Monday, December 29, 2014

Dah berkurun tunggu kerajaan buat keputusan tepat, padat...akhirnya ada juga !!

KUALA LUMPUR: Kementerian Pendidikan bersetuju untuk
 menangguhkan permulaan sesi persekolahan di seluruh negara bagi tahun 2015 selama seminggu berikutan banjir yang melanda negara ketika ini, demikian umum Menteri Pendidikan, Tan Sri Muhyiddin Yassin. 







Tindakan sebegini lah yang perlu untuk mengurus negara sekaligus menampal mulut pembangkang dengan kertas tisu jamban.













Aduhai... ni pun tumpang semangkuk

4 comments:

  1. Mana KJ?ketua pemuda Umno?senyap je x nampak muka..pemuda umno xkan berkerja kalu xde habuan..kalu KJ xde bg upah, kami akan rembat semua beras dan jual..pedulik apa dgn mangsa banjir.inilah masa yg terbaik unt rembat peruntukan banjir.

    ReplyDelete
  2. saya cuma berminat nak komen gambaq mat sabun , dalam bencana banjir yang teruk pun boleh posing tengah senyum dalam air , ini pi melawat mangsa banjir ka atau main air sama budak kampong , mangkok ini kalau balik penang tak ada kerja lain kutip duit sebagai pecacai Dapig lim guan eng .

    ReplyDelete
  3. Nk bg smbgn pon kna amik gmbo ker?? Bkn mat sabun jek...c betina2 mlayu dap pon sbuk brgmbo kt bnjir...stakat bg smbgn 2 troli xyh la sbuk sgt...ssh msia nie smua mnde dpolitikkn...!

    ReplyDelete
  4. mat sabu senyum tu sbb dh nk inzal, melancap dlm air

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

KAYANGAN KECIL TAWARAN COMPOUND TENTULAH KAYANGAN BESAR JUGA AKAN ADA BIDUBICARA, TAK GITU

 https://www.thestar.com.my/news/nation/2021/12/01/neelofa-and-hubby-given-dnaa-in-sop-violation-case-to-be-issued-compound-notices-instead ...