Saturday, January 6, 2018

TENTANG PAS, BIAR MANTAN STORYKAN..




https://alhusseyn51.blogspot.my/2018/01/pemimpin-pas-bodoh-sombong.html?m=1











Juga sedikit info tentang dacing dulu dan sekarang...berhati hatilah, kuat betul menipunya.




6 comments:

  1. Videonya takde pun admin???

    ReplyDelete
  2. tun mahathir hendak menyelamatkan malaysia melalui keaktifan semula beliau dalam politik dan menyerang pm najib. cuba refresh balik. semasa beliau menjadi pm, beliau memberi kontrak rundingan terus pembekalan fiber optik telekom malaysia kepada opcom,sebuah syarikat kepunyaan anakandanya mukhriz. melalui opcom yang dapat kontraktersebut, nilai saham kepunyaan mukhriz sudah mencecah nilai jutaan ringgit. dinilaikan nilainya adalah sekitar 15 juta ringgit. so, adakah benar beliau memang hendak menyelamatkan malaysia atau menggunakan istilah selamatkan malaysia untuk agenda politik peribadinya? tun mahathir kena berterus terang. kenapa beliau begitu membenci pm najib kini? beritahulah, penyokong2 beliau bukan kisahpun. asal beliau berterus terang tak ada hal punya.

    ReplyDelete
  3. Keadaan sekarang dah teruk. Harapan orag Tua Tu insaf Dan putar balik negara ke landasan yg betul sebelum dia pergi

    ReplyDelete
  4. Salam Bro,mari kita imbau kembali zaman Tum M.Semua pemimpim akan membantu keluarga untuk menjadi kaya.Agak-agak berapa banyak Tun M dah songlap duit negara untuk diri sendiri.Kita tengok cara kehidupan Tun M dan Tun Hasmah pun boleh kita baca.....Marilah kita fokus kepada menjatuhkan Najib daripada mengungkit kisah-kisah lama.Aku masih yakin semua orang melayu masih sayangkan UMNO tetapi BUKAN NAJIB.......

    ReplyDelete
  5. Yang akan berlaku slps PRU 14:

    Senario 1 :

    Jika PH menang - SPR telah melaksanakan tanggungjawab secara adil dan profesional

    Senario 2:

    Jika PH kalah - SPR tidak adil dan tidak profesional. SPR telah bertanggungjawab utk memenangkan BN.. bla..bla..bla...

    ReplyDelete
  6. Ketua Perompak Negara @ KPN MahaKUTTY Al-Munafiqun nak selamatkan Malaysia!!!
    Muahahahaha....

    ReplyDelete