Wednesday, April 21, 2010

Duri dan Senohong, dilelong murah di Hulu Selangor..

Gelama senohong ikan duri,
Bercakap bohong lama lama mencuri
.
( INILAH WATAK KEDUA DUA CALON, YG SORANG *PEMBOHONG YANG SORANG LAGI **CURI CURI MINUM WINE)

Kedua dua calon BN dan Pakatan Pembangkang di Pilihanraya Kecil Hulu Selangor bagai pinang di belah dua, sama cantik sama padan.

Sekurang kurangnya itulah yang diperkatakan atau saling didakwa antara satu sama lain. Semua ini memudahkan pengundi untuk membuat keputusan.

* Belum disahkan
** Sendiri sudah mengaku

2 comments:

  1. Apa pasal senyap aje pemimpin Umngok bila dicabar oleh org kafir(Lim Kit Siang) dlm parlimen siapa yg tak pernah tunggak arak? Jangan jadi munafik dan mendedahkan aib orang, nanti Allah dedahkan aib anda pula.

    Kalau org itu menipu kita perlu dedahkan penipuanya supaya org lain tidak tertipu. Tetapi kalau org tersebut buat salah cth. minum arak, judi dll pada masa lampau dan telah taubat kenapa kita nak dedah keaibannya.
    Sama ada taubatnya diterima Allah atau tidak itu urusan Allah.

    Pemimpin umngok mmg tak suka org jadi baik/taubat kalau boleh biarlah terus jahat& jahil spt mereka.

    Zaid mengaku semasa bertanding di Kota Bahru dahulu tiada serangan peribadi dilakukan oleh Pas keatasnya, bahkan beliau menang disana dan diketika itu ia dalam umngok. Disini kita boleh bandingkan samada umngok itu ada akhlak atau tidak.

    Apa yg diperjuangkan adalah nasib rakyat/ pengundi bukan individu tersebut. Bukan spt kebanyakan individu tertentu gila jawatan dan khianat bila tak dapat apa yg diidamkan.

    ReplyDelete
  2. akhlak dinilai bila pertuturan kita juga adalah salah satu darinya.BN dah kotakan janji di HS.jgn sakit hati plak

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...