Saturday, April 7, 2012

Husam menyusun strategi...

Nik Aziz Di CCU,Ada Puak Khawarij Yang Tersenyum


Filed Under ( PAS ) by pisau on 7.4.12

Nik Aziz Menteri Besar Khawarij PAS Kelantan dah banyak hari masuk CCU,orang tua ini punyai masaalah jantung dan dinasihatikan doktor agar banyak berehat.

Pisau doakan agar Nik Aziz diberi kesihatan yang baik,moga Allah panjangkan lagi umur orang tua ni.PRU13 dah nak dekat,sekurang kurangnya berilah kesihatan yang baik hingga PRU15 atau PRU16.

Politik Malaysia akan suram tanpa orang tua ini, Bayangkan apa perasaan kami sebagai blogger pro BN jika Nik Aziz dah takde,sekurang kurangnya orang tua ni jadi rujukan dan bukti ulamak akhir zaman .
Tapi Pisau yakin,Allah pasti akan beri kesihatan yang baik kepada Nik Aziz,lagi panjang umur orang tua ni lagi bagus untuk politik BN.Mudah kami buat kerja.
Pisau kata " ada jugak khawarij yang doakan nik aziz cepat mampus,gilo dah puak ni..kita patut doakan dia panjang umur dan beri kesihatan yang baik"
Read more: http://www.pisau.net/2012/04/nik-aziz-di-ccuada-puak-khawarij-yang.html#ixzz1rMKJP1Ni



Siapa sebenarnya ‘dalang’ di sebalik desakan ini…

Isu air: MTRK terus desak Nik Aziz letak jawatan

07/04/2012 7:50pm
BACHOK 7 April – Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) mendesak Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meletakkan jawatan berikutan kegagalan kerajaan negeri menyediakan bekalan air bersih kepada rakyat negeri itu.

Presiden MTRK, Azmi Ali berkata, walaupun kerajaan pusat sudah meluluskan peruntukan pinjaman mudah sebanyak RM600 juta bagi tujuan itu, sehingga kini kerajaan negeri masih gagal melaksanakannya.

Terdapat kalangan penduduk di kawasan hulu Kelantan terutama di Gua Musang dan Kuala Krai terpaksa menggunakan air dari sungai tercemar manakala di kalangan penduduk bandar seperti Kota Baharu dan Bachok terpaksa menggali perigi, katanya kepada pemberita pada majlis penerangan MTRK mengenai isu bekalan air di Kampung Alor Bakat di sini, hari ini.

Lebih 200 penduduk berhimpun pada majlis itu sambil memegang sepanduk yang mengecam kerajaan negeri kerana gagal mengatasi masalah bekalan air yang berlarutan walaupun diberi peluang 22 tahun memerintah, sejak 1990.

Katanya pembinaan loji air di beberapa kawasan di pinggir bandar Kota Baharu juga gagal berfungsi dengan baik disebabkan masalah teknikal. - BERNAMA

# Husam patut fokas pada teknologi air untuk meneyelesaikan masalah klasik Kelantan ini - baru nampak segak untuk jawatan Waiting Menteri Besar.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...