Saturday, November 21, 2015

SOLIDARITI KEPADA LIM KIT SIANG DAN DI MANA 2.6B (?)

Solidarity dan.mana 2.6B yang didendangkan oleh DAP adalah antara persaolan.besar yang sudah dinasionalisasikan oleh DAP, ianya bukan persaolan yang sengaja dikecilkan Najib untuk hanya menjadi persaolan UMNO.

Itulah bijaknya DAP mengenakan jarum halus untuk mengajak semua rakyat bersamanya. Takkan kepandaian DAP itu kita nak marah sekadar secara emosi !

Ia perlu juga dijawab oleh MCA, MIC dan semua komponen BN kepada ahlinya dan rakyat.

Apakah mereka sudah bersedia, ada jawapan yang meyakinkan, jawapan yang seragam atau mereka sendiri turut bengong dan keliru dan terkategori pemakan dedak.

UMNO sendiri gagal meyakinkan ahlinya secara telus.
UMNO sendiri berdolak dalik kepada rakyat.
Kerajaan sendiri terpaksa menggunakan segala bentuk kuasa untuk berlindung.

Tak perlulah jawab DAP racist. Tak perlu gembar gembur DAP anti Islam, tak perlu selekoh DAP bawa agenda Yahudi dan Israel.

Itu semua orang Melayu dan Islam lebih fham dari ahli UMNO.
Kalau rakyat tak lebih pandai dari ahli UMNO, dah lama UMNO lingkup... 3 juta ahli UMNO tak boleh.memenangkan UMNO untuk satu negeri pun.

Ali UMNO sekadar jadi alat kepada pemimpin mereka, setakat tu sahaja. Jangan sangka orang Melayu dan Islam lain sama taraf pemikiran terendam ahli UMNO.

Kalau UMNO nak.pecat Muhyiddin, Mahathir atau Shafie
1) Adakah besoknya orang Melayu mati kelaparan (?)
2) Adakah orang cina terus jatuh miskin (?)

Tak ada pun yang berlaku kecuali pemimpin mereka tambah dosa, tambah takut bayang sendiri dan tambah tak boleh tidor lena.

Jadi, UMNO tolong jawab persaolan DAP bagi pihak rakyat ( dimana 2.6B (?) ) dengan telus secara bermaruah !


1 comment: