Friday, November 27, 2015

TUAN BADAN TAK TAU MALU, AHLI DAN.RAKYAT YANG MALU....

1) Bodoh tak kalau pecat ahli tanpa ahli itu hadir untuk menafi atau membela diri...

1(a) Sewel tak Pengerusi dan Jawatankuasa Disiplin dan Tatatertib hanya setaraf cop dan getah pemadam.

2) Bangang tak kalau pecat ahli tanpa memberi surat tunjuk sebab terlebih dahulu...

3) Bingai tak kalau pecat atas tuduhan yang salah, yang tidak pernah dilakukan oleh si tuduh..

4) Bengap tak kalau angggap presiden itu parti, parti itu presiden...

5) Unta tak rakyat kalau masih nak pilih parti yang ada pemimpin macam kaldai...

6) Rakyat yang layak mengundi mempunyai hak, pilihan dan tanggungjawab untuk tidak mengundi..

7) Tolak semua pemimpin yang rasuah dan tidak amanah...

9 comments:

  1. Boikot dan biarkan hanya keldai2 saja yang hadir ke perhimpunan umno nanti.

    ReplyDelete
  2. bodohlah kalau tak selidik dulu kenapa di pecat

    ReplyDelete
  3. sama jer ngan Pembangkang....
    ko tak komen pun dulu...

    ReplyDelete
  4. UMNO..oh UMNO apa dah jadi padu parti keramat ini weiii....??? Kita bako jeee....!!!!

    ReplyDelete
  5. Biasalah orang berkuasa tak suka dibantah... kena angguk; kena bodek....

    ReplyDelete
  6. aku tak malupun...hahahaha. pedulik hape aku. aku seronok je tengok orang politik bergasak. macam wwe. kat luar buakn main bergasak, lepas game boleh minum teh sama2. tun mahathirlah, hamidah osmanlah, tu semua sandiwara umno najib je. lawak politik. mana ada telus dan benar dah politik masa ni. kenapa tun yang hadir majlis hamidah tu tak dipecat? hehehehehe....lawak...lawak. lantaklah siapa bodoh, siapa bangang, siapa tak malu. aku...tak malu sebab bukan aku yang terlibat.

    ReplyDelete
  7. depa bincang kat cafe hotel 5 bintang dan lihat yang bincang tu semua sokong ahjibgor. tu yang pi buat keputusan pecat ahli yang tak sebulu dan tak bertelur. tapi yang bertelur mereka tak bincang pasal suara kat kedai kopi tarak bintang bunyi kuat sampai kat cafe 5 bintang pun dengar,

    ReplyDelete
  8. masa untuk meng1mdbkan umno pulak..huhuhu.

    ReplyDelete