Monday, November 16, 2015

JAMIL KHIR TUNJUK JANTAN...

Jamil Khir menepati janji dan akhirnya Akmal Nasir disaman, masa akan tentukan kemudian kebenaran secara undang-undang.

Tidak logik 100% apa yang di daparkan Akmal Nasir tidak tepat, YAPIEM harus telus mengambil tindakan segera membaiki kelemahan dan ketirisan yang berlaku.
Soal pembaziran harus di ambilkira walaupun apa yang dilakukan masih dalam skop tugasan.

Isu yang ditangani secara tepat, cepat dan berani akan memberi keyakinan kepada rakyat terhadap Jamil Khir, YAPIEM dan kerajaan.

Inilah yang sepatutnya dilakukan oleh Najib dalam isu 1MDB kecuali memang benar ada yang mahu disembunyikan.

4 comments:

  1. Zaman sekarang dah tak perlu jadi baik sangat, saman je terus penfitnah2 ni. saman sampai bangkrap. rakyat memerhati tindak tanduk anda.

    ReplyDelete
  2. tahniah..suatu tindakan yg betul oleh pihak Yapiem..
    namun, sesuatu tu fitnah bila diada2kan sesuatu yg tiada..yakni, kalau dokumen penuduh tidak sama dgn dokumen Yapeim..
    kalau dokumen sama, Yapiem hanya perlu beri penjelasan saje..
    sifat & kerja pembangkang hanya mensensasikan sesuatu yg kecil..
    CIk WanEmDiBee mcmana? dah saman ke? hehe

    ReplyDelete
  3. Habis buah nk tembak hj jamil, keluarlah biji mcm nk memuji...tp tak juga nmpk ikhlasnya.

    ReplyDelete
  4. KD
    apacam,dulu sindir JK macam tak ada telor,la ni bunyi statement pun lain macam aja...........

    ReplyDelete