Wednesday, January 3, 2018

ORANG UMNO, BEKAS ORANG UMNO MEMANG TAK BERSELERA PUN DENGAN PAS...


Kalau umno tak serang pas, jangan pula di anggap orang umno akan sokong dan undi pas secara ikhlas di hati.

mantan umno yang sudah sokong PH lagi lah tentu lari bila sebut nama pas.

PAS tak perlulah complain kalau Tun serang mereka, kalaupun lebih banyak dari umno, sememangnya pas lebih teruk dari umno..bukan sekarang sejak dari dulu.

Umno terhegeh hegeh mesra pas semata mata kerana terdesak, terpaksa untuk memastikan undi penyokong pas tidak lari kepada PH. UMNO sangat memerlukan tiga penjuru. Perpaduan umah bagi menyedap telinga penyokong.

Semua itu ini pemimpin PAS tahu.... UMNO dah insaf dan perjuangan dah sokong perjuangan Islam (RUU355) kata PAS bagi menyedap hati penyokong.

Najid bugis  jual melayu, hadi jual ugama, mufti membisu - memang ngam.

Umno tahu jika tiga penjuru, kemenangan adalah miliknya dan PAS juga sedang pasang angan, menang lebih 40 kerusi, umno akan melutut UG dan Hadi Awang jadi PM.. Kalau Hadi terlalu tua, yang paling layak adalah Nik Amar.

Zahid dan Tuan Ibrahim, senasib - kebetulan mereka kalah!!!!!

Sebagai mantan umno, bukan sesuatu yang asing bila PAS diserang, bukan tak ada sebabpun. Bila ada perkhabaran Tun dicalonkan PM semula, apa kata PAS - senada dengan umno "kutuk Tun".
Bila kena serang balas dengan Tun memanglah huruhara macam dilanda ribut...

Hadi awang dan pas adalah pengkhianat, betul sekali dan tepat.

Istilah mudah...jangan jolok sarang tebuan !!!


Lesson 3. Check ur fact before u attack.


38 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 




























      Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 









      Delete
  2. Lebih baik PAS declare terang2 niat nk UG dgn UMNO... Lebih senang rakyat nk pilih undi siapa...

    ReplyDelete
  3. Lebai PAS macamlah lebai yang pakai kopiah masa musim getah mahal, pi DANOK lepas CIQ, simpan Kopiah dalam poket cari Neng Peha Gebu atau berlagu di Karaoke sambil dilayan dengan panggilan Abeee oleh Neng Siam. CASH IS KING, dah sapu kenalah sekongkol.

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn salah seorang anon di atas. Padat dan tepat.

    Kelihatan jelas bro KD lebih bersemangat dan lebih jitu membuat entry kali ini.

    Semoga kekal hingga tibanya kemenangan, kebenaran dan pembukaan.

    Tak lama sangat dah, in shaa Allah. Aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawaklah korang ni.... bila PAS bukan swkufu kamu... kamu semua cerita lagu tu ler.... DAP levih baik dari PAS malah jauh lebih baik dari umno.... PAN tak yah cakaplah.... hulur ajer gaji ...luruslah jalannya.

      Delete
    2. Sdr Suharli

      Mana yang sebenarnya kelakar?

      Sekumpulan kambing yang tidak sekepala tetapi sanggup mengenepikan perbezaan di antara mereka dan bergabung kekuatan untuk membela diri mereka daripada ditindas oleh dua kumpulan serigala?

      Atau

      Sekumpulan manusia yang mengkafirkan manusia lain, dan kemudian tanpa sebarang penarikan balik fatwa kafir itu, orang yang dikafirkan itu memilih untuk bergabung dengan kumpulan takfir mereka tanpa sebarang penarikan balik fatwa kafir itu, dan hanya sekadar menaypunya di bawah karpet dan seolah-olah berkata 'Allah telah lalai dan lupa akan apa-apa yang kami pernah kerjakan. ".

      Lebih menarik lagi ialah ketika kumpulan-kumpulan kambing yang mengenepikan perbezaan mereka dan sanggup bergabung telah dihalang oleh kumpulan serigala untuk bergabung, kumpulan manusia yang mengkafirkan dan dikafirkan itu enggan bergabung pun walau mereka punya kuasa dan kesempatan untuk bergabung.

      Pelik kan situasi ini?

      Tak apalah, kerana aabila zaman fitnah tamat kelak, salah satu sifat perubahan masyarakat ialah 'daripada pepecahan kepada ukhuwah.'

      Untuk tujuan itu, dua kumpulan yang bertelagah dan kemudian bergabung tanpa nikah untuk kekal berkuasa tetapi menggunakan label 'perpaduan umat' kononnya tidak dapat tidak mestilah dilupuskan.

      PPBM bersama-sama sekutunya PKR, PAN dan DAP tidak pernah bermusuh-musuhan sehingga bertakfir di antara satu dengan yang lain. Tiada yang kelakar di situ.

      Tapi sdr Suharli tidak perlu khuatir, sekalipun saya tidak ada masalah untuk bergabung dengan 3 parti tersebut, tetapi apabila PPBM dibatalkan kelak saya akan kekal memilih tidak berparti sehinggalah kemenangan itu tiba.

      Tahukah sdr mengapa? Tak apa, bersabarlah dulu, nanti apabila tiba masanya saya akan jelaskan. Jangan gelojoh dan jangan terlalu teruja untuk memperolok-olokkan kerana sesungguhnya orang-orang yang gelojoh itu akan membuka pintu kepada hasutan dan penipuan syaitan yang direjam.

      'Sesungguhnya syaitan itu dan wali-walinya dapat melihat kamu sedang kamu tidak dapat melihat mereka, dan sesungguhnya kami jadikan syaitan itu wali bagi orang-orang yang tidak mahu percaya'.

      Berabar saudara, takkan lari gunung dikejar. Saya doakan saudara diberi umur yang panjang sehingga benar-benar dapat melihat kebenaran itu turun dan semoga saudara tidak termasuk di kalangan orang-orang yang ditimpa kebenaran itu kelak.

      Delete
    3. sampai mati aku tak akan lupa peranan PAS mengkafirkan sesama islam demi politik

      Delete
  5. Di bawah ini adalah kandungan “Amanat Maza” tersebut:
    “Betapa ramai dalam sejarah pelbagai bangsa, golongan yang dianggap mulia hanya disebabkan keluarga mereka menjadi maharaja ataupun raja ataupun sultan, ataupun mana-mana pembesar padahal asal usul keturunan mereka sebelum itu mungkin perompak, lanun di laut ataupun penipu besar ataupun pembunuh yang kejam yang kemudian telah berjaya merebut kuasa dan diwarisi.”“Hanya bangsa ataupun individu yang bodoh, dungu dan feudal ataupun pengampu terlampau sahaja yang menganggap mengkritik golongan bangsawan istana itu satu kesalahan dan menggesa agar pengkritik diambil tindakan.”“Walaupun Parsi, Rome, China, beberapa Negara Eropah, dan India pernah memiliki empayar dan kekuasaan yang luas, namun ke mana perginya maharaja-maharaja mereka?! Kesemuanya pupus dibuang oleh kehendak rakyat apabila mereka dilihat sudah tidak relevan lagi. Mereka lebih banyak merosakkan dari memberikan manfaat kepada rakyat. Nepal juga telah membuang institusi raja mereka.”“Pembuangan sistem istana dan agama yang diperalatkan oleh istana telah membawa bangsa Eropah maju dan bebas dari cengkaman kezaliman.”“Golongan samseng yang menyakiti rakyat bukan sahaja patut dibuang, bahkan tidak layak pun untuk ditempat di muzium sejarah mana-mana bangsa pun melainkan dengan catatan hitam ‘samseng’.”

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau benarlah itu pemikiran dr maza, maknanya dialah ulamak yang cakapnya PALING TIDAK KONSISTEN. bercakap ikut iklim. bilamana ada kepentingan dengan kerajaan maka dilambungnya kerajaan sampai ke langit. bilamana kecondongan kepada pembangkang tiba2 wujud dalam diri maka ketika itulah pihak yang dilambungnya sebelum ini dihumban pulak ke parit. kini seolah cuba bermain sentimen anti raja dan sultan. adakah dia memancing tindakan kerajaan yang sentiasa memelihara institusi raja atau apa? kalaulah benar dr maza mufti paling berani di malaysia, cubalah tujukan terus tulisan2 dan ucapan2 kontroversi itu terus kepada institusi diraja perlis. adakah dr maza berani?

      Delete
    2. Maza ni memang mcm tu... jenis orang lain salah sokmo.... bukan tak boleh dia bilas pembangkang... bantak isu yg dia tak ulas bila part pembangkang...
      Tp yg terbarh ni bagus lah dia... ulas dan menegur pemuja artis korea yv mati bunuh diri tu.... dka tegur tak boleh merarap2 ni dan nyala2 lilin.... tapi nak tanya gak ... tak plak terperasan kok ker dia tegur gang2 pakatan yg suka main2 lilin ni.... bersangka baik... mungkin ada.

      Delete
  6. Insyaallah umur TUN akan panjang sepertimana doa Ustaz Fadhil Nor, untuk melihat kerosakan dan aib yang akan menimpa TUN dan keluarga hasil dari kerjatangan TUN selama 22 .

    Saya tak nafikan memang TUN seorang ahli politik yang maha hebat, kalau tak takkan semua timbalan nya terpelanting, menteri kabinetnya sendiri di ISA kan dan hakim serta ,penjawat awam yang menurut katanya disingkir. Kalau TUN takkan ler ekonomi Malaysia berkembang kemudian menguncup dan akhirnya hampir muflis BANK NEGARA tun kerjakan. HASIL kebijaksanaan TUN ler PNB mengurangkan dividen tahunan AHLINYINYA dengan alasan berjimat cermat, nak menampung kehilanga. RM32 billion KWSP, PETRONAS dan segala CLC termasuk MAS terpaksa berkorban mematikan rrahsia FOREX tertutup. Hebat memang hebat. Kalau tak bijak tak let berlaku perjanjian berat sebelah banyak projek mega, KLCC, PLUS! Tergadainya ta ah JOHOR kepada Singapura, banyak lagi kalau aku nak puji tapi aku rasa nanti aku ULAS lagi nak antau anak gi ngaji jap, beaar pahala hantar org mengaji harap TUN duduk atas tikar sejadah ngaji, zikir dan muhasabah diri.

    ReplyDelete
  7. KOTA BHARU: Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah menyifatkan Tun Dr Mahathir Mohamad semakin mengarut apabila melabelkan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang kafir dan pengkhianat pakatan pembangkang.

    Beliau mendakwa, Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu sebenarnya yang merosakkan pakatan pembangkang kerana kehadirannya dalam pakatan terbabit hanya mengkucar-kacirkan keadaan, bukannya membantu.

    “Sejak Dr Mahathir dan PPBM wujud, saya perasan banyak masalah berlaku termasuk dalam pakatan pembangkang,” katanya ketika ditemui di pejabatnya, di sini, hari ini.

    Cuba baca.... Tun pun sebenarnya menharap kat PAS i sebwnarnya.... hahahaha.... abislah melepas negeri KEDAH.... mukriz tak jadi MB... kenalah pasang angan balik jadk PM.... hahahahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa? Tun sebenarnya berharap kepada PAS? Hehehe, kelakarnya.

      Tun sejak awal lagi tidak berminat kepada PAS untuk dijadikan sekutu, tetapi TSMY dan DSMM yang mahukan.

      Tun telah beralah demi membuktikan bahawa PAS memang tidak boleh diharapkan.

      Akhirnya TSMY dan DSMM akur dan sedar bahawa pendapat Tun memang telah betul sejak dari awal lagi.

      Selepas itu tiada siapa lagi di kalangan PPBM yang mahu menoleh kepada PAS lagi.

      Ambillah PAS untuk kamu wahai UmNo. Bagi kalian berdua apa-apa yang telah ditetapkanNya. Hanya masa yang memisahkan.

      Delete
  8. Kahkahkahkah..

    Berbaloi upah puak ni, gigih berhujah walaupun hampas, tunggang terbalik..

    Teruskan..

    ReplyDelete
  9. APA PUNYA KEPALA BANGANG ANALISIS JUBOR
    PAS PKR DAP PAKATAN RAKYAT 5 NEGERI JER...
    SEKARANG RAKYAT DAH JELAS DULU KABUR
    TAK DE PAS ATAU ADE PAS SUMA SAMA SAJER
    PAS DOLU DAN SEKARANG SAJA SUDAH BERBEZA
    SO WHAT'S THE PROBLEMS LEERR....?



    DOLU RAKYAT SAMAR DAN.KABUR DENGAN ALJUBOORI ... TAK TAU PENGAMAL LGBT GAY PLURALIST MURTAD...COMANGO...G25 SIS IN ISLAM DLL SKG DAT TAHU AGENDA .... PAS PUN DULU RAMAI PENYOKONG TEGAR PLURALIST. . GAY.. LGBT... SYIAH... SUMA DAH BERAMBOSS... SUMA HATAMJADAH NI DAH BERKUMPUL DDLM SATU LUBANG TAIK COMANGO PLUTALIST MURTAD...

    ADE PAS KA ATAU TAK NO HAL PUNYA... YG PENTING KERAJAAN PERPADUAN ISLAM PAS DAN UMNO BERTUNJANGKAN AKIDAH IDLAM DAN MELAYU SUDAH BERSATU... MCA MIC TAK PERNAH MENANG DLM KAWASAN KAUM MEREKA PUN BOLR BERBAMBOSSS...

    WHAT'S THE HACK......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah
      Yang minum ketum pun nak berhujah jugak..

      Kahkahkahkah
      Teruskan

      Delete
  10. Pecacai umno pecacai PAS pun dah UG ke kehkehkehkeh..

    Kalau ketua ulama pas pun auta dan kantoi dalam berfakta..agak²nya pecacai² semua ni ada integriti ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa? Ulamak?

      Kan saya dah pernah kata, di hujung zaman fitnah ini tiada lagi yang benar-benar layak bergelar Ulamak.

      Yang ada adalah orang-orang yang mengiktiraf diri mereka sendiri sbg ulamak.

      Dewan ulamak? Fikirkan semula.

      Delete
    2. Memang Jondoe ni isim lah.... tak habis2 ngan ilmu firasat dia.... bro boleh jalan dah.... lepas ni bercakaplah kamu sorang2.... kejap ustaz..kejap alim kejap ma am ngah mabuk... weiiii hang ulas lah dulu pasal mahathir ngan sekutunya... aku nengok golongan liberal dan pluralis mcm kau sokong semacam jer ni.... hang lebih handal dari ulama2 yv ada ker?.... aku ne gok si Maza hang tak usik pun.

      Delete
    3. Saudara Suharli jelas membuat komen tanpa ilmu dan tanpa fakta pun.

      Saya telah pun membawakan dalil hadith sahih bahawa di hujung zaman fitnah Ulamak sudah tidak ada. Malah ia disokong pula oleh dalil-dalil sokongan. Kita telah berada pada zaman itu, malah zaman kita ini amat hampir ke klimaks.

      Kemudian saya juga telah memberikan alasan ilmu yang membuktikan bahawa di akhir zaman ini memang tiada lagi yang bergelar Ulamak.

      Malah pendapat saya itu kemudian telah disokong oleh entry sdr KD berikutnya yang memetik tulisan seorang ahli agama yang mengulas tentang 'siapakah ulamak'. Berdasarkan ulasan itu sendiri jelas di akhir zaman ini, tiada lagi sesiapa yang layak bergelar Ulamak mengikut maksudnya yang sebenar dan bukan menurut anggapan masyarakat dan orang awam.

      Suharli tidak ada semasa perbicangan dibuat dan dia tak mempunyai apa-apa pengetahuan pun tang dibincangkan. Malah dia juga tidak ada ketika perbincangan dibuat.

      Jelaslah mengapa ia selalu menjadi orang yang bingung.

      Delete
  11. KUTTY TU KLU BOLE X NAK JADI PM 2 KALI
    KLU BOLE BAGI LE KUTTY PM SEPULUH KALI
    TOKONG PLAK YG TERKINJA KINJA GELI ATI
    PENAPAK KAKI TOKONG SINGGAH KAT MUKA KUTY

    PAS JOIN ATAU TAK JOIN TU PAS PUNYA PARTI
    5 NEGRI JER PAS DAP PKR FAKTA BOKTI YG NYATA
    MASA TU SAMAR2 DAN DEPA NNPK KUAT SKLI
    MCA MIC PUN BERAMBOS PUN BN TATAP JUARA

    KIKIKIKIKIKI.... INI FAKTA DAN REALITY RAKYAT MALAYSIA KALI INI....



    TUNGGGUUUU.... PLIRALIST MURTAD... LIBERALIST COMANGO GEREJA MME NAK.MAMPOS KALI NI....



    KIKIKIKIKIKI... INI KALI...LAHHHH

    ReplyDelete
  12. sedap betul ko dok mengutuk org kd. tak payah nk follow idola madey ko tu. dia mmg dh kayo rayo smpai 7 keturunan. ko plak nan hado.

    ReplyDelete
  13. Kekalkan hujah dan fakta. Dedakman, a9, penyokong bn umno akan terus spin hujah berfakta air liur. Kasi fakta pun, spin ke laut juga. Pengundi tak akan berubah hati, hanya atas pagar yg perlu terus diberi fakta dan hujah mantap. Terus berjuang bro kd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya setuju.

      Sokong KD. Teruskan perjuangan bro. Saya bersama bro sehingga kemenangan itu tiba. In shaa Allah.

      Delete
    2. fakta air liur untuk menunjukkan bahawa hamba2 abdi MO1 ni membuat kerja agar pemberian A9 dan powerbank pasir tidak ditarik balik..kan cencaluk dan en suharli?

      Delete
    3. Tapi bila kalah dan salab... john doe boleh lari senyap senyap guna nama samaran bowdoe plak kan.... teruskan mimpi isim kami wahai john doe... kejap cakap mcm org alim... kejap cakap macam tengah isap candu.... kejap macam ustaz... kejap macam brutal.... kanu betulkan diri kamu wahai johndoe.... jangan sibuk melebel orang.

      Delete
    4. Sdr Suharli,

      Seperti yang telah saya katakan, saya percaya UmNo akan tumbang sebagaimana saya percaya bahawa pada satu ketika nanti matahari akan terbit dari barat.

      Maka isu saya mahu lari dan bersembunyi selepas kekalahan seperti dakwaan saudara itu tidak timbul.

      In shaa Allah, masa akan membuktikannya.

      Delete
  14. "Tidak tahu" adalah ayat kegemaran macai penerima habuan harami pemberian kepala bapak penyamun se malaysia ditujukan kepada Tun.

    Habuan atau laba yg diterima macai harami, tidak semestinya wang tunai, pemberian kontrak kerja seperti iklan, media, pembinaan atau membekal barang.

    Tulisan Macai2 diatas jelas menunjukkan walaupun mereka bersumpah tidak dibayar, ternyata pekerjaan sepenuh masa macai adalah memberi komen, sudah pasti perbuatan terkutuk lagi keji menerima balasan sewajarnya.

    Perbuatan keji macai2 melakukan fitnah seperti forex rci, gagal, apabila TSNMY tampil membuat pengakuan, peristiwa memali dan amanat hj hadi, gagal apabila mufti perlis dr maza tampil memberi penjelasan, terbaru macai harami cuba mengaitkan krisis perlembagaan 1988, sekali lagi gagal apabila Tan Sri Abu Talib menjadi saksi YDPA menulis surat kepada PM.

    Jika sebelum ini macai harami mengait dan menuduh Tun "tidak tahu" berhubung RCI forex, bagaimana pula

    Presiden umno "tidak tahu" berhubung wang src 42 juta masuk akaun peribadi? Timbalan presiden umno tidak tahu anak buah songlap 40 juta? Ketua wanita
    umno tidak tahu anak sendiri terlibat dalam skandal lembu kondo? Ketua pemuda umno tidak tahu 100 juta lesap? Puteri umno pula menangis tersedu sedu tidak tahu ceo imams umrah bukan islam? Bagaimana pula umno najib "tidak tahu" tanah felda boleh bertukar tangan ke pemilik baru?

    Inilah hasil kerja tangan perbuatan terkutuk lagi keji macai2 harami upahan kepala bapak penyamun.

    Ternyata Allah sedang menunjukkan kegiatan mungkar mereka ini, dan mereka bersumpah tidak menerima sebarang habuan?

    Bertaubatlah macai2 harami, tidak takutkah kamu berguling guling dan merangkak diatas api dan bara yg marak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak la ko. khutbah pg jumaat mengalahkan khutbah majlis agama negeri. perasan diri sendiri tu baik sgt, jauh dari api neraka sambil memberitahu bahawa orang lain akan berguling dan merangkak di atas api neraka yang membara adalah sifat ujub, riak dan takjub dengan diri sendiri. siapa macai harami yang ko maksudkan? apa kerja haram yang ko maksudkan? bukankah haram hukumnya ko menuduh orang lain melakukan kerja haram tanpa sebarang bukti dan fakta? yang patut mengaku macai harami ialah ko sehinggalah ko mampu tunjukkan bukti atas segala tuduhan ko tu.

      Delete
    2. Haram kepada mereka2 yg bersubahat, bersekongkol dan terbukti menyokong pemimpin bernama najib yg menyamun, mencuri wang dan harta milik rakyat.

      Inikan pula jika kita mengundi pemimpin ini.

      Delete
    3. Macai harami yg dimaksudkan adalah mereka2 yg menyokong najib.

      Telah terbukti apabila najib gagal menepis segala salah laku, gagal untuk menyaman doj, gagal menyaman media yg mengelarkan beliau crook atau penjenayah, gagal memberi kerjasama permohonan MLA apabila pihak berkuasa finma swiss, gagal menyediakan akaun beraudit 1mdb, gagal dengan memberhentikan, memindahkan pegawai2 kerajaan, gagal memelihara kepentingan org2 melayu dengan menjual rizab tanah melayu, gagal menjaga felda, gagal kerana memberi BRIM kepada rakyat(bukankah malaysia mempunyai kdnk tinggi? Ekonomi baik?)gafal kerana Barang Naik, gagal kerana mengenakan cukai, gagal kerana minyak naik, gagal kerana menyusahkan orang melayu.

      Delete
  15. KIKIKIKI...

    PILIHANRAYA 14 ANTARA HAK DAN BATHIL KINI
    DOLU SAMAR2 & MEMALU BERSELINDUNG DIRI
    KLU RAKYAT TAHU SUSAH NK TEPIS KANAN & KIRI
    MASA TERBAIK RAKYAT LINGKUPKAN PUAK KUTY

    MCA MIC GERAKAN DAN JUGA DAP
    KLU BOLE BERGABUNG DNG PKR & KUTTY
    REFORMASI PUN DAH BANGKRAP KINI
    BN UMNO PAS KUASAI PENTAS PRU KALI INI


    DAH TERANG LAGI BERSULUH SUMA YG SAMAR DAN KABUR SUDAH TERANG BENDERANG.....

    HIMPON HIMPON CAP MUNGA MULA JER RANCAK
    AMANAT KUTY LANSUNG RAKYAT TAK TAHU
    SLOGAN KIMAK FUNDMENTLIS ISLAMIC ADE TAK.?
    COMANGO PLURALIST LGBT AJARAN ANAK CUCU..

    ALAHAI... HARAP SLOGAN ISLAM JER YANG GEMPAK PERANGAI ANAK CUCU MCM PUKIMAK...!!

    BERAMBBOSSSSS INI KALI LAH....!!!!

    ReplyDelete
  16. Hidup macai bersumber hasil haram
    macai bersumpah penipu tegar
    Kapal kepala bapak penyamun bakal karam
    Macai cemas ketakutan hati bergetar

    ReplyDelete
  17. Sgt predictable symbiosisnya..cacaitrompah taek umno dgn dunggu2 Pasesat ni.

    Apabila hujah dipatah.
    Tetus dia latah..
    Pluralis,Liberal lagi apatah.
    Mengaji tak cukup,otak lemah.
    Masok sini,alamt kena ratah.

    tak malu, datang la lagi tau..
    mummy popo bagi ceklat taek.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete