Friday, November 20, 2015

NURUL TAK PERLU MASUK PAS UNTUK CUCI DOSA...

Pada Nurul Izzah disarankan, kalau nak cuci dosa nak masuk syurga, dah tak perlu masuk PAS, masuk sahaja UMNO.

Apa gelaran yang tidak dilabelkan padanya oleh pecacai UMNO (?)
Apa jenis maki yang tidak dihalakan kepadanya (?)

Tidak ada yang baiknya di mata mereka akan wanita muda janda cun ini semata mata dia PKR...

Tapi aku gerenti, kalau ptg ni Nurul declare masuk UMNO, belum sempat subuh, pecacai yang sama akan jilat hingga licin dan julang macam dewa.

Perbezaan politik tidak menghalalkan label buruk. maki hamun yang bangsat.
Dan perbuatan itu tidak sedikit pun menjadikan UMNO lebih kuat...

Malah dalam UMNO, masih ramai biawak hidup yang berkeliaran, lebih dasyat dari Nurul.

Tak nampak atau ada yang menutup mata...

4 comments:

  1. PENGKHIANAT ni TAK LAYAK masuk UMNO!

    ReplyDelete
  2. ko ni dah kenapa? ckp x pakai otak...kami rakyat sabah patut lebih marah lagi tindakan nurul buat mcm tu..yg ko marah lebih2 untuk benda kecil apasal? malahan kata tindakan nurul kesayangan ko tu kecil? ko ni bangang ka apa lepas apa yg berlaku di negeri kami sabah? lebih baik ko tutup ja blog ni...da jadi blongang pulak aku tgk sekarang.

    ReplyDelete
  3. KD ni apa benda sebenarnya yang dia nak perjuangkan kita pun tak tahu.Makin lama makin merapu

    ReplyDelete
  4. Dua dya anon di atas komen tak guna otak. Ntah dia baca habis dan faham elok2 atau pakai tibai je pun aku tak pasti. Yg aku pasti otak dua dua anon di atas tu letak kat kepala lutut!
    Sebodoh lembu ragut rumput bodoh lagi dua anon ni.
    kalau tak fham elok diam je jing!

    ReplyDelete