Sunday, January 7, 2018

KERJASAMA ANWAR MAHATHIR SUKSES - HADI DAN NAJIB TIDAK PATUT BERLENGAH LAGI...



Terima kasih kepada Azmin, otai² reformasi, kepimpinan AMANAH diketuai Mat Sabu, Muhyiddin dan keluarga lim kit siang dan doa² semua penyokong PH.

Terima kasih juga kepada regim, puak, gerombolan dan anasir yang cuba menghalang kemuafakatan PH - asakan mereka membuktikan gandingan Tun dan Anwar nyata sangat digeruni.

58 comments:

  1. gelihati aku. sorang ayam pencen & sorang lg akan jd bekas banduan. dua2 nk jd PM. x de org lain dlm PH ke? tanya je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya je bila najib nak besara... Pencuri penyamun... Penakut... Pembohong.. X de orang lain dlm bnke?.. Tanya je

      Delete
    2. Tengok tuuuu...dalam KEKECIWAAN, Kejora terus meracau-merepek-merapu-meraban-menggelupur-tak tentu haluan bagai anak pelesit tak bertuan.

      Taqdir Illahi telah menentukan ada hikmah besar dalam percanggahan tapi kesudahannya.....

      Tun Mahathir diterima secara total dgn penuh kerelaan sebagai pemimpin oleh DS Anwar Ibrahim beserta keluarganya.

      Parti Amanah & Parti DAP begitu ikhlas menerima pengagiihan kerusi parlimen.

      Ini semua dilakukan demi mengembalikan kemakmuran & kesejahteraan rakyat & negara yg telah diranapkan oleh Rosmah & Najib.

      Delete
  2. PM awak penyamun kan, bakal menetap seumur hidup di sungai buloh, tanya je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat menyamun & mencuri, malah berkhianat (treason) menjual gadai harta & tanah pusaka bangsa kepada bangsa asing. Selain itu, kes pembunuhan misteri Altantuya, Pengasas Ambank Najadi & Pegawai Penyiasat Kevin Morales akan dibuka semula bila Pakatan Harapan ambil alih pentadbiran negara. Itu janji Tun Dr. Mahathir Mohamed.

      Berat yg teramat berat bagi Rosmah & Najib bakal memikul beban menanti mereka...itu baru di dunia, belum lagi di akhirat.

      Delete
    2. Sdr Othaman,

      Bukan sahaja najib dan rosmah, senarai dikehendaki termasuklah menteri2, punahsihat dan macai bersumpah palsu yg selalu letak komen sampah, taik jho, spisis sel2 otak x berhubung penuh dedak dlm blog2....

      Ingat korang boleh lepas gitu sahaja?

      Delete
    3. tak caya langsung tulisan awak. dulu pkr tertubuh dan berjuang untuk memenjarakan mahathir yang didakwa jahat, rakus dan memenjarakan musuh politiknya. bila dalam satu team, tiba2 lupa perjuangan berserta keringatdan darah. anwar ibrahim yang berada di 'dalam' adalah pembabitan langsung mahathir semasa menjadi pm dan selepas meletakkan jawatan pm. siapa boleh lupa? kau tidak duduk dalam penjara kau mana tahu, hanya orang yang pernah dipenjarakan dan di'isa'kan sahaja tau betapa getirnya menjadi musuh mahathir. nak lupa begitu sahaja sebab sekarang satu team? kena gila dulu baru boleh lupa beb!

      Delete
    4. Persoalan utama macai harami 7.19, mana2 pemimpin dan yg bersubahat didapati mencuri dan menyamun wang dan harta milik rakyat, dan terbukti berbillion masuk akaun peribadi, maka mereka2 ini akan diheret ke muka pengadilan!

      Terang dan jelaskan?

      Delete
    5. Anon 719, begitulah manusia disini tiada pertunjuk dan tiada prinsip. Dibutakan oleh benci pada DSN dan UMNO. Namun perlantikan kembali TDM akan porak perandakan gerakan reformasi. Gerakan yg tubuh untuk jatuhkan TDM kerana korup dan zalim diguna oleh sebahagian pemimpinya untuk naikan kembali manusia ini. Begitu manusia yg tiada pedoman dan prinsip. Kelihatan bibit bibit perpecahan dalam PAN dan PKR. PPBM sendiri sudah bergolak lama. Akhirnya undi Melayu belum tentu beralih ke PH. Hatta ramai Cina sendiri yg benci TDM yg kecewa dgn perkembangan ini.Silap silap ramai Melayu dan Cina yg kecewa dgn Reformasi dan DAP mungkin tidak keluar undi atau undi BN. Ringgit makin kuat kerana kekukuhan ekonomi dan jangkaan BN menang besar. Namun hanya Allah yg tahu kesudahannya.

      Delete
    6. Anon 842, tak payahlah hamun. Saudara antara mereka yg diperdaya psywar pembangkang. Menteri Luar Saudi dah konfirm derma. Sudah sudahlah tu.
      Namun persoalan beratus billion yg disamun zaman TDM kita buat lupa kini? Angka yg benar benar membingungkan. Apa jadi dengan semangat Reformasi nak tangkap dan penjara TDM kerana korupsi, nepotisma dan kezaliman? Apakah puak Reformasi kini redha jilat ludah sendiri dan menjadi pak turut pemimpin yg mereka menentang dulu? Tanyalah diri - ada apa apa prinsip yg tinggal pada gerakan Reformasi?

      Delete
    7. Mr. J,
      Benci bersebab. Bukan saja2. Tun Abdullah dulu kaki tido pun org tak marah. sbb tak melibatkan rakyat. Untuk pengetahuan Mr J, mmg ada derma dari kerajaan Arab Saudi. Itu yang dia confirmkan. Ada tercacat dalam bukti transaksi bank. Yang org persoalkan pasal duit 2.6b tu le Mr J. Dalam surat yang Mo1 kasi tu ada ke dinyatakan brp diderma, dari akaun mana? ada ke dokumen perbankan yang puak2 hamba abdi MO1 ni tunjuk. Hanya dok berpegang pada surat yang hanya nyatakan derma sebab sekian2. Org nak tahu, dari akaun mana? kalau pindah duit berbillion2 mesti ada arahan/TT Form ke sbb yang org tahu duit 2.6b tu dari akaun tanore finance di singapore. Tanore finance kepunyaan kerajaan arab saudi ke?

      Pada 2011 sahaja, RM304,329,765.00 telah diterima dari Prince Faisal dan Saudi Arabian Monetary Agency.

      Pada 2012 sebanyak RM308,399,684.57 diterima dari Prince Faisal

      Jumlah diterima dari kerajaan arab saudi dan prince faisal RM612,729,449.57

      MANAKALA PADA TAHUN 2013 SEMUA DUIT DITERIMA DARIPADA AKAUN TANORE FINANCE CORP IAITU:
      PADA 21/3/2013 SEBANYAK USD619,999,998.00 DAN PADA 25/3/2013 SEBANYAK USD60,999,988.00

      GOLDMAN SACHS BOND USD3B RAISED ON 12-19TH MARCH 2013. MACAM KEBETULAN PULAK YE..

      SILA JAWAB MR J

      EX umno JERAI

      Delete
    8. Macai 9.53,

      Menteri luar arab saudi ada tak buat kenyataan rasmi? Iaitu kenyataan bertulis? Tiada siapa yg diperdayakan apabila rakyat berhadapan dengan pemimpin menipu dan menyamun. Jika ada bukti sokongan masuk beratus billion dlm akaun peribadi Tun,kami rakyat takkan berkompromi, ayuh macai laporkan kepada pihak berkuasa, kami rakyat percaya puak reformasi juga menyokong tindakan terhadap salahlaku mana2 pemimpin, tidak mengira pembangkang mahupun kerajaan.

      Ayuh macai, kami rakyat marhaen bersedia bergandingan dan berpimpin tangan mengheret mana2 pemimpin yg menyeleweng dan salahgunakuasa, sepertimana doj, finma dan singapura berjaya membuktikan najib bersalah.

      Delete
    9. Anon 1115, janganlah pakai korek je jumlah tanpa bukti. Saudi derma pakai USD bukan ringgit. PAC dengan 5 AP pembangkang pun dah sahkan DSN tak ambil duit 1MDB. Sila google kenyataan Tan Seng Giaw AP DAP dlm PAC dan Naib Pengerusinya. Tak ke mana pusing pusing cerita ini. Pada masa yg sama manusia yg didapati CBT dlm isu forex 31.5 billion kita nak naikkan jadi PM?? Belum campur berbillion billion lagi dari skandal lain? Bukankah ini kleptokrat negara yg sebenar? Bukankah Reformasi dulu tahu dia korup dan zalim? Apakah tiba tiba lupa. Cuba jawab. Jangan tak jawab..

      Delete
    10. Anon 1145, bila Menteri buat suatu kenyataan dipetik dan diguna sebagai rasmi. Tiada ada istilah kenyataan olok olok dan kenyataan rasmi. Fahamlah politik antarabangsa. Jangan buat naif kerana tak nak terima kebenaran.
      Cuba cakap kenapa lepas bertahun tahun siasat FINMA dan DOJ tak boleh saman 1MDB atau DSN. Mereka kat blog ini berapi api macam kes dah banyak bukti dan konfirm bukti itu. Kalau saudara benar benar ada bukti tolong bagi kat FINMA dan DOJ kerana merekapun tiada bukti. Kalau tiada bukti baik saudara diam kerana ia adalah andaian dan fitnah.

      Delete
    11. 12.01 macai,

      "Tiada ada istilah kenyataan olok olok dan kenyataan rasmi."

      Tidak perlu pandang jauh, lihat sahaja dalam negara apabila dari peringkat najib hinggalah menteri2 berkata "tidak tahu" apabila wang 1mdb,src masuk akaun peribadi,100 juta wang kbs lesap, anak terbabit skandal lembu kondo, umrah imams skandal felda....semua tak tahu.

      Boleh percayakah jika sekadar sebutan mulut? Tiada hitam putih? Dari mana punca akaun wang tersebut? Jika sekadar satu cetakan surat datang dari putera arab?

      Sebenarnya Macai,


      DOJ dah sahkan wang derma yg najib terima adalah duit curi.


      Delete
  3. 10:38 kata PM penyamun tapi yang aku tahu dia belum dijatuhkan hukuman oleh mana2 hakim kat dunia ni jadi PM masih bersih dari jenanyah dan belum bersalah lah kan? Ni tuduhan fitnah lah, jadi dapat dosa free je, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah? atau anon 317 awak kura kura dalam perahu..
      Pura pura buat tak tahu?
      Sokong..
      Subahat..


      Fikir sendiri..


      Delete
    2. 2.6B dalam akaun peribadi bukan menyamun ke tu..

      Sementara..gunalah kuasa itu untuk mengelak..

      Hilang kuasa, tak cukup tanah berlari.

      Delete
    3. ISTANBUL: : Menteri Luar Arab Saudi, Adel Al-Jubeir hari ini mengaku bahawa sumbangan derma kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, memang datang daripada negara itu.

      "Kami sedar tentang derma itu dan ia memang benar-benar sumbangan tanpa mengharapkan apa-apa balasan. Dan kami juga sedar bahawa Peguam Negara Malaysia telah menjalankan siasatan teliti mengenai perkara itu dan mendapati tiada salah laku.

      "Justeru, setahu kami, isu itu ditutup,"

      Delete
    4. Macai harami 4.38, stakat sambil berjalan, menteri arab beri komen....lebih baik macai buat sumpah palsu.

      Delete
    5. 3.17
      Macam mana nak dakwa di malaysia ni. org g buat laporan kena tahan bawah SOSMA. yang paling menarik, sekali dengan lawyer ditahan. Nasib baik mahkamah lepas sbb tak relevan. Di US, dia hanya dinamakan sebagai MO1 sbb dia tak guna sistem perbankan di US untuk curi duit..harap hadam..AG pun org dia. KP SPRM pun org dia...guano ni tuan

      Delete
    6. Anon 631/1118, dah terang lagi bersuluh DSN tak ambil duit 1MDB disahkan oleh PAC dan kenyataan Menteri Luar Saudi. Bila Menteri Luar buat kenyataan tak kira berdiri atau duduk dikira kenyataan yg mewakili negara. Tiada istilah Menteri boleh buat kenyataan main main. Dah terang lagi bersuluh kebenaran. Kenapa jalan dusta yg dipilih? Lagi kemaruk sokong manusia yg disahkan CBT oleh RCI Forex.

      Delete
    7. 12.07 kalau dusta dan fitnah, saman aje lah doj tu sebab doj sahkan duit derma datang dari duit curi milik 1mdb.

      Delete
  4. Semua rakyat patut sokong PH kali ini, jika terlaksanan cadangan PH ,ia akan meletakkan negara di landasan yang betul. Kenapa takut sangat, bagai peluang satu kali kepada PH, macam Selangor dan Penang, di bawah PH lebih maju , tak mati macam ditakut takut kan dahulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mari sokong ph. bila ph memang, pm kita adalah pm paling tua dalam dunia. rekod dunia tu, boleh masuk dalam guinness record! nanti2 banyaklah kemudahan untuk orang2 tua beriadah disediakan oleh pm tertua kita tu. entah2 rezeki untuk orang2 tua pesara kerajaan, pencen akan dapat sama nilai dengan gaji akhir masa kerja. jom jom jom.....

      Delete
    2. Tak best... Sokong najib... Kita belajar dr dia mcm mana nak rembat duit rakyat... Mom mana nak dpt derma berbillion... LG top

      Delete
  5. Kita memerlukan pilihanraya yang bersih.

    Kita bimbang pengundi hantu, undi pos dan lain² penipuan oleh PH menyebabkab BN tewas..

    ReplyDelete
  6. Hadi dah lama berpakat dgn Najib secara diam-diam dan sembunyi sebab takut diketahui pengikut totok PAS ...

    ReplyDelete
  7. Belum menang pru & jadi PM semula pun dah dikira "kerjasama sukses"..?? Kluangman tgh duk bergayut sambil bermimpi di siang ari ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengapa kamu susah hati sangat......????
      Bukankah Allah berfirman akan hanya membantu bangsa yang kuat berusaha....???
      Kita manusia hanya MERANCANG tapi yang buat keputusan itu ALLAH.
      Jadi, tidak salah Tun Mahadir/PH merancang untuk menghapuskan kleptokrasi.
      Takkan kita cuma menadah tangan, meminta Allah buat kerja kita....????
      Jadi, setelah berusaha, mari kita semua berdoa semoga ALLAH merahmati semua usaha kita.Kita akan berusaha sebasrapa daya untuk berjaya!
      Kita bukan merancang perkara yang buruk, kita merancang demi kesejahteraan rakyat Malaysia.
      Allah maha mengetahui dan saya percaya Allah tidak akan menghampakan doa kita.
      Aminnnnn.

      Delete
    2. alahai cik minah, pak mat kau memang macam tu!!!!
      kadang2 sampai 3 hari dia tak balik sebab kutip utang...

      Delete
    3. Pak mat setongkol atau pak mat harami?

      Delete
    4. pak mat yang bawak lari anak dara orang tu tak?

      Delete
    5. Cik Minah, apakah kita akan upah musang kawal reban? Apakah kita akan naikkan kleptokrat terbesar untuk lawan kleptokrasi. Dlm pada itu PAC dan Menteri Saudi konfirm tiada duit dicuri TDM. Manakala RCI konfirm TDM terbabit CBT forex. Bila nak guna akal yg dikurnia Allah?

      Delete
    6. "Cik Minah, apakah kita akan upah musang kawal reban?"

      Inilah yg sedang berlaku di negara ku malaysia, mohon rakyat berfikir implikasinya.

      Delete
    7. Ralat: konfirm tiada duit dicuri DSN....

      Delete
  8. Malaysia akan jadi bahan lawak dunia.... diperintah oleh PM berusia 92 tahun yg boleh di gelar kuda tua dg timbalan nya jenis tunggul kayu sambil menanti tumpuk pemerintah di ambil alih oleh bekas banduan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuda tua otak geliga... Kuda umno diajar jd penyamun...

      Delete
  9. Malaysia akan jadi bahan lawak dunia.... diperintah oleh PM berusia 92 tahun yg boleh di gelar kuda tua dg timbalan nya jenis tunggul kayu sambil menanti tumpuk pemerintah di ambil alih oleh bekas banduan.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Seluruh negara kini melihat bagaimana seorang tua renta yang dicerca dan dihina, kini berjaya membawa kumpulan penentang kerajaan penyamun yang berkhianat ini bersatu hati memilihnya sebagai bakal PM selain bersetuju kepada pembahagian kerusi. Kini hanya tinggal selangkah sahaja lagi untuk ia benar-benar menduduki kerusi itu. Sekiranya diizinkan Allah, maka hasrat majoriti rakyat ini akan tertunai.

    Apabila melihat bagaimana ia dengan langkah yang sangat yakin dan cermat bertatih sedikit demi sedikit sehingga boleh sampai ke peringkat ini, maka sesungguhnyalah tidak dapat dinafikan ia seorang yang amat luar biasa sekali. Semuanya dengan izin dan kehendakNya jua.

    Terima kasih kepada almarhum Iskandar Kutty yang memutuskan untuk berhijrah ke tanah Malaya kerana kehebatan manusia bernama Mahathir Mohamad kini adalah di atas nama Melayu dan Malaysia.

    Golongan pembencinya? Biarkan mereka, kelak sama ada hati mereka yang buta dapat melihat kebenaran atau mereka akan mati di dalam keadaan jiwa bernanah, bagi mereka apa yang sesuai dengan hati dan jiwa mereka. Seharusnya tiada penyesalan di pihak mereka kelak.

    Mari kita telusuri sejenak sebuah sajak yang pernah ia karang dan demi sesungguhnya tidak dapat dinafikan bahawa ia telah membuktikan sajak ini bukanlah 'skrip' mahupun 'gebang' si tua ini, melainkan itulah sebenarnya jiwanya yang sebenar.

    PERJUANGAN YG BELUM SELESAI

    Sesungguhnya tidak ada yang lebih menyayat
    dari melihat bangsaku dijajah
    Tidak ada yang lebih menyedihkan
    dari membiarkan bangsaku dihina

    Air mata tiada ertinya
    sejarah silam tiada maknanya
    sekiranya bangsa tercinta terpinggir
    dipersenda dan dilupakan

    Bukan kecil langkah wira bangsa
    para pejuang kemerdekaan
    bagi menegakkan kemuliaan
    dan darjat bangsa
    selangkah beerti mara
    mengharung sejuta dugaan

    Biarkan bertatih
    asalkan langkah itu yakin dan cermat
    bagi memastikan negara
    merdeka dan bangsa terpelihara
    air mata sengsara
    mengiringi setiap langkah bapa-bapa kita

    Tugas kita bukan kecil
    kerana mengisi kemerdekaan
    rupanya lebih sukar dari bermandi
    keringat dan darah menuntutnya

    Lagi pula apalah ertinya kemerdekaan
    kalau bangsaku asyik mengia dan menidakkan,
    mengangguk dan membenarkan,
    kerana sekalipun bangganya negara
    kerana makmur dan mewahnya,
    bangsaku masih melata
    dan meminta-minta di negaranya sendiri

    Bukan kecil tugas kita
    meneruskan perjuangan kemerdekaan kita
    kerana rupanya selain memerdekakan,
    mengisi kemerdekaan itu jauh lebih sengsara

    Bangsaku bukan kecil hati dan jiwanya
    bukankah sejak zaman berzaman
    mereka menjadi pelaut, pengembara
    malah penakluk terkemuka?
    Bukankah mereka sudah mengembangkan sayap,
    menjadi pedagang dan peniaga
    Selain menjadi ulama dan
    ilmuan terbilang?

    Bukankah bangsaku pernah mengharung
    samudera menjajah dunia yang tak dikenal
    Bukankah mereka pernah menjadi
    wira serantau yang tidak mengenal
    erti takut dan kematian?

    Di manakah silapnya hingga bangsaku
    berasa begitu kecil dan rendah diri?
    Apakah angkara penjajah?
    Lalu bangsaku mulai
    melupakan kegemilangan silam
    dan sejarah gemilang membina empayar

    Tugas kita belum selesai rupanya
    bagi memartabat dan
    memuliakan bangsa
    kerana hanya bangsa yang berjaya
    akan sentiasa dihormati

    Rupanya masih jauh dan berliku jalan kita
    bukan sekadar memerdeka dan mengisinya
    tetapi mengangkat darjat dan kemuliaan
    buat selama-lamanya

    Hari ini, jalan ini pasti semakin berliku
    kerana masa depan belum tentu
    menjanjikan syurga
    bagi mereka yang lemah dan mudah kecewa

    Perjuangan kita belum selesai
    kerana hanya yang cekal dan tabah
    dapat membina mercu tanda
    bangsanya yang berjaya

    Y.A.B TUN DR MAHATHIR B MOHAMAD.

    ReplyDelete
  12. Sekarang bukan lagi zaman bersajak atau berpantun, kalau nak cakap cakap je, tak payah berkias kias.

    ReplyDelete
  13. Sdr jhon doe..

    Tahniah..
    Sekarang ni tak perlu berhujah berfakta..

    Bersajak pun

    Ada yang panassss...
    Hebat PH !!!!!

    ReplyDelete
  14. Begitu mudah sekali Tun M memperdaya PKR, parti setahun jagung nya dapat lebih banyak kerusi parliament walaupun PKR telah berhempas pulas selama dua penggal. Yang menang besar masih lagi parti bangsa Cina DAP yg tak mampu di manipulasi oleh Tun M.

    ReplyDelete
  15. PAN akan terkubur "natural death" selepas PRU 14 nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daripada 4 parti PH, AMANAH adalah yang terbaik..jika BERSATU terbatal, parti tersebut adalah yang terbaik untuk diserap semua ahli BERSATU.

      Delete
    2. KD, apa guna parti yg hanya jadi hiasa rupa Melayu bagi DAP? Parti ini tiada apa apa prinsip lain dari ikut telunjuk DAP. Kini pun bibit bibit perpecahan dlm PAN terlihat. Bibit perpecahan dlm PKR dah lama ketara. Antara team Azmin dan DSWA. TDM telah meruncingkan lagi perpecahan ini. Kini lihat apa akan terjadi dlm jangka masa terdekat. Puak Reformasi yg bertungkus lumus menentang korupsi dan kezaliman TDM pun tak boleh terima perkembangan terbaru ini. Mari kita bersandar kat kerusi sambil jamah 'popcorn' tonton drama ini seterusnya....

      Delete
  16. Anon 10:54.. Kena luaskan lagi pembacaan dan analisa di blog yang bukan pro ph atau pro umno supaya lebih seimbang

    ReplyDelete
  17. Cybertroopers PH sedang berhempas pulas menonjolkan imej PH macam dah bagus sangat. Itu sebenarnya gambaran luaran sahaja. Di dalam nya bergelora macam mereka yg di humban dlm api neraka, bercakaran untuk ke atas bagi bertanding di PRU 14 nanti. Lihat lah di penghujung nanti akan ada yg tersungkur dan terus meninggalkan parti sebab agenda peribadi tak tercapai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daif dan lemah sangat alasan tu, lahir dari jiwa dan mental yang sakit.

      Delete
    2. Punca root kos macai 11.39 jadi begini Akibat pekena kombinasi ketum dan hidu gam, inilah akibatnya.

      Delete
  18. Syndrome penafian di kalangan cybertroopers dan bloggers pro PH akan berterusan sehingga PRU 14 sebagai sebahagian drp perang physiology. Luarannya indah khabar dari rupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.24 manakala kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia sedang merancang melakukan sesuatu yg di luar dugaan iaitu perintah berkurung seluruh negara apabila umno najib tumbang PRU akan datang.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...