Friday, November 6, 2015

Aku senyum bila Tun tak mahu jawab saolan polis...










Aku senyum sebab selepas ini berebut rebut pemakan dedak akan spin selepas minggu lepas berhempas  spin kesah arul-tony-rafizi yang kita tahu akhirnya Arul yang tak berani, tarik diri ....bla bla bla..

2. Satu perkara yang ingin diberitahu bahawa di bawah akta kanun acara jenayah, undang undang membenarkan seseorang yang disiasat memilih untuk tidak menjawab saolan pihak berkuasa seperti polis.

3. Kalau nak spin pun selepas ini, agak-agak le...

# Satu kesilapan Mahathir sebab dia berdarah Melayu dan mamak dan langsung tiada darah bugis atau minang.
Kesilapan kedua sebab namanya Mahathir, kalau Jho Mahathir atau Mahathir Low sudah tentu tidak akan disoal siasat.

7 comments:

  1. Dedak semakin mahal lah... Elok bagi pecacai Najib makan taik hidung atau bulu teloq je..

    ReplyDelete
  2. 4. Salah najib hapuskan anta ISA. Kalau tidak dah lama tun kat kemunting.Inilah kebodohan najib. Kita patut kembalikan akta ISA.

    ReplyDelete
  3. bila pulak arul tak berani.tony pua potong lancaulah kasi anjing.memalukan bangsa cina jer

    ReplyDelete
  4. Dulu sembangkan mai .pegi sana bla bla bla terbang keluar negarra blablabla kena soal dgn tiga orang polis dah terkedu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terkedu?

      Maafkan mamat 5:16 terebih makan dedak, kurang minum air, jadi tersangkut di kerongkong.....

      Biaq puak dia mai tolong...

      Delete
    2. Tu level pencacai najib.. heran knp najib xnk crk org pandai2 sokong dia..
      Ko tau ke soalan ape yg polis tnya kt mamak yg dia xnk jawab tu? Hehehe

      Delete
    3. Rilex lah... kita pandai mengata... tapi bila dikata hangpa habaq lagu tu plak pada org tu.... aparaa.... loyar buruk...kan masing-masing ada pilihan....

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

KAYANGAN KECIL TAWARAN COMPOUND TENTULAH KAYANGAN BESAR JUGA AKAN ADA BIDUBICARA, TAK GITU

 https://www.thestar.com.my/news/nation/2021/12/01/neelofa-and-hubby-given-dnaa-in-sop-violation-case-to-be-issued-compound-notices-instead ...