Google+ Followers

Sunday, January 21, 2018

TERUS TERANG: SETAKAT MANA KERAJAAN NEGERI DAP PENANG ANTI MELAYU ANTI ISLAM...


Pung pang pung pang dok gebang kata DAP anti Melayu dan Anti Islam, memang berdesing telinga dok dengaq macam la la nak boh penampaq.. 

Untuk kata DAP anti Melayu dan anti Islam samalah macam umno dan pas anti cina dan anti ugama kapiaq !!! Tak sama ka ?


Untuk adil kena tengok kepada perlaksanaan dan pemerintahan serta pengurusan kerajaan yang dikuasai oleh umno, pas, pkr dan dap.

Bagi hujah, bagi fakta, bagi link dan bertanggung jawab jika bohong, fitnah atau hasut.
Sendiri tulis sendiri tanggung..

Lepas ni kalau tanpa fakta sah, jangan dok gebang dan berbohong.




# Yang memberi pandangan juga wajar ada inegriti, amanah dan berakhlak.

44 comments:

  1. Salam bro. Orang melayu ni suka sangat dengar cakap orang n tak mahu selidik kebenaran. Tu sebab senang kena hasut. Ayat Quran suka diputar belit bayi menghalalkan cara mereka. Tak ke munafik nama nya tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tak dgr cakap orang. I live in penang tho I am from other state. Kalau compare dgn kelantan atau melaka, bagai bumi dengan langit

      Delete
    2. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau  KLIK DI SINI

      Delete
  2. nak tengok keberanian orang2 munafik dalam topic bahas diatas, saya akan jadi saksi diakhirat nanti( kita tunggu jawapan mereka tuan Cahaya Al MAJID), THUMB UP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn cepat tuduh orang munafiq. Nanti kena sendiri.

      Nothing wrong with DAP in Penang. Governance wise far better. I was a student in USM and worked on the island for almost all of my career.

      Nak compare between gerakan/umno and DAP...jauh berneza.

      DAP has proven itself. What has umno gerakan did for penang?

      Delete
    2. memang DAP has prove itself more than BN.

      DP dah buktikan mereka lebih rasuah dari BN
      DP buktikan KM mereka kulit tebal dah ada bukti jenayah pun masih tak mahu undur
      DAP dah buktikan adun mereka lebih teruk dari adun BN
      DP dah buktikan mereka menganaktirikan sesiapa sahaja yang menentang mereka.
      DAP dah buktikan mereka cakap tak serupa bikin mada dia rumah kos rendah janji DECEMBER sampai sekarang tak nampak kelibat.
      DAP dah buktikan PROJEK TROWONG LAUT mereka banyak yang tak betul
      DAP dah buktikan rasuah merekan meninggi ke langit cat jalan basikal pakai JUTA2 walhal cat biasa cuma kualiti up sikit jer
      DAP dah buktikan permainkan agama dengan wang zakat diseleweng
      DAP dah buktikan rafwa diperkotak katik kan
      DAP mempermainkan ISLAM dan Melayu di PP
      DAP dah buktikan kerajaan negeri yg paling banyak menghapuskan perkampungan Melayu dan India demi KRONI
      DAP dah buktikan wang mereka dapat memecahkan PAS sehingga terbentuk ya PAN yang dibiayai oleh DAP

      Apa kau nak lagi .....
      Kalau ini pun kau nafikan nampak sangat kau ni RBA jangan nafikan ergunakan ayat2 agama tak semestinya kau ni ISLAM.

      Delete
    3. Cencaluk dakwa guna air lior je ke?

      Kes rasuah..tak salah sebelum mahkamah kata salah..

      Lain²..sembang kosong boleh le

      Delete
    4. Sdr Cencaluk.

      3 perkataan saja jawapan dari saya. Ikhlas ni tau.

      Kah kah kah

      Delete
    5. Gunakn kayu ukur yg sama ye tentang 1MDB.

      Belajar kluar dr fitnah dn double standard ye cai boDOE.
      Tak salah sebelom mahkamah kata salah.

      Ikhlas sesangat ni nk bgtau

      boDOE dn bengap

      Delete
    6. Sekalipun Virgo tidak lagi mengiktiraf dirinya sendiri sebagai Pencuit Doe dengan taglinenya 'Tikus mencuit lagi', ia kekal obses kepada saya sehinggakan anon yang berikan komen pun ia katakan saya.

      Setakat Virgo ni no hal lah.

      Delete
  3. Mari mai Penang... jauh lebih baik kalau compare dengan Gerakan (macai UMNO) dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am a malay and muslim. DAP fared better than umno or gerakan. That umno guy zainul ke nMa nya is a useless bum

      Delete
    2. Setuju, saya dibesarkan di Balik Pulau P. Pinang. UMNO atau BN lama pegang Penang, tak ada apapun yang XTravaganza. Melayu macam tu jugak. DAP pegang Penang macam di Selangor, OK je. banyak orang melayu dapat manfaat. cencalok memang busuk, masam dan hanyir. kalau makan sakit perut. TQ

      Delete
  4. Betul lar..ramai kawan2 melayu yg tinggal kat pulau pinang kata xder masalah pun...ni yg tinggal kat pulau tau

    ReplyDelete
  5. Selalu depa dok tibai dap..abaqq anggg
    la ni aku bukak gelanggang.

    Awat sunyi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Somehow sudah beberapa kali saya rasakan bro KD ni pun seorang Penang Kia macam saya walaupun guna nama kluang.

      Kalau pun bukan anak jati PP, hari ini telah pun menjadi sebahagian daripada penduduk PP.

      Mungkin part ni bro KD boleh kongsikan dengan penyokong-penyokong blog bro kot.

      Amacam bro? Boleh?

      Delete
    2. Satu Malaysia dah pusin..
      Separuh nusantara dah pi..
      Sebahagian dunia..singgah² sesat.

      Makkah dan Madinah..berulangkali, semoga doa ku, akhir jasad ku di sana, makbul, aamiin.

      Delete
    3. Its ok bro KD,

      Bro masih mahu rahsiakan asal tempat bro (saya teka PP lah), itu tak mengapa, sebab saya dah tahu pekerjaan bro, sedang saya sendiri pun masih rahsiakan pekerjaan saya.

      Salam perjuangan bro.

      Delete
    4. Tak melawan dah. Katanya gelangang senget nk runtuh.. takut pecah botol cencaluk.

      Delete
  6. DAP di PP (siri 1/2)

    Saya pernah menulis bahawa hanya orang yang sangat lemah lagi terdesak sahaja yang akan menggunakan sekutu pihak lawan sbg modal.

    UmNo yang jelas telah kehilangan modal ke atas PPBM selaku kaum yang bermufaraqah daripada UmNo, terpaksa menggunakan sekutu PPBM iaitu DAP pula sbg modal mereka. Berbagai momokan dibuat mereka seolah-olah bersekutu dengan DAP adalah salah.

    Di dalam apa situasi sekalipun, sekiranya analogi bersekutu dengan DAP adalah salah, maka bersekutu dengan Gerakan juga adalah salah kerana kedua-duanya adalah sama.

    UmNo lebih cikai daripada Bani Umayyah. Ketika Bani Abbasiyyah sedang giat menjalankan kerja-kerja untuk menjatuhkan Bani Umayyah, Bani Umayyah sedikitpun tidak menjadikan sekutu-sekutu Bani Abbasiyyah daripada kaum bukan Muslim sebagai modal untuk menghidarkan rakyat Muslimin daripada menyokong Bani Abbasiyyah.

    Begitulah cikainya UmNo hari ini. Tidak ada sebab lagi untuk UmNo yang super cikai ini dikekalkan.

    Berbalik kepada isu DAP di Pulau Pinang, sebagai anak jati Pulau Pinang (Penang Kia) saya mengatakan bahawa daripada sudut penindasan ke atas kaum Melayu Muslim sekiranya DAP dikatakan menindas maka MCA dan Gerakan dulu juga telah menindas, disebabkan DAP hanya mengekalkan bentuk pentadbiran yg sama saja ketika negeri ini diketuai oleh MCA mahupun Gerakan.

    Mustahil ada dua kayu ukur berbeza di antara sebelum dan selepas melainkan ia adalah kaedah kaum pendusta.

    Kesimpulannya ialah tidak ada apa yang luar biasa yang dilakukan oleh DAP di PP yang membezakan mereka daripada MCA mahupun Gerakan dahulunya.

    Walaubagaimanapun sekiranya dilihat dari sudut pentadbiran, saya berani katakan pentadbiran hari ini lebih baik daripada ketika di bawah BN dahulu daripada beberapa sudut, terutamanya dari sudut kebersihan, negeri ini jauh lebih bersih daripada dulu.

    Dari sudut kesukarelaan juga kelihatan negeri ini lebih baik di bawah DAP berbanding BN. Ketika banjir besar berlaku baru-baru ini ADUN2 DAP benar-benar turun padang membantu dan bukan setakat mengambil gambar untuk propa. Bantuan juga amat menyeluruh dan tidak hanya terhad di kawasan yang berpenduduk Cina saja. Kaum Melayu juga mendapat manfaat daripadanya.

    Ada pula sekiranya terdapat rungutan bahawa kawasan Cina lebih cepat bantuan sampai berbanding kawasan Melayu, maka jawaapannya ialah kerana di kawasan2 majoriti Melayu ini, kebanyakan ADUN2nya adalah daripada UmNo dan mereka inilah yang gagal turun padang.

    ADUN Melayu di kawasan Melayu gagal turun padang di kawasan sendiri (A) dan ADUN Cina di kawasan Cina hanya turun padang di kawasannya sendiri (B) dan tidak turun ke kawasan A, maka si ADUN Cina ini jugak yang mahu disalahkan konon memilih bulu? Hampas sungguh mentaliti Melayu UmNo hari ini.

    Malah apabila melihat LGE menangis memohon bantuan ATM bagi pihak rakyatnya yang sedang ditimpa musibah, jelaslah DAP bukan saja berkiblatkan negara ini sendiri (mereka meminta bantuan ATM dan bukan kepada negara China Komunis seperti yg sedang giat dilakukan MCA), bahkan KMnya juga telah menjiwai kesedihan rakyat sehingga ia menangis secara spontan apabila merayu bantuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostat kata PPBM bermufaraqah dr UMNO??
      Berapa kerat ahlinya tu osetat?? Nyatakn.

      Bilangan Melayu Islam yg cikai dn ciput masok kedalam gabungan yg bermajoriti MP bukan Islam yg ramai adalah dipihak yg benar bg osetat?

      Berapa besar dn kuat suara Islam dlm gabongan tu jika nk dibandingkn dgn suara bkn Islam? 2 lawan 1 pn tetap kalah osetat. Ni pulak yg jauh bezanya.

      Tanpa osetat sedar atau sengaja menipu yg PPBM cuma dipergunakn utk menarik sokongan Melayu Islam kpd PH. Betol tak osetat?

      Maknanya dlm gabongan trsebot..Melayu Islam ciput je skarang ni, bkn Islam la yg majoritinya.. Tak gitu osetat???

      Adakah dgn bermufaraqah dr UMNO yg jelas dn nyata adalah Islam sebagai majoriti MPnya dn pemerintahanya itu adalh dipihak yg benar??? Dan dibolehkn atau diwajibkn utk terjun masok ke dlm gaung kesesatan yg nyata dikuasai MP dn ketua2 bkn Melayu dn islam adalah majoritinya.

      Keluar dr kelompok majoriti Islam dn sertai kelompok majoriti bkn Islam??? Ini diskplin ilmu yg betol celah mana tu osetat??? Siapa nk dengar siapa tu osetat? Atau siapa yg terpaksa dengar sahaja dn terima???

      Nk belit atau merapu2 pn dipersilakn. Kami teringin nk lihat aksi memutar lidah.

      Delete
    2. Virgo muncul betul-betul di bawah saya di atas sana di 12:21.

      Virgo tidak perlu bersusah payah untuk menunjukkan ia punya jawapan kepada komen saya. Hakikatnya komennya kosong dan tidak menyangkal.

      Apa yang ia bangkitkan telah pun dijawab ketika tempoh soal-jawab berlaku dulu. Kini tempoh soal jawab bagi Virgo telah berlalu. Kali terakhir Virgo muncul dan berkata akan bertanya soalan kepada saya dan biarlah saya bergembira dahulu. Selepas beberapa purnama, bukan saja satu jawapan ilmiah yang menyangkal, malah satu soalan ilmiah pun Virgo tak mampu lontarkan ke atas tulisan saya dulunya yang bertajuk "PPBM; kaum yang bermufaraqah".

      Kini ia memberikan lagi soalan-soalan yang sangat dangkal bunyinya dan langsung tidak bersifat ilmiah.

      Lagipun untuk Virgo tidak perlu apa-apa penjelasan lagi disebabkan masa untuk menjelaskan kepadanya sudah tamat. Hanya tinggal tempoh peringatan sahaja dan tempoh itu pun semakin hari semakin singkat.

      Ada pula bagi orang-orang yang bingung seperti sdr Suharli Masrop dan sdr Cencaluk mereka perlu melihat kebenaran di dalam dunia nyata sebelum mereka dapat mengikut kebenaran itu.

      (Suharli bingung kerana mempercayai ilhamnya sbg petunjuk yang benar padahal ia seorang yang gelojoh dan gelojoh pula adalah ruang untuk diperdaya syaitan, dan Cencaluk pula bingung disebabkan ia mempunyai akal yang sangat lemah tetapi mahu juga memberikan pandangan, walaupun hakikatnya kesemua pandangaanya hanyalah ibarat ulangan burung kakak tua).

      Virgo yang akan menjadi bukti kebenaran buat Suharli dan Cencaluk. Jadi sekiranya Virgo mahu menafikan kebenaran pun tak apa kerana Virgo sendirilah yang akan menjadi bukti kebenaran itu.

      Tak percaya pun tak apa kerana orang-orang yang tidak percaya lebih mudah dijadikan bahan bukti.

      Tak lama mana sangat dah pun, in shaa Allah.

      Delete
    3. Kikiki

      Kn dh bgtau td.
      Sure penjilat DAP akn merapu meraban berkajang kajang tanpa mampu menyangkal walau sedikit pn.

      Kita tengok sejauh mana zaman fitnah ini dpt diungguli oleh cai dedak ni sebelom di "zassss" oleh kuasa Allah yg ESA.

      Confirm

      Janji Allah itu pasti.


      Delete
    4. Confirm.

      ON.

      Kelak semua akan melihat.

      Delete
    5. Cai Umngok mmg bongok...

      Delete
  7. DAP di PP (siri 2/2)

    Kejadian itu pula berlaku di awal pagi ketika kebanyakan ADUN UmNo lain diulik mimpi. Hampir keseluruhan negeri ini dapat melihat kesungguhan ADUN2 DAP turun padang pada ketika kejadian, sedang ADUN2 UmNo rata-ratanya , tidak diketahui apa yang mereka sedang lakukan.

    Adakah DAP benar-benar menindas kaum Melayu di negeri ini? Lihatlah kepada data dan fakta berikut untuk jawapan :-

    1. Ketika BN memerintah orang-orang Melayu ramai yang lari keluar dari Pulau dan tinggal di sebelah Seberang Perai. Orang-orang di sebelah Seberang Perai pula ramai yang lari ke Kulim dan Sg Petani diakibatkan tekanan ekonomi. Walaubagaimanapun hari ini oang-orang Melayu yang lari keluar bukan saja tidak kelihatan, malah mutakhir ini wujud kes terbalik di mana orang-orang di Melayu di Seberang Perai berpindah masuk ke Pulau, dan orang-orang Melayu dari Kedah berpindah ke Pulau Pinang. Tertindas? Fikirkan betul-betul.

    2. Di zaman DAP memerintah, Mahkamah Syariah baru yang besar, moden dan cantik dibina. Sekiranya mereka menindas sudah tentu, bangunan baru yang menjadi lambang syiar Islam ini tidak akan dibina pada zaman mereka.

    3. Ketika negeri2 lain masih azan Subuh sekali, PP telah mengamalkan azan Subuh dua kali sama seperti di Masjid Nabawi di Madinah. Sekiranya DAP menindas, mereka sepatutnya telah menghalang azan subuh yang sekali itu dan bukan mengarahkan pula azan dibuat sebanyak dua kali.

    Demografi PP yang menyaksikan kaum Cina adalah majoriti tidak boleh diubah. Sama ada BN atau PH, selagi demografi ini kekal, PP tetap akan diketuai oleh seorang dari bangsa Cina juga. Kedaulatan PP pula bukan terletak di pulau ini, tapi di Putrajaya. Maka sebagai parti dan kaum yang hanya menjadi sekutu, yang paling penting ialah melihat kepada siapa pemimpin utama mereka.

    Pemimpin utama MCA dan Gerakan dalah Najib sedang pemimpin utama DAP ialah Tun M.

    DAP telah berbaiah kepada Tun M sebagai bakal PM sekiranya PH menang sama seperti MCA dan Gerakan telah berbaiah kepada Presiden UmNo (Najiblah, siapa lagi) sekiranya BN menang.

    Seseorang boleh menuduh, memanipulasi mahupun memfitnah, tetapi data dan fakta tidak boleh diubah. Biar kedua-dua ini yang berbicara.

    Memilih MCA dan Gerakan adalah sama seperti memilih Najib si penyamun yang khianat sebagai pemimpin utama negara.

    Memilih DAP adalah sama seperti memilih Tun M, PM yang paling besar jasanya di Malaysia sebagai pemimpin utama negara.

    Hanya dengan dua para terakhir di atas pilihan saya adalah sangat jelas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik ar bro..really like bila mengatakan umno super cikai.

      Delete
    2. Bro MN,

      Sudah pastilah bro mampu menangkap maksud saya disebabkan kita mempunyai persamaan di dalam isu yang berkenaan.

      Kita sama-sama tau nooo..

      Delete
    3. Kikiki

      Punca masaalah terjadinya banjir..kenapa?
      Ini faktaya yg cuba dilindungi ole osetat boDOE penjilat DAP ni.

      Cuba klau trjadi pd UMNO..mesti tak lengah lidahnya berbelitnya berputar melakukn fitnah.

      Oi osetat..yg ramai turon membantu kt PP tu adalah jentera dr UMNO la. Semua rakyat mnjadi saksi.. Takkn yg ni pn nk temberang dn fitnah???

      Tak lama dah.

      Delete
    4. ok cai Umngok AnonymousMonday, January 22, 2018 1:29:00 AM...ape punca nya nak tau gak? pastu kita leh kupas skali masalah banjir kt negeri2 yang UMBonngok dok tadbir skarang....

      Delete
  8. Yang dok tibai 1mdb pun muka ni dan yang dok cover DAP pun muka ni jugak....kah kah kah kah memang betul la kamu ni semua cyber trooper dedak.Dari admin sampai ke dua tiga ekor macai tetap tak habis-habis berputar.Sebenar nya kepala dia orang dah diputar Dap.Bertengkar dengan deme-deme ni IQ boleh menguncup 50%.Sekian dari pemerhati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu yang ko takut sgt knape? takut habis dedak? bodoh...org kat Persidangan UMbongok tu la tempat bertanya segala permasalahan ni x...di jadikan tempat menyembah jibbo...mengharap ditaburkn dedak....tu duit 1mdb yang tersalah bankin tu ape cita? senyap je?

      Delete
  9. Adoi, takkan tiba² tak ada idea????

    Hari tu bukan main lagi berguni-guni tibai DAP..

    Bila minta link, bila minta bukti...sunyi sepi

    Yang ada, tuduhan dari sumber longkang dan tin kosong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis, yg atas2 tu bukan idea kenapa dap perlu ditolak? Kau baca la dulu kd, bukan baca yg pro kpd kau je. Ini blog kau, ada masa kau kalau nk baca.

      Delete
    2. 2.49

      Apa khabar china komunis tanah besar...?

      China komunis ini teruk le...lgbt, atheis ke, liberalist ke, semua dia support. Islam mereka tindas.

      Coba buka minda sikit.

      Dap itu nothing. Tinggal lagi Dap ini rakyat malaysia. DAP TAK KAN DAPAT BERKUASA. Yg pasti berkuasa pemimpin melayu islam tapi bukan dari parti ajaran sesat yg suka kafirkan orang dan penyamun yg tak tahu malu.

      Delete
  10. Kd
    Ko pecaya ke Mahkamah Syariah yg baru, besar dn moden adalah lambang syiar Islam tetapi diwaktu yg sama menentang perlaksanaan pemerkasaan undang2 syariah spt RUU 355?? Macai boDOE PH bole le korang klentong

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakakakakak...mca stuju x? gerakan stuju x? gi la tanye depa tu dlu....jgn igt org bodoh cam ko

      Delete
  11. Kd

    Mahkamah je grand, ye dak? Tp masjid yg di bina kraJaan DAP mana? Berapa ek sejak 9thn lebih perintah?? Masjid yg cikai2 pn diberi kelonggaran masok dlm kiraan. Berape ye?

    Tu blom nk kira pusat tahfiz ke, surau2 ke..

    Tp klau nk Kira pusat judi, rumah urut dn tempat maksiat mmg angkat tangan tinggi2. Tak mampu nk Kira cai. TERLAMPAU BANYAK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakkka..UMngok da 60 tahun memerintah? ISlam kt mana bro? sembang lebih....kalo x pakai rasis card maka pakai la agama...UMngok da tggl org2 bongok cam ko je

      Delete
  12. KD

    Berapa ek kampong Melayu yg telah sengaja dilenyapkn? Mana pegi org2 Melayu yg telah diambil tanah2 mereka? DAP bina ke rumah2 mampu milik utk mereka??? Melayu yg Ada kt PP tu kebanyakkn dtg bekerja. Mereka sewa bilik dn rumah secara kongsi beramai ramai. Senang cakap merempat la.

    ReplyDelete
  13. Alamak, hujah ringan² sangat..
    Kita tukar topik je lah.

    ReplyDelete
  14. Nampak sangat mejoriti yang komen disini adalah RBA yang menyamar.

    Memang blog ni dipenuhi salin kulit krjap tu kejap ni.

    Nampak sesangat PH dah gelabah, dengan KES LKS sakit dengarnya KOMA, LGE dengan KES TROWONG, TUN dengan kes penolakan dari PKR dan DAP. PH kini berdepan UNDI PROTES yaknya undi rosak.

    nampak sangat TUN dah ikut perangan al-Jaburi apa yang sedang TUN provok BN mirip kepada 19 september yang cuba menjatuhkan kerajaan BN siap minta Menteri KDN bagi taklimat kepada bakal PM siap dah yakin PH menang PRU 14 woooo... PArti pun belum tentu lulus ada hati nak juarai PRU 14.

    Bak kata FARID KAMIL nak terkeluar isu perut dengar lagak PH ni.


    Woiiii.... Jangan ler berangan nak mendabik diri ahli PBBM tak sampai sejuta pun tu belum dikira denga. PAN?

    Dengar macam2 perang dlm PH yang rebut kerusi, yg rebut projek, yg rebut dana pilihanraya, yang sibuk promosi UNDI PROTES.....

    Wah .... Memang champion ini PARTI lah. Champioooon....... Sulah mali.... Jangan takut, wah.... Wa cuma takut tak sampai PRU champioooon sulah lali..... Dengar TUN adakan perjumpaan SULIT untuk UMNO mengambil MUKHRIZ sebagai TPM dan tun akan tinggalkan PH Betul ke? Ni aku tanya OK bukan fitnah.

    Champioon sulah mau lali tinggalkan lu olang semua RBA tak kira siapa disini semua taik pengkhianat negara bangsa dan agama.

    KLUANGMAN KAU DAH BUKTIKAN BAHAWA KAU ADALAH KEPALA RBA BERSEKONGKOL MENJATUHKAN ISLAM DI BUMI TANAH MELAYU INI. KLUANGMAN KAU ADA.AH SI KITOL MODEN ATAU BUANG PENGKHIANAT JEPUN DLM SARJAN HASSAN. KLUANGMAN KAU MERUPAKAN MANUSIA YANG MENYEDIHKAN MEMALUKAN DAN HINA DI BUMI TANAH MELAYU KERANA BERSEKONGKOL DENGA. DAP MENGHINA KAUM KAU SENDIRI BANGSA KAU SENDIRI DAN AGAMA KAU SENDIRI.

    ADIOS..... SRLAMAT MENINGGAL
    AKU HARAP MATI KAU BUKAN DLM IMAN TAPI DALAM KEHINAAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian cencaluk, jangan hilang fakta, bila mempertahankan kemungkaran akhirnya sesat.

      Na'uzubillah.

      Delete
  15. Pakatan Hopeless gelabah dengan kempen boikot PRU14 oleh akar umbi Pakatan Hopeless yg muntah tengok Kuma MahaKUTTY!!

    ReplyDelete