAP..
    Dah terbukti byk sgt lagi..
    Bukan hutang keliling pinggang lagi,
    Hutang lilit 100% tubuh badan kini.

    Sawit dipetik bangun pagi,
    RM5.40 tinggal RM1 kini..
    Asset cair hutang dibeli,
    selang seli,tinggal tahik gigi.
    Yang kesian, peneroka diberi mimpi.

    Dolu2 ada jati,
    Askar lawan sampai putus kaki,
    Ramai juga telah mati..
    Ada yg hangus bersama nuri.
    Ini juga sejenis heli,
    Byk biji dah tinggal besi disgbesi,
    Pengkalan pun siap dilelong pergi...
    Tapi tak sanggup dinaik menteri,
    Sejarang menteri dgn komunis mcm kuku dgn isi..

    Sharpy pendakwa nek heli,
    Dibayar gaji Wang Rakyat.
    1000 dikata nancy,
    9.5J sudah terbukti,
    Tentu bukan wang menteri.

    Heli Sharpy bukan Nuri
    merdunya suara burung ini..
    melayu mendayu tak bangun mimpi,
    melayu hampir dalam memori..

    NUKILAN
    C.PENG,
    1, JALAN LILIT 1,
    PUTAYAYA,
    NANYANG.

    ReplyDelete