Saturday, November 14, 2015

jAMIL KHIR kalau tak saman, elok letak jawatan


Bukan sekali dua, setiap kali orang luar yang dikatakan ilmunya tinggi di bawa masuk menjadi menteri oleh umno akhirnya lebainya ke mana, songkoknya ke mana, jubahnya kemana, imannya ke mana, nafsunya ke mana...

Kesimpulan am - rosak !!!

Ustaz Azhar Idrus atau Ustaz Kazim Elias yang cukup handal tu pun agaknya terpeleot jika diberi peluang menjadi Menteri.

Oleh itu apa akan terjadi pada Hadi Awang sudah pun boleh diramal kalau jadi Penasihat UMNO.

Peluang Jamil untuk masih ada tetapi melihat kepada pendirian tegas NOW, peluang Jamil agak tipis kecuali mengambil tindakan segera membersihkan dirinya.

Jangan di ulang "SELASA" seperti bossnya...

19 comments:

  1. Macamana pun gerabak keretapi kena ikut kepalanya.

    ReplyDelete
  2. kalau buat cerita lauk tambah memang serah pada hang lah KD oiiii..... kenapa berenti cerita pasal 1MDB...dan #turunNajib,,,apasal???? dah nak tersungkur dah kannnnnnn.
    kalau setiap sen hendak kita hitung seharusnya...pengurusan YAPIEM pun haeam makan gaji bulanan dari duit YAPIEM...haram juga sebarang majlis memperkasakan YAPIEM menggunakan duit YAPIEM..... dan setiap sen yg ada dalam tabungan atau akaun YAPIEM tidak sesen pun boleh digunakan...so ambil perhatian wahai pekerja-pekerja pengurusan, perkeranian, dan pegawai2 semua....selama ini pendapatan kamu adalah haram kerana menggunakan duit anak yatim.... adehhhhh tolonglah weiiiiiiiii....... YAPIEM tak boleh berbelanja untuk pengurusan dan aktiviti pemerkasaan keujudan YAPIEM ker weiiiiii..... kalau nak panjang cerita lagi weiiii...sampai sudahleh orang kita ni akan jadi pengganut yang haprak...pasal cerita bodoh macam nilah akhirnya DAP dapat bole tanggung sampai berani menuntut duit zakat pun nak di agihkan ikut kmahuan dia orang weiiiii......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini faham ke tidak apa yang di persoalkan oleh Akmal Nasir NOW (?)

      Anon 11:14 janganlah bercakap macam Arul, lain ditanya lain dijawab.

      Delete
    2. Semua penjilat najib dah hilang arah...lain Yg diperkatakan lain Yg diucap.... Menteri Yg berkenaan bukan menteri Najib ke?.... Oh lupa...Najib punya kes pun org lain Yg jawab...berkenaan gaji staff tiada siapa Yg pertikaikan... Tp semoliknya gaji staff biar duit kerajaan Yg bayar lg afdal

      Delete
    3. Semua penjilat najib dah hilang arah...lain Yg diperkatakan lain Yg diucap.... Menteri Yg berkenaan bukan menteri Najib ke?.... Oh lupa...Najib punya kes pun org lain Yg jawab...berkenaan gaji staff tiada siapa Yg pertikaikan... Tp semoliknya gaji staff biar duit kerajaan Yg bayar lg afdal

      Delete
    4. AnonymousSaturday, November 14, 2015 11:14:00 AM

      Cerita 1MDB nih masih panas dan tunggu masa nak meletup. Bagitu jugak dgn RM2.6b. Ini bukan soal tersungkur atau pun tidak tapi citer kebenaran. Kebenaran tak mungkin tertegak bila disokong kebatilan. Kebenaran akan tetap berdiri dgn sendiri sebab perjanjian Allah berbuat baik balasanya baik begitu juga dengan kejahatan.

      Komen anda panjang tapi tiada inti. Sayang sekali anda tidak memahami atau mungkin tidak membaca artikel ini yang takda kaitanya dengan komen anda.

      Delete
    5. Kluangman

      Inilah akibat kalau dah banyak makan DEDAK

      Delete
    6. Belanja untuk gaji memang boleh...semua pekerja kena makan dan bagi anak bini makan. Yg rakyat nak tau...belanja main golf dan belanja2 yg bukan keperluan....jgn pulak jawap mcm arul...walaupun belanja main golf dan shopping merata...yapeim masih lagi untung dan menjana profit..

      Delete
    7. anon ni tak dak otak ke admin?? yang dap tuntut duit zakat tu pasal org dalam institusi agama telah hilang kredibiliti ... dah buat onar ... itu sebab kapir boleh cabar!! bahlol!!

      Delete
  3. Belanja bole. Tp kalau dah over spent n membazir tu yang kami pertikaikan. anon 11:14.

    ReplyDelete
  4. suka hati suruh orang tu letak jawatan.
    ada bukti ke dia songlap duit anak yatim?
    keje tulis kat blog jer memang lah senang.
    cuba buat homework sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada buktikan ke tidak...
      Saman je baru perkara ni betul ke tidak...Jgn nafi je...


      Delete
  5. Ini mmg kes lain..
    Aku kelakar tgk pemakan dedak gelakkan tiada lg air percuma d sgor...
    Kata2 dr cai yg x penah pon bg benda yg sama pd mana2 negeri bwh mereka..
    & they still wonder why they cant take sgor...
    Nmpk x bodoh itu?
    When looser speaks like looser, act like looser,becoming looser...

    ReplyDelete
  6. Kita kalau jadi Menteri atau tinggi dari itu atau ada kuasa Veto tak tahu apa kita akan buat. Anak beranak semua kaya dapat projek.Mungkin lebih teruk atau seangkatan dengan nya. Lebai atau bukan lebai semua terbarai...uwang uwang uwang.

    ReplyDelete
  7. lihat kepada penubuhan yapeim dan cerita pegawai yapeim kepada penderma untuk mereka potong gaji secara bulanan. kalu cerita duit mereka akan digunakan untuk pembangunan orang miskin serta penggunaan wang untuk buat motivasi ke luar negara kepada para pelajar malaysia. mungkin separuh daripada penderma tarik balik derma mereka. bab gaji orang terima, bab elaun ahli lembaga pengarah, kalu tinggi, orang mungkin marah kerana kerja amal yang diperlukan untuk membantu orang miskin.

    ReplyDelete
  8. Semua pengulas di sini bacul dan pengecut! Kecuali Kluangman dan AlangSiantan! Yang lain, sembunyi belakang nama anonymous..

    ReplyDelete
  9. Esok hari senin !saman terus ! jgn tunggu hari selasa mcm mamat sorang tu.Akhir nya sampai berguna guni hari selasa pun tak saman lagi

    ReplyDelete
  10. Heheh.. brani dia nk saman..
    Malu la bos selasa nnt.. lg kena bahan

    ReplyDelete