Tuesday, July 14, 2009

Lim Eng Guan - next PM



100 hari Najib sebagai PM tentulah tidak banyak beza andainya Lim Eng Guan juga berkesempatan menjadi Perdana Menteri - di mana untuk Melayunya?!

Sedikit Tentang PRK MU:
Pilihanraya kecil Manek Urai sebenarnya tidak tersenarai pun untuk dimenangi oleh UMNO kerana kemiskininan yang terlampau di bawah PAS menjadikan satu bebanan kepada UMNO untuk membangunkannya.

Kos Pembangunan Manek Urai jika diperuntukkan yang sama boleh membangunkan kira kira 21 ADUN di negeri Johor atau Selangor dan adalah wajar Manek Urai ditinggalkan kepada PAS untuk meannggung dosa mereka sebagai pemerintah.

Lagipun jika PAS menang - itu adalah pilihan orang Manek Urai untuk terus 'maju' bersama PAS, tertinggal solat pun, tengok potret Nik Aziz dah dapat pahala.

2 comments:

  1. Salam.
    Sebab itu Pas dalam kempennya tidak menyentuh tentang pembangunan, kerana Pas tau tak mempu nak bangunkan Manik Urai, dalam kempen Pas hanya menuduh BN zalim kerana tak beri hasil minyak, kapada Kelantan, walau pon dah dijelaskan oleh Petronas, tetapi itulah modal mereka untuk menkabuli fikiran rakyat.

    ReplyDelete
  2. kalau nak lihat lebih banyak siap punya ucapan
    disebelah layari blog seratah, kerana sedang menulis apa kata Anwar.
    http://seratah.blogspot.com

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...